Ovulaatiotesti näyttää +, menkat alkaa 2.11!!

miuku
jos se testiviiva on vahvempi tai yhtä vahva kontroliviiva niin voit hyvinkin olla raskaana. mulla näytti raskauden kyllä tosi selkeesti. Pistähän kuvaa kehiin niin analysoidaan :)
 
sss
Alkuperäinen kirjoittaja Taikatuuli:
Mitä tää nyt sit tarkoittaa?! :eek:
Äsken tein ovistestin ja näytti plussaa. Edelliset menkat oli 1.10 ja oviskipuja tunsin 14.10.
Näyttääkö ovistestin mahdollisen raskauden? Kertokaa joku, pyydän.
Miksihän ihmeessä testailet ovista jos sen tunnistit jo ja tiedät menkkojen alkamispäivänkin tarkalleen???

Rahaa kankkulan kaivoon?
 
Kyllä
Mulla näyttää joka kierrossa. LH-tasot nousee aina ennen menkkoja, joillain enemmän, joillain vähemmän. Jotkut testit on herkempiä, jotkut vähemmän.

Se on ihan huuhaata että ovistesti näyttäis raskauden aiemmin kuin raskaustesti, jos oletetaan että on sama herkkyys. Tietty 10-herkkyyksinen ovistesti voi näyttää aiemmin kun vaikkapa 25-herkkyyksinen raskaustesti, mutta jos molemmat on yhtä herkkiä niin ihan sama.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Alkuperäinen kirjoittaja Taikatuuli:
Mitä tää nyt sit tarkoittaa?! :eek:
Äsken tein ovistestin ja näytti plussaa. Edelliset menkat oli 1.10 ja oviskipuja tunsin 14.10.
Näyttääkö ovistestin mahdollisen raskauden? Kertokaa joku, pyydän.
Miksihän ihmeessä testailet ovista jos sen tunnistit jo ja tiedät menkkojen alkamispäivänkin tarkalleen???

Rahaa kankkulan kaivoon?
Omat on rahani, älä huoli siitä ;) jos ei oo sulla fiksumpaa vastausta ni ei tarvii vastailla ollenkaan :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:
Mulla näyttää joka kierrossa. LH-tasot nousee aina ennen menkkoja, joillain enemmän, joillain vähemmän. Jotkut testit on herkempiä, jotkut vähemmän.

Se on ihan huuhaata että ovistesti näyttäis raskauden aiemmin kuin raskaustesti, jos oletetaan että on sama herkkyys. Tietty 10-herkkyyksinen ovistesti voi näyttää aiemmin kun vaikkapa 25-herkkyyksinen raskaustesti, mutta jos molemmat on yhtä herkkiä niin ihan sama.
Mulla ei oo koskaan aiemmin näyttäny plussaa ovistesti, vaikka oon testaillu oletetun oviksenkin aikoihin.
Mahassa on menkkamaista juilimista ja muutenkin hassu olo :D
 

Yhteistyössä