Ovulaatiotestit!

Haluaisin tiedustella teiltä ovulaatiotesteistä, mitkä ovat parhaimpia testejä?

Olen ensimmäisi kertoja käyttämässä ovistestejä, joten kaipaisin himpun verran kokeneiden käyttäjien mielipiteitä :)

Tilasin mammaksilta DAVID-merkkisiä ovisliuskatestejä, mutta olen saanut ymmärtää etteivät ne parhaimmasta päästä ole.
 
Heips! Mäkään en ole järin kokenut konkari noiden ovistestien kanssa, mutta voin lämpimästä suositella Wondfon testiä. Plussasta ei voi erehtyä sitten kun se tulee. Ja lisäksi tietysti Clearbluen digitesti, mutta sen korkean hinnan takia käytin sitä sitten Wonfon tuloksen varmisteluun. Wondfoja myy Raskaustestit ja ovulaatiotestit edullisesti verkosta. Hankin itse Wondfot tämä foorumin porukoiden suosituksesta, joten muitakin niiden tyytyväisiä käyttäjiä siis on :)
 
Sunflower11
Cb digi, wondfo ja pregcheck (meillä saa citymarketista) kaks viimeisintä on käsittääkseni sama testi. Pregcheckejä oon tilannut myös esim. raskauskeijusta.
Ne on jotenkin helpompia kun mukana tulee se "näytteenottoastiakin".
 
Multakin pojot pregcheckille. Siinä on hyvää myös se, kun se testi on leveämpi kuin vaikka David, mikä on ihan onnettoman kokoinen.
Itsekkin olen parissa kierrossa vielä tarkistanut digillä sen plussan (kun niitä joskus satuin ostamaan, niin samahan ne on käyttää).
 

Yhteistyössä