P******n kela!!!! *purnausta....*

Siis joo'o tuli päätös vanhempainpäivä rahasta koska teilla ei ole verotettavia tuloja blaa blaa saatte minimi äitiyspäivärahan |O
joo ja mulla on alle 3- vuotias täällä kotona enkä silloin saanut tosiaankaan mitään minimiä voi veetun veetun vettu |O

ja samalla tulee tarkistuspyyntö tästä alle 3-vuotiaasta et saadaanko kotihoidontuen lisäosaa vielä sama perkeleen käsittelijä ja kaikki mikä helvetti niillä siellä tökkii ettei ne ymmärrä :headwall:

ei muuta kun valitusta kirjottelemaan ja kelan muija vielä sano kun vein laput sinne et jaa sulla on alle 3v kotona et se on suoraan sitten sama päiväraha kuin hänestä vai olenko mä nyt käsittäny jotain väärin ja pahasti?!?!?!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja spraitti:
Siis joo'o tuli päätös vanhempainpäivä rahasta koska teilla ei ole verotettavia tuloja blaa blaa saatte minimi äitiyspäivärahan |O
joo ja mulla on alle 3- vuotias täällä kotona enkä silloin saanut tosiaankaan mitään minimiä voi veetun veetun vettu |O

ja samalla tulee tarkistuspyyntö tästä alle 3-vuotiaasta et saadaanko kotihoidontuen lisäosaa vielä sama perkeleen käsittelijä ja kaikki mikä helvetti niillä siellä tökkii ettei ne ymmärrä :headwall:

ei muuta kun valitusta kirjottelemaan ja kelan muija vielä sano kun vein laput sinne et jaa sulla on alle 3v kotona et se on suoraan sitten sama päiväraha kuin hänestä vai olenko mä nyt käsittäny jotain väärin ja pahasti?!?!?!
Onko tulevan vauvan laskettuaika ennen kuin edellinen täyttää 3v.? Jos menee yli 3 vuotta, niin et saa samoja äippärahoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja spraitti:
Siis joo'o tuli päätös vanhempainpäivä rahasta koska teilla ei ole verotettavia tuloja blaa blaa saatte minimi äitiyspäivärahan |O
joo ja mulla on alle 3- vuotias täällä kotona enkä silloin saanut tosiaankaan mitään minimiä voi veetun veetun vettu |O

ja samalla tulee tarkistuspyyntö tästä alle 3-vuotiaasta et saadaanko kotihoidontuen lisäosaa vielä sama perkeleen käsittelijä ja kaikki mikä helvetti niillä siellä tökkii ettei ne ymmärrä :headwall:

ei muuta kun valitusta kirjottelemaan ja kelan muija vielä sano kun vein laput sinne et jaa sulla on alle 3v kotona et se on suoraan sitten sama päiväraha kuin hänestä vai olenko mä nyt käsittäny jotain väärin ja pahasti?!?!?!
Onko tulevan vauvan laskettuaika ennen kuin edellinen täyttää 3v.? Jos menee yli 3 vuotta, niin et saa samoja äippärahoja.
jep.. näin se menee :( mulla meni 3kk yli 3v syntymäpäivän laskettuaika joten en saanut samaa kuin esikoisesta
 
Onko laskettu aika jälkeen kun eka täyttää kolme vuotta? Jos ei niin sit vaan valitusta perään.. Toi on Kelalle niin tyypillistä.. Mitää ei saa ellei kiukuttele..

Mulla esim. äippäraha laskettiin pienemmistä tuloista kun mitä nyt saan kun tulot oli noussut VAAN 19,5% mutta kyllä ton toisen kodinhoitotuen hoitolisä katsottiin NYKYISTEN tulojen mukaan samassa rytäkässä, eli hoitolisä tippui mut äippäraha jäi pienemmäksi kuin mitä näillä tuloilla olis oikeesti saanut..
 
näinpä ei nyt vaan huvittais sellasenkin kanssa tässä plärätä vielä :headwall: eniten nappaa se et sama käsittelijä ollu jokaisessa 3 päätöksessä (tuli siis pakkaus päätös nyt samalla) eikä silti missään kohtaa klikkaa et hmm pitäisköhän hiukan tarkastella
 
Alkuperäinen kirjoittaja spraitti:
näinpä ei nyt vaan huvittais sellasenkin kanssa tässä plärätä vielä :headwall: eniten nappaa se et sama käsittelijä ollu jokaisessa 3 päätöksessä (tuli siis pakkaus päätös nyt samalla) eikä silti missään kohtaa klikkaa et hmm pitäisköhän hiukan tarkastella


Ei tietenkään.. sehän olisi loogista ja toimivaa.. Siinä voisi säästää rahaa ja olla tehokas, jos ei tarttis jokaista hakemusta kahteen kolmeen kertaan korjata ja käsitellä.. ei yhtään ihme et päätöksissä kestää Kelalla ja niil on ruuhkaa

Kyllä meillekin sanottii et isän vanhempainvapaa hakemus ei ole tullut vielä, kun sain oman päätökseni, ja soitettiin perään et missä viippyy.. nooh ei muuta vikaa kun et oli siinä samassa kuoressa joka jätettiin tätille siihen tiskille..
 
Alkuperäinen kirjoittaja spraitti:
näinpä ei nyt vaan huvittais sellasenkin kanssa tässä plärätä vielä :headwall: eniten nappaa se et sama käsittelijä ollu jokaisessa 3 päätöksessä (tuli siis pakkaus päätös nyt samalla) eikä silti missään kohtaa klikkaa et hmm pitäisköhän hiukan tarkastella
meet kelan sivuille ja otat mukaan kopion siitä sivusta jossa tämä mainitaan.

http://kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/160701134915EH?OpenDocument eli tuo sivu siis. kyllä virkailijan pitää jo siinä vaiheessa itsekkin myöntää mokansa
 

Yhteistyössä