P*rkele suoraan sanoen

  • Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti
??
Mää en tiedä enää mitä teen tämän painon kanssa. 180/127. Alimmillaan ilman 2,5 v liikunta taustaan sain sen 110 kg. Siiitä repes vielä. Sit aloin salilla käymään 4 krt viikko. Vaatekoko pieneni, cm lähti, lihasta kropassa testien mukaan 66 kg. Mut joo mua niin ottaa toi paino päähän. Mää en todellakaan syö liian paljoa. Mulla on ollut Personal Trainer, oon käyny lääkärissä, oon terve, ei ymmärrä lääkärikään. Sít jos lopetan salin ni paino tippuu todella hitaasti, miten voi olla mahdollista!! Mun kokosen pitää syödä ainakin 2000 kcl sali päivinä, mutta aina en syö. Sanoin miehelle aamulla et mitä mää rupeen oikeesti tekeen että se putoo. Mulle ei riitä se et olen kiinteytynyt, oon tippunut 48 vaatekoosta 44.jään.
 
"Jenis"
Ootko kokeillu vetää pari viikkoa ihan minimikaloreilla, max. 1000kcal/päivä? Jos ei silloinkaan lähde tippumaan (ja oikeasti lasket ne kalorit oikein, tohon määrään on pakko syödä ihan minipieniä annoksia tai jotain laihdutusvalmisteita) menisin takaisin lääkäriin. Sulta on varmaan kilpirauhasjutut katottu?
 
"vieras"
No syötkö liian vähän? Vääränlaista ruokaa? Vai herkutteletko huomaamatta? Oletko kokeillut punnita kaikki ruokasi ja kirjata ylös aivan kaiken, mitään unohtamatta/peittelemättä? Siitä näkee usein helpommin, olisiko jossain kohtaa parantamisen varaa.

Harrastatko aerobista liikuntaa salin lisäksi?
 
"Sama"
Sama juttu painon kanssa kun käyn paljon salilla, niin paino ei lähde kun tiettyyn pisteeseen. Nyt oon salia vähentänyt ja lisännyt 1-1,5h kävelylenkkejä, niin alkanut taas alenemaan. koetas vaihtaa lajia välillä.
 
??
Personal Trainer sano kun teen osittais fyysistä työtäkin että, liikut ni älä vaan syö liian vähän, ratkeet illalla, niin tapahtuiskin.. Syön proteiinia joka aterialla, hyvää rasvaa, maitorahkaa, marjoja. Cashew pähkinöitä tietty määrä, niissä on hyvää rasvaa. Kanaa, paistijauhelihaa. En napostele ylimääräsiä. Viikonloppuna herkuttelen jotain pientä, alkuun aattelin että ei sitäkä, mutta Traineria sanoi että tottakai saat kerran vk herkutella jotain kun liikutkin 4 pv viikossa, 6 pv viikossa oon raiteilla. En oo nyt aerobistakaan harrastanu ku se paino putoo tyyliin -200 g viikko, ja tosta painosta:/ odottasin ainakin 0,5 kg vk. Mutta mennään ny näillä saleilla taas ja katotaan mikä vaatekoko on kesäkuussa. Onko se sit jo 42.
 
"Jenis"
No jos syöt alle kulutuksen ja paino ei silti tipu, jossain on pakko olla jotain häikkää. Aika pirun kovaa saa salillakin treenata, että läski korvautuu samaan tahtiin lihaksella.
 
Sit kyllä en jaksais liikkua, sen tiedän.
No sitten ei ehkä auta muu, kuin olla lihava jatkossakin.

Mä liikun 6 päivää viikossa ja mulla on kalorit 600-800...liikunnan avulla saatan kuluttaa kaiken sen minkä syön ja hyvin jaksan silti edelleen. Ei heikota, tai tee muutoinkaan tiukkaa.

Kyllä normaali ihminen kykenee treenaamaan tonnin kaloreilla muutaman viikon tai sen kuukaudenkin, jos mä kykenen treenaamaan lähes puolet pienemmällä.
 
"vieras"
No sitten ei ehkä auta muu, kuin olla lihava jatkossakin.

Mä liikun 6 päivää viikossa ja mulla on kalorit 600-800...liikunnan avulla saatan kuluttaa kaiken sen minkä syön ja hyvin jaksan silti edelleen. Ei heikota, tai tee muutoinkaan tiukkaa.

Kyllä normaali ihminen kykenee treenaamaan tonnin kaloreilla muutaman viikon tai sen kuukaudenkin, jos mä kykenen treenaamaan lähes puolet pienemmällä.
1000 vielä menee, mutta 600-800 on aivan järkyttävän vähän. Ei ole enää järkevää tuollainen.
 
??
[QUOTE="velmu";25985917]aloita karppaamaan
t: -20kg[/QUOTE]

Kaveri karppas, ei pystyny enään syömää sitä rasva määrää.. hups tuli takas :D


Chef: syö sää 600-800 kcl. Minä en. Ja en ole mikään pyörivä pullukka enään vaikka kg kattoo.
 
"vieras"
Sullahan putoo paino 200g viikko vauhdilla tasaisesti. Kuulostaa muutoinkin järkevältä tuo sun painon pudotus, kun syöt kuitenkin ihan normaalisti ja herkutteletkin välillä, saavutettu paino on paljon helpompi pitää. Tottakai aina kaikki tahtoo heti laihaksi ja upeeksi, mutta tuo sun tapa on paljon terveellisempi vaihtoehto, lisäksi sun kropastas ei tuu tyhjää nahkasäkkiä kun tiputat painoa maltilla ja kiinteytät itseäsi.
 
??
Miten monta krt/vko harrastat hikiliikuntaa? Ja tosiaan paljon tsemppiä laihduttamiseen!
Hikiliikuntaa 1 krt vk, välillä ei sitäkä.. mutta kyllä mulla salillakin tulee hiki.. naama on punanen. Isoilla painoilla vedän ni ehkä siinäkin yks syy miks paino jumii. Naama :) kun pienentynyt kuitenkin huomattavasti vaikka 50 kg ylipainoo mitä en todellakaan usko kun peiliin katson. Lääkäriltä kysyin pääsenkö laihdutusleikkaukseen, sanoi että et näytä niin isolta.
 

Yhteistyössä