Pää hajoaa ylimääräisten kilojen takia.

Moi. Tosiaan kaipailen yksinkertaisia vinkkejä laihdutukseen, jotka tulisivat myös halvaksi (koska olen työtön ja rahat tiukilla). Olen 24-vuotias nainen, pituudeltani 162cm ja painoa on kauheat 76kg (joista olisi tavoitteena tiputtaa ainakin 14kg). Olen syönyt yli 7kk mirtazapin nimistä lääkettä jonka seurauksesta turposin noin 10kg (lääke lopetettu viime viikolla), vaikka liikuin suht hyvin ja söin normaalisti. Nyt haluaisin niistä eroon, mutta en oikein tiedä mitä tehdä muuta kuin kävellä ja katsoa paremmin syömisiä (vaaleat viljat pois?). Kuntosali tai jumpat tms eivät ole vaihtoehto pahan paniikkihäiriöni takia, en kestä olla ihmisten ilmoilla.
 
Moikka, luin viestisi ja ymmärrän yskän. Onnistunut laihdutus ja painonpudotus on oikean ruokavalion ja liikunnan yhteistulos. Motivaation ylläpito lienee se laihdutusprojektin vaikein osa ja sitä varten olisi hyvä olla jonkinlainen motivaatiota ylläpitävä treeni- ja laihdutusohjelma. Aloittaminen voi olla myös haastavaa, jos ei varsinaisesti tiedä mitä pitäisi tehdä.
Itse kärsin edellä mainitusta sekä selittelin treenaamattomuuttani ajanpuuttella - aikaa kuitenkin löytyi sohvalla makoiluun ja Netflixin tuijotteluun ;)
Jos nyt kuitenkin tilanne on se, että rahaa on vähän käytössä, niin onneksi apu löytyy treenaakotona.com/ -palvelusta.
Treenit auki, aivot narikkaan ja läskit palamaan! Eikä kotoa tarvitse lähteä mihinkään! :)
 
Itsellänikin samoja ongelmia lähteä kuntosaleille tai ohjatuille tunneille. Olen kuitenin onnistunut joten kuten pitämään painoni hallinnassa jumppailemalla kotona. Suurimpana ongelmana on ollut ehkä vääränlaiset jumpat ja treenit. Toivottavasti tämä toimiie edes jotenki kannustuminena alkuperäiselle postaajalle. Edellisen postaajan treenaakotona.com palvelu vaikuttaisi kyllä oikein toimivalta vaihtoehdolta.
 

Yhteistyössä