pää hajoaa...

"vieras"
Rahat asioita ei nyt kannata murehtia. Ne hoituu kyllä tavalla tai toisella. Alle 3v on reippaan ikäinen lapsi jo. Te pärjäätte kaksin sen ajan kun tarvitsee, lapsi kuitenkin tapaa varmasti myös isäänsä. Äläkä sure sen miehen perään. Hän on valintansa tehnyt. Sä et voi siihen vaikuttaa. Ainoa mille voit mitään on oma reaktio asiaan ja suhtautuminen. Asia kerrallaan. Akuutein on varmasti seura. Saatko jonkun sinne sun kanssa illaksi?
 
Ei saatana, höh! :hug:

Juu älä koita viidennestä tollasta, nousisit pystyyn ja kiroilisit niin prkl:sti että ei tääkään onnistunu!

Onks ystävää tuttavaa kuka vois helppiä?
 
  • Tykkää
Reactions: erinys
:hug:

Voimia ja jaksamista sinulle kovasti. Tällä hetkellä ja äkillisesti voi todellakin tuntua siltä, että kaikki kaatuu ja romahtaa. Mutta. Sä pärjäät kyllä. Sen loistavan pienen ihmisesi kanssa. Usko pois.

Muista kuitenkin, että sinäkin olet vain ihminen eli saat itkeä ja purkaa olotilaasi. Puhu ja puhu ystävillesi, ja miksei täällä palstallakin.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
työmatkat mene pyörällä 9km suuntaansa, mutta ei iha liukkaimmilla onnistu, eikä yli -15c pakkasilla. lapsi vaipoilla on vielä, vaikka kuinka yritetään ja tulostakin tulee, mutta 5-10e/ päivä KAIKKEEN kulutukseen on vitusti liian vähän tällä paikkakunnalla.
ja kaksio on noin sata euroa halvempi, ei sen enempää.
 
"star"
erohan siitä sitten tuli.
mies valitsi yrittäjyyden perheen edeltä, ilman sen kummempia keskusteluja ja lähti.
tässä sitä ollaan, alle 3v pojan kanssa ja aika lähellä, eten hyppää tosta parvekkeelta. mutta kun on vain viides kerros, niin tuskin edes kuolisin, vaan vammautuisin.
ja riekkukaa ja herjatkaa vaan, estradi on vapaa.
ei mitään mahdollisuutta selvitä rahallisesti seuraavista kuukausista, tai muutenkaan.
pää hajoaa.
Voi hemmetti..Uskon, että tulee ole rankkaa, mutta sä tulet selviimään!! Nyt et luovuta..kovasti tsemppiä =)
 
onhan ero tullut koettua ennenkin, mutta nyt on tuo lapsi. ja me vannottiin toisillemme, kun lapsi huusi yötäpäivää ekat pari vuotta, että me ei erota, kun lapsi on pieni. sehän tässä eniten kärsii ja tulee kärsimään. oireilee jo voimakkaasti, kysyy, miksei isi ole enää ikinä täällä. olen sanonut miehelle, että sen pitäisi jutella lapsen kanssa.
sen hoitopäivät pitenee helvetisti, lisääntyy ja milläs ruokit. vittu. pitää vissiin ryhtyä vanhaan harrastukseen ja dokata ittensä ihan asunnottomaksi asti, niin jo löytyy rahaa.
tarkkaan olen tehnyt arviot lähikuukausille, ennen kuin pääsen halvempaan asuntoon joka on päiväkodin lähellä. käteen jää max 200-300e. kaikkeen kulutukseen.
Ei sulla oo varaa dokata.

Eiks sosiaalotoimistosta tai kirkolta sais rahaa?
Ja sen uuden yrittäjän täytyy kyllä antaa teille rahaa että pärjäätte! Onhan se hänenkin lapsi!
 
vali vali.
kiitos tsempeistä. pikku kakkonen loppuu, kuivattava naama ja lähdettävä vielä kaupan kautta hetkeksi ulkoilemaan. molemmissa vikaa, en syytä miestä sinänsä täysin, mutta ihan puun takaa tuli, otti ja lähti. eli olkoon nyt kusipää seuraavat vuodet mun ajatuksissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ei sulla oo varaa dokata.

Eiks sosiaalotoimistosta tai kirkolta sais rahaa?
Ja sen uuden yrittäjän täytyy kyllä antaa teille rahaa että pärjäätte! Onhan se hänenkin lapsi!
se raha on suunnilleen laskettu kustannuksiin mukaan, minimielarihan on noin 150e ja tietenkin, jos lastenvalvojalle mennään, niin yrityksen tuotto on "juuri sen verran", että 150e sieltä tulee. raha se on sekin, en minä sillä.
 
"vieras"
työmatkat mene pyörällä 9km suuntaansa, mutta ei iha liukkaimmilla onnistu, eikä yli -15c pakkasilla. lapsi vaipoilla on vielä, vaikka kuinka yritetään ja tulostakin tulee, mutta 5-10e/ päivä KAIKKEEN kulutukseen on vitusti liian vähän tällä paikkakunnalla.
ja kaksio on noin sata euroa halvempi, ei sen enempää.
Jos kaksio on liian kallis niin sitten muutat yksiöön. Simppeliä. Tärkeintä varmaan että sinulla ja lapsella on joku koti?
 
  • Tykkää
Reactions: erinys
ja omat laskut on minimissä, ei mitään erityisiä vippejä. ei lehtiä. ei autoa. eipä oikeestaan mitään muutakaan, mistä karsia. miks vitussa se raha ja hoitopäivien pituus ahdistaa eniten? ylös 4.45, että ehditään päiväkotiin siten, että ehdin 7.00 duuniin. priceless time!!
 
"Vieras"
Helpottaako toi kiroilu sun oloa... Kuulostaa lapselliselta kuten sun koko tilanne. Heittäydyt ihan marttyyriksi. Ero tli. Ei se tule, te otatte eron tai ette. Ei syy eroon ole yrottäjyys, vaan jokin muu. Haluat nähdä syytä jossain helposti hyväåksyttävissä olevassa, ehkä se on itsepuolustuskeino...mutta oikeastihan ero johtuu parisuhteesta, sen tilanteesta. Myönnä tai äkä.
 
[QUOTE="Vieras";29152736]Helpottaako toi kiroilu sun oloa... Kuulostaa lapselliselta kuten sun koko tilanne. Heittäydyt ihan marttyyriksi. Ero tli. Ei se tule, te otatte eron tai ette. Ei syy eroon ole yrottäjyys, vaan jokin muu. Haluat nähdä syytä jossain helposti hyväåksyttävissä olevassa, ehkä se on itsepuolustuskeino...mutta oikeastihan ero johtuu parisuhteesta, sen tilanteesta. Myönnä tai äkä.[/QUOTE]
helpottaako toi käsittämätön sekoilu kirjaimien kanssa sun oloa? ainakin sait mut heti paremmalle tuulelle, kiitos siitä :)
 
vali vali.
kiitos tsempeistä. pikku kakkonen loppuu, kuivattava naama ja lähdettävä vielä kaupan kautta hetkeksi ulkoilemaan. molemmissa vikaa, en syytä miestä sinänsä täysin, mutta ihan puun takaa tuli, otti ja lähti. eli olkoon nyt kusipää seuraavat vuodet mun ajatuksissa.
Voi hitto! Voin kuvitella ettei auta kun lukee näitä "koita kestää" juttuja, mutta eipä tässä muutakaan voi sanoa. Sulla on oikeasti tosi vaikee tilanne!
Toivottavasti sulla on paljon kavereita, ja jos ei ole, toivon että niitä siunaantuu jostakin!!!
Täsä vielä hele-vetin iso voima:hug:
 
  • Tykkää
Reactions: erinys
kiitos Lispetti <3 mä olen sitä ikäluokkaa, etten kerjää huomiota, vaan oli pakko purkaa, koska muuten en tiedä oikeesti, mitä olisin tehnyt. itku, huuto ja ulos purkaminen edes kirjoittaen helpottaa aina.oli lyhyt ulkoilu, oli nimittäin helvetinmoinen myrsky ja pikkuihminen tuumasi, että jos sittenkin katottais animeleffaa... tosin ainahan se katsois, jos antais... ja ihan varmasti lähiviikkoina kattoo liikaa lastenohjelmia. lisää rivejä syntilistaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
kiitos Lispetti <3 mä olen sitä ikäluokkaa, etten kerjää huomiota, vaan oli pakko purkaa, koska muuten en tiedä oikeesti, mitä olisin tehnyt. itku, huuto ja ulos purkaminen edes kirjoittaen helpottaa aina.oli lyhyt ulkoilu, oli nimittäin helvetinmoinen myrsky ja pikkuihminen tuumasi, että jos sittenkin katottais animeleffaa... tosin ainahan se katsois, jos antais... ja ihan varmasti lähiviikkoina kattoo liikaa lastenohjelmia. lisää rivejä syntilistaan.
:D

Oot aika ankara itselles.

Nyt on tulossa syysmyrskyt, mitäpä siellä ulkona tekee, lapsi parka lentää vielä tuulen mukana pois. Mietippä sitä siihen sun syntien listaas.:xmas: Turvallisempaa laittaa animet pörräämään.:D Studio Ghiblin lehvoja ei koskaan voi katsella liian monta kertaa!
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Pinki

Yhteistyössä