Päänsärky jo monta päivää.. raskaana, mutta ei viitteitä myrkytyksestä.

Onko tää vaan kärsittävä? Pissa puhdas eilen viimeksi, verenpaineet ok, turvotusta minimaalisen vähän ollu tänään havaittavissa.

RR oli äsken ensin 126/66 sitten 128/79 eli ok..

voiko johtua siitä, että hb oli viikko sitten vielä 113 eli aika matala rautalisästä huolimatta?
 
öms
Mulla särki kans esikoista odottaessa, alkuraskaudessa varmaan yli 2 viikkoa pää. Parilla panadollilla lähti, mutta palas seuraavana päivänä.. puuh. Onneks nyt ei oo vielä särkenyt, kuin silloin tällöin.
 
t
ei ole mitään tekemistä hb:n kanssa. yleensä raskaana särkee päätä siihen aikaan kun kuukautisesi normaalisti olisivat. raskaus voi myös käynnistää raskauden aikaisen migreenin, joka tulee aina välillä aalloissa, mutta loppuu raskauden loputtua.
 
sama homma
Mulla kans päivittäin päänsärkyä joka on tosi kovaa. Ennen raskautta ei särkenyt päätä kun krapulassa. verenpaine mulla oli eilen neuvolassa 138/85 mut mulla nyt ennenkin on tuo alapaine ollut korkeahko. Tota ennen kyllä oli 122/75. Hb:täni en tiedä.
 
Mullakin oli. Sekä migreeniä että muuten särki. Terkka+lekuri sanoivat että voi johtua vaan raskaudesta ja kropan muutoksista ja kuulemma ei kovin tavatonta että odottavalla on päänsärkyä.
Myrkytyksessä ei sattunu ollenkaan.
 

Yhteistyössä