Päänsärystä

elikkäs, mulla aika usein päänsärkyä ja tuntuu ettei panadol auta enää ollenkaan, en saa syödä muuta kun panadolia ja vahvempana lääkkeenä panacodia astman vuoksi, enkä mielellää ota vahvoja lääkkeitä.
lääkäriin tässä on tietysti mentävä, mutta olisiko teillä mitään keinoa lievittämään tuota särkyä.

Luulin itse ensin, että on niskoista johtuvaa, mutta vaikka parikertaa on hierottu ei kipu ole lähtenyt.
 
vieras
siis ennen venyttelyä lihakset pitäisi aina lämmitellä... no esim. pyörittelet käsiä, nostat olkapäitä ylös-alas.... ööh, vaikea selittää. Kunhan jotain tekee että lihakset lämpenee ja sitten vasta venyttely.
 
vieras
Ei se parin kerran hieronta mitään auta, valitettavasti. Kannattaa pyytää lääkäriltä ihan lähete fysioon, joka sitten katsoo sun niskat, selän ymt et missä kunnossa on ja löytyykö vika jostain niistä. Hierontaa olisi syytä tehdä n.3-5 kertaa ennen kuin huomaa jotain vaikutusta, ainakin mulla näin. Ja itse kävin aikanaan fysiossa kahdella eri lähetteellä, yhteensä 30krt ja kyllä vaivat parani ja pysyi poissa. Kaikilla ei sekään auta, mutta sitten varmasti määrätään muita tutkimuksia. Tuosta jumppaamisesta, käy vaikka salilla pari krt/vko tai osta kotiin sellanen jumppanauha millä teet muutaman kerran viikossa ohjeistettuja liikkeitä. Ja huom, noillakaan keinoilla ne vaivat ei heti lähde mutta pikku hiljaa alkaa helpottamaan. Ja jos ei, niin uudestaan lekuriin :)
 

Yhteistyössä