Pääsen tänää kotii!!! :D Muoks. Kotona!!

Just lekuri tossa kävi. Kaikki meni hienosti, endopesäkkeitä ei pahemmin ollu mut adenomyoosi sieltä löyty, eli kohtulihaksen endo. Ja lääkäri sano et tää on hyvin tyypillistä et endo kroonistuu ku on vuosia sairastellu.

Hiemanhan täs on kuula sekasi noista napeista mutta muuten on ihan hyvä olo :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
kiitos!

Ai nii, ja nyt mä sit oon mies ku ei siktä kohtua enää ole.. :xmas: :LOL: :LOL: (palstalta kuultu tämäkin, yllättäin..)
No et sä ihan mies oo mut samalla viivalla. Se kohtu jotenkin suojelee naista ja kun se poistuu niin se ei oo suojelemassa terveydellisesti. Jotenkisa tollee oon kuullut terveydenhuollon ihmiseltä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
kiitos!

Ai nii, ja nyt mä sit oon mies ku ei siktä kohtua enää ole.. :xmas: :LOL: :LOL: (palstalta kuultu tämäkin, yllättäin..)
No et sä ihan mies oo mut samalla viivalla. Se kohtu jotenkin suojelee naista ja kun se poistuu niin se ei oo suojelemassa terveydellisesti. Jotenkisa tollee oon kuullut terveydenhuollon ihmiseltä.
Höpö höpö! Ei se naiseus ole kohdusta kiinni. Kyllä ne naishormonit erittyy ihan muualta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
kiitos!

Ai nii, ja nyt mä sit oon mies ku ei siktä kohtua enää ole.. :xmas: :LOL: :LOL: (palstalta kuultu tämäkin, yllättäin..)
No et sä ihan mies oo mut samalla viivalla. Se kohtu jotenkin suojelee naista ja kun se poistuu niin se ei oo suojelemassa terveydellisesti. Jotenkisa tollee oon kuullut terveydenhuollon ihmiseltä.
Höpö höpö! Ei se naiseus ole kohdusta kiinni. Kyllä ne naishormonit erittyy ihan muualta.
Jaa no ihan terveydenhoitajalta tän olen kuullut!
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
kiitos!

Ai nii, ja nyt mä sit oon mies ku ei siktä kohtua enää ole.. :xmas: :LOL: :LOL: (palstalta kuultu tämäkin, yllättäin..)
No et sä ihan mies oo mut samalla viivalla. Se kohtu jotenkin suojelee naista ja kun se poistuu niin se ei oo suojelemassa terveydellisesti. Jotenkisa tollee oon kuullut terveydenhuollon ihmiseltä.
Höpö höpö! Ei se naiseus ole kohdusta kiinni. Kyllä ne naishormonit erittyy ihan muualta.
Jaa no ihan terveydenhoitajalta tän olen kuullut!
Joo, terveydenhoitajat on jännii, yksikin sanoi, et on ookoo laittaa lapsen suuhun pippuria, jos se kiroilee.

Sanoisin, että kohtuun liittyy aika paljon uskomuksia, joita ei ihan kannata ottaa todesta. Mun yhdellä kaverilla poistettiin kohtu ja munasarjat kun sillä oli semmonen naishormoonia rakastava rintasyöpä. En ole päässyt selvyyteen, miten kohdun syojeleva vaikutus on häneen nyt sitten vaikuttanut. Hah! Hän on erittäin paljon nainen!
 
Yksvaan
Isotädille, joka oli neitsyt läpi elämänsä, kehittyi vesikasvain kohtuun, lapsen pään kokoinen.
Sanoivat sen olevan siitä kiinni, että kohtu kehittää itselleen työtä, kun ei sitä muuten saanut.
 
Jees nyt oon kotona! Ihanaa! :D

Pystyssä pystyy jo olemaan ihan kivasti mutta tottakai toi maha on kamalan kipee. Hiipimällä saa edetä ja kävellä ja varoo vähän kaikkia liikkeitä. Onneks on hyvät lääkkeet kotona :)

Leikkauksesta herääminen oli kyllä jotain ihan kamalaa.. :| Kivut oli jotain ihan järjettömän kamalaa enkä millään meinannu herätä, varmaan kolmannen lääkeannoksen jälkee heräsin :eek:

Mut eiköhän tää tästä nyt ala menemään.. :)
 

Yhteistyössä