Päästäisitkö 15-vuotiaan juhannusfestareille?

  • Viestiketjun aloittaja gh
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii:
Riippuu vähän minkälaisille... jos olisi yön poissa niin en taatusti!
Paljon kiinni siitä minkälainen suhde olisi nuoreen ja minkälaisessa seurassa liikkuu..
Niin joo... Mä ajattelin jotenkin automaattisesti sellaisia, jotka on toisella paikkakunnalla ja jonne lähdetään yöksi. Jos yöksi on tulossa kotiin, niin kyllä mä nyt silloin 15-vuotiaan jo päästäisin. Muuten en.
 
Ei!
En päästäisi ihan vapaasti temmeltämään. Päiväksi voisin päästää, jos veisin lähelle porttia ja sopisin olevani vastassa tiettyyn aikaan. Tämä tietenkin siis edellyttää, että teini on ollut tähän asti jo luotettava eikä ole hölmöillyt. Jos olisi tapana hölmöillä, liukua kotiintuloajoista jne. en päästäisi laisinkaan festareille.
 
Yön yli reissulle en todellakaan päästäis.
Jos festarit lähellä ja yöks kotiin niin sitten vois harkita.
Ja sitäpaitsi eikös kaikille noille ala olemaan jo 18 v ikäraja ku ovat anniskelualueita kokonaan ?
Ainakin Himokselle ja RMJ:n on 18 v ikäraja !
Mihin ap:n nuori olisi suuntaamassa ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii:
Riippuu vähän minkälaisille... jos olisi yön poissa niin en taatusti!
Paljon kiinni siitä minkälainen suhde olisi nuoreen ja minkälaisessa seurassa liikkuu..
Niin joo... Mä ajattelin jotenkin automaattisesti sellaisia, jotka on toisella paikkakunnalla ja jonne lähdetään yöksi. Jos yöksi on tulossa kotiin, niin kyllä mä nyt silloin 15-vuotiaan jo päästäisin. Muuten en.
Jos yöksi menis niin en todellakaan päästäis, enkä varmaan päästäis alle 18v:nä!
Meillä oli kotipaikkakunnalla festarit ja sain mennä illalla, mutta kotiintuloaika oli viimeistään kahdelta ja sillon oli vanhemmat ottamassa vastaan kotio joten humalassa ei ollut tulemista!
 
LeenuLii
Mua ei päästetty 15v. festareille juhannuksena. Niinpä olin kaverin mökillä - näin väitin siis vanhemmilleni. Oikeastin olin festareilla. Kaverilla oltiin yötä ja sen äiti vei ja haki meidät aina sieltä. Sieltä festareilta sain ekat fritsuni joita sitten yritin seuraavan viikon ennen rippikoulua peitellä.

Jos oma lapsi haluis, niin päästäisin, mut veisin sen sinne ja hakisin yöksi kotiin tai sopisin kaverinsa äidin kanssa jonkun tällaisen systeemin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pai80:
Yön yli reissulle en todellakaan päästäis.
Jos festarit lähellä ja yöks kotiin niin sitten vois harkita.
Ja sitäpaitsi eikös kaikille noille ala olemaan jo 18 v ikäraja ku ovat anniskelualueita kokonaan ?
Ainakin Himokselle ja RMJ:n on 18 v ikäraja !
Mihin ap:n nuori olisi suuntaamassa ?
Ei kai sentään? Provinssiin, nummirockiin, ruisrockiin ym ei käsittääkseni ole ikärajoja.
 
vieras
Jos muistelee omia ekoja festareitaan... liftasin, join _paljon_, poltin pilveä, ja harrastin seksiä jonkun random kundin kanssa metsässä. :D
Oli ihan hiton hauskaa, mutta en mä kyllä 15-vuotiasta uskaltaisi päästää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pai80:
Yön yli reissulle en todellakaan päästäis.
Jos festarit lähellä ja yöks kotiin niin sitten vois harkita.
Ja sitäpaitsi eikös kaikille noille ala olemaan jo 18 v ikäraja ku ovat anniskelualueita kokonaan ?
Ainakin Himokselle ja RMJ:n on 18 v ikäraja !
Mihin ap:n nuori olisi suuntaamassa ?
Ei kai sentään? Provinssiin, nummirockiin, ruisrockiin ym ei käsittääkseni ole ikärajoja.
Nyt oli kyse nimenomaan juhannusfestareista. En noista muista kovin tarkkaan tiedä. Mut ainakin RMJ ja Himos ovat K-18.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pai80:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pai80:
Yön yli reissulle en todellakaan päästäis.
Jos festarit lähellä ja yöks kotiin niin sitten vois harkita.
Ja sitäpaitsi eikös kaikille noille ala olemaan jo 18 v ikäraja ku ovat anniskelualueita kokonaan ?
Ainakin Himokselle ja RMJ:n on 18 v ikäraja !
Mihin ap:n nuori olisi suuntaamassa ?
Ei kai sentään? Provinssiin, nummirockiin, ruisrockiin ym ei käsittääkseni ole ikärajoja.
Nyt oli kyse nimenomaan juhannusfestareista. En noista muista kovin tarkkaan tiedä. Mut ainakin RMJ ja Himos ovat K-18.
Ai niin olikin... no en noista raumanmeristä ja himoksista tiedä, kun ei ole ikinä kuuluneet omiin kiinnostuksenkohteisiin. No, nummi on juhannuksena myös, eikä siellä kai ikärajaa ole nykyäänkään.
 

Yhteistyössä