***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1

kylläpäs meni taas pääsiäisen pyhät nopeesti. Olis voinu jatkaa vapaita vielä =)

Jeppikselle nyt vaan ihan hirveästi plussatuulia ++++++++++ :whistle: tuu heti kertomaan kun testailet uudemman kerran.

).( täällä ei mitään uutta.. tätiä, eikä mitään muutakaan, ei kuulu eikä näy. Pitäis taas varmaan testi käydä ostamassa, tai sit mennä ihan käymään verikokeissa selvittään mikä on :/ tosin stressiä täällä on ollut, paljon.. :(
 
TIISTAI 14.4.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


Jemppi...............kp 18/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
wannabemama.kp 37/31-39.........yk5......1.haaveissa......Lahti
Hilipatuinen.......kp 38/31.............yk11.....2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 42/31-34......yk5.......1.haaveissa.....Asikkala
Julietta..............kp 54/32.............yk7......1.haaveissa.......
bellaa................kp 61/25-35...................1. haaveissa.......



EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy.......kp 10/27.......................ei haaveita


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
krokohopss
[color]

PLUSSANNEET[color]


kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009




SYNTYNEET


jennuli, Lahti, tyttö, 10.2.09 klo 14.15, 3200g, 49,5cm
mirka1, Nastola, tyttö, 26.2.09 klo 3.45, 1660g, 42cm
[color]
 
bellalle halit ja jaksamista :hug: toivoa ei oo menetetty niin kauan ku tätiä ei näy...

Testin tein taas aamulla ja haaleahko viiva sieltä taas tuli mutta vahvin tähän mennessä, eli kyllä se näyttäs vahvistuvan joka kerta... :heart:
Mutta ei siis vieläkään vahvaa plussaa että sitä odotellessa...

Vatsassa on tuntunut hassulta koko päivän, koko ajan tuntuu paineen tunne ja sit tänään on nipistelly ja tuntunu ihan siltä et joku "venyttää" paikkoja sisällä, toivottavasti juuri sitä se onkin :) Ja sit vielä välillä menee sellanen aaltomainen tunne, ihan kun jossain vuoristoradassa kun ottaa vatsanpohjasta.
 
KESKIVIIKKO 15.4.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


Jemppi...............kp 19/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
wannabemama.kp 38/31-39.........yk5......1.haaveissa......Lahti
Hilipatuinen.......kp 39/31.............yk11.....2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 43/31-34......yk5.......1.haaveissa.....Asikkala
Julietta..............kp 55/32.............yk7......1.haaveissa.......
bellaa................kp 62/25-35...................1. haaveissa.......



EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy.......kp 11/27.......................ei haaveita


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
krokohopss
[color]

PLUSSANNEET[color]


kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009




SYNTYNEET


jennuli, Lahti, tyttö, 10.2.09 klo 14.15, 3200g, 49,5cm
mirka1, Nastola, tyttö, 26.2.09 klo 3.45, 1660g, 42cm
[color]
 
bellaa Toivottavasti pian selviäis jotain :hug: ...ja mieluiten tietysti plussaan viittaavaa ;)

jeppis Mä täällä jo varovaisesti alan peukuttamaan :heart: Toivottavasti vahvistuis plussaksi...vaikka kyllähän ne haamutkin on vauvoina syntyneet ;)
 
TORSTA 16.4.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


Jemppi...............kp 20/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
wannabemama.kp 39/31-39.........yk5......1.haaveissa......Lahti
Hilipatuinen.......kp 40/31.............yk11.....2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 44/31-34......yk5.......1.haaveissa.....Asikkala
Julietta..............kp 56/32.............yk7......1.haaveissa.......
bellaa................kp 63/25-35...................1. haaveissa.......



EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy.......kp 12/27.......................ei haaveita


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
krokohopss
[color]

PLUSSANNEET[color]


kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009




SYNTYNEET


jennuli, Lahti, tyttö, 10.2.09 klo 14.15, 3200g, 49,5cm
mirka1, Nastola, tyttö, 26.2.09 klo 3.45, 1660g, 42cm
[color]
 
plussatuulia kovasti bellalle ja jeppikselle

Tänään on neuvolassa käyty ja aika huimat lukemat sai ku mittasi kohdunpohjan korkeutta, oli meinaan 25 cm ja kuitenki on vasta viikkoja 23+0. Mä en oikein tiiä pitäisikö huolestua tai jotain.....
 
Jaahas, nopeasti sieltä pilvistä tultiin alas. Tänään testi puhdas nega...
Kävin verikokeessa aamulla ni varmistetaan asia, huomenna saan tulokset siitä mutta kyl tää toivo on nyt mennyt... Ja kivasti vielä menkatkin puuttuu ettei pääse edes yrittään uudelleen!
Lääkäri sanoi et jos se testi tulee negana niin parin viikon päästä voin tulla lääkäriin niin aletaan käynnistelemään menkkoja lääkkeillä... :headwall:

Mutta jos nyt jotain positiivista tästä hakemalla haetaan niin ilmeisesti ollut sitten kemiallinen raskaus joka ei ole vaan tarttunut kiinni, niin helpottaa vähän sekin tieto että hedelmöittyminen kenties on kuitenkin tapahtunu et mitään niin vakavaa ongelmaa ei ole etteikö tässä vielä ois kaikki mahdollisuudet parempaan tulokseen...
 
jeppis :hug:
Ei se mitään vakavaa tarkoita, mä oon ymmärtänyt että sillä seurataan sikiön kasvua ja tuo mun mielestä tarkoittaa sitä, että mun masuasukki on kasvanut hurjasti. Vois vähän hillitä tahtia, kun mies oli yli 5 kiloo syntyessää....
 
jeppis tulehan heti kertomaan sitten mikä oli tulos, harmillista kun kierto venyy :/
muutenkin täällä on kp:t pitkällä monella, toivottavasti jotain tapahtuu johonkin suuntaan!

mä oon hiukan pudonnut kärryiltä kun oon vaan käynyt lukemassa monta kertaa mut oon jättänyt kommentoimatta, koetan vähän skarpata sen suhteen.
mitäs kuuluu em, mymmis?? ja kaikki muutkin!

umayya + siiri 31+3 :heart:
 
Jekkuli09
Heippa kaikille! Piti vielä kommentoida tota sf-mittajuttua. Mulla kanssa masu yläkäyrien yläpuolella, mutta osittain vaikuttaa sekin, et istukka on tossa etuseinässä. Eilen just neuvolalääkäri sanoikin et ei oo mitään syytä huoleen, vaikka mitta on iso. Hain tänään postista äitiyspakkauksen, nyt on pakko palata hipelöimään niitä ihania nuttuja :)

Aurinkoista illanjatkoa kaikille!


Jekkuli 27+1
 
Minttuli: suuri sf-mitta ei juu välttämättä tarkoita isoa vauvaa. Kaverilla oli edellisessä raskaudessa sf-mitta tosi iso koko ajan ja lopulta pojalla oli painoa syntyessään 2900 g. Mulla on kans koko ajan ollut sf-mitta yläkäyrillä ja viikko sitten kun tehtiin painoarvio (jotka tosin saattaa heittää paljonkin), oli paino ihan keskikäyrällä.

Jeppikselle stemppiä, epätietoisuus on kyllä sitten tosi ärsyttävää. Toivotaan kuitenkin parasta.

Kerttu ja nakki 36+6
 
Heipsis kaikille! Ihkauusi täällä ja varovasti aattelin tulla kyselemään, että mahtuisko tänne ketjuun vielä yksi kuumeilija? Meillä yritys alkaa vihdoin ja viimein, pillerit jätettiin pois viime lauantaina. Nyt jänskäilen että missä vaiheessa sais vähän kierrosta kiinni, että tietäis vähän missä mennään. 3kk ehdin pillereitä napsia (sitä ennen oli kapselit), joten haaveissa olis että palautuis oma hormonitaso mahd. pian.

Mutta enpä sen enempää höpöttele ennenku lupa annetaan :D
 
Kiva :)

Mä varmaan kuikuilen täällä listattomana hetken aikaa, kun on tuo kierto vielä hakusessa. En oikein tiiä mistä pitäisi laskea.. 4.4. - 12.4. oli "menkat" minipillereiden aikana ja tollon 12.4. otin viimisen pillerin. 14.4. alkaen on taas ollu vuotoa, nyt reippaammin, oisko siis jo "omaa vuotoa"?? Jos joku näistä jotain tietäisi, vois vähän valasta tietämätöntä :p Oon yrittäny kovasti googletella ja pohtia, mutta..

Eiköhän se tästä kuitenkin tasaannu ajan kanssa jotenkin fiksusti :) Ja mistäs sen tietää vaikka onnistuis ilman tietoa kierroista. Katsellaan, katsellaan..

Lukasin tämän ketjun jo kertaalleen läpi vähän harppoen, jospa vaikka lueskelis vähän lisää ->
 
SANTA FE'
Nostan tätä! Onko kaikki edelleen lähdössä?! Pittä varata pöytä, jos meinataan päästä syömään tolloin vappuna.


*ElinaMaria, tulee jos ei oo jakautumassa
*Mymmis bileissä, tottakai
*umayyakin saapuu paikalle
*Mansikkatee mahoineen tulossa
Jemppi alustavasti ilmoittautuu
Jekkulikin löytää paikan
*Humun toivomme saapuvan yhtenä kipaleena
Jennuli tulee yksin tai kaksin
Patulla on kevättä rinnassa :D
*Jeppis on mukana
kerttu, jos ei oo jakautunut ja pystyy vyörymään paikalle B)
minttulikin voi saapua paikalle


 
halitervetuloa!!
MymmisMulla alkaa huomisen jälkeen äittäri, joten jos piristystä kaipaat niin poikkea kahville joku päivä. Täältä kotoa mut löytää.

Keskiviikkona oli neuvola ja vauva oli yhä perätilassa. Nyt sitten tiistaina tosiaan sinne äippäpolille jossa tarkastavat tarjonnan ja muun tilanteen. Puolitoista viikkoa sitten kaula oli vain reilu 2cm ja sormelle auki....Toivottavasti ei ole tuo tilanne kovin paljoa tosta edennyt. Nyt kuitenkin vasta rv34+2.

Ja syömään olen lähdössä. Mutta jos Hilpalle ja Mymmikselle sopii, niin tulen teidän kyydillä. Puolisko ei enää päästä varmaan kohta auton rattiin Lahteen saakka, kun luulee että tää syntyy jo kohta, pitää kumpaakin autoakin kokoajan täyteen tankattuna :LOL:
 
Kiitos kun kommentoitte tuohon sf-mittaan. Mullakin tosiaan istukka etuseinässä, joten sekin voi tietysti vaikuttaa asiaan.

Mä voisin kanssa näillä näkymin lähteä syömään, jos vain uskallan =) Ollaan vappu ihan kotosalla.
 
PERJANTAI 17.4.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


Jemppi...............kp 21/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
wannabemama.kp 40/31-39.........yk5......1.haaveissa......Lahti
Hilipatuinen.......kp 41/31.............yk11.....2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 45/31-34......yk5.......1.haaveissa.....Asikkala
Julietta..............kp 57/32.............yk7......1.haaveissa.......
bellaa................kp 64/25-35...................1. haaveissa.......



EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy.......kp 13/27.......................ei haaveita


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
krokohopss
hali87
[color]

PLUSSANNEET[color]


kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009




SYNTYNEET


jennuli, Lahti, tyttö, 10.2.09 klo 14.15, 3200g, 49,5cm
mirka1, Nastola, tyttö, 26.2.09 klo 3.45, 1660g, 42cm
[color]
 
hali tervetuloa! :flower: aina tänne mukaan mahtuu, ei tää oo mikään suljettu piiri ;) laitoin sut nyt tuonne mukana myös kohtaan aluksi, kahtellaan sitten mihkä kohdille asettuu kun kp:t varmistuu.
minttuli tästä ei kyllä varmaan ole mitään apua, mutta mun sf-mitta on aina ollut keskikäyrällä ja hyvin siroja vauvoja meillä, 2945g ja 2750g ja taas mennään keskellä joten odotan pientä sirpukkaa syntyväksi :)
mymmis höh :hug: toivottavasti päivät paranee kun kevätkin tulee, ja minä oon ainakin tulossa vielä syömään :)
jeppis täällä odotellaan :)
 
hali oikein paljon tervetuloa mukaan :wave:

ihana kuulla muidenkin kuulumisia! Erityisesti masukkaiden :heart: Mä vielä vähän mietin tota tapaamista sen suhteen, kun meillähän ei vielä oo yritystä alla, niin oisin ihan outsider :/ Mut mietin vielä....alkaahan meillä näillä näkymin yritys kuitenkin toukokuussa!
 

Yhteistyössä