***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1

Anteeks omanapaisuus, paremmalla ajalla sitten tuun kirjoittelemaan lisää!

Jaksamisia kaikille sitä tarvitseville! :hug:

Mutta siis niin, tänään kp1 =) :wave:
josko se tästä nyt sit lähtis normalisoitumaan!
 
humu toivotaan jotta synnytys sujuu hyvin vaikka neiti olisi tulossakin peppu edellä =)

).( jälkitarkastusta tänään, mulla hemppa nyt pelottavan alhaalla, oli vaan 99. ollut normisti 150 ja raskausaikanakin 130 paikkeilla, tiedä sit.. ihmettelivät miten oon näinkin pirteä, vaikka valvotaan paljon ja hemppa tuollainen, nyt alkaa pinaatin ja parsan tehotankkaus, muhun kun ei liha ja veriruuat uppoa. lisäkokeita otetaan myös. no muuten kaikki hyvin, roosa tuntuu päivä päivältä isommalta ja on kaikenkaikkiann tyytyväinen hymytyttö, vähän unta öihin lisää niin hyvä olisi, vaan kaikkea kai ei voi saada..

nyt nukkumaan :)
 
TORSTAI 23.4.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


bellaa................kp 2/25-35...................1. haaveissa.......
Jemppi...............kp 27/28-32.........tjot.....1.haaveissa.....Lahti
wannabemama.kp 46/31-39.........yk5......1.haaveissa......Lahti
Hilipatuinen.......kp 47/31.............yk11.....2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 51/31-34......yk5.......1.haaveissa.....Asikkala
Julietta..............kp 63/32.............yk7......1.haaveissa.......



EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy.......kp 18/27.......................ei haaveita


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
krokohopss
hali87
[color]

PLUSSANNEET[color]


kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009




SYNTYNEET


jennuli, Lahti, tyttö, 10.2.09 klo 14.15, 3200g, 49,5cm
mirka1, Nastola, tyttö, 26.2.09 klo 3.45, 1660g, 42cm
[color]
 
Jennuli syötkö mitään vitamiinilisiä, niissä raskausvitamiineissahan on rautaa. Synnytyksen jälkeen ei saa vuoteen luovuttaa verta, niin ilmeisesti kropalla menee kuitenkin aika kauan siihen palautumiseen.

Käytiin miehen kanssa yks päivä makuunissa ja siinä irtokarkkeja valitessa bongasin, et siel on rolloja. Myhäili siinä yksinäni, kun tuli mymmis heti mieleen. Ja otin vielä muutaman pussiin.

Eilen oli vika lääkärineuvola. Kohdunsuulla aikas epäkypsä tilanne ja vauva ei ole vielä kiinnittynyt, eli ei ihan heti taida olla syntymässä. Sinne kävellessä tuli ensimmäistä kertaa sellainen vatsakipu, et oli pakko pysähtyä. Kai se sitten oli kipeä supistus, mut se tuntu vaan toisella puolella mahaa. Paineet oli marginaalisesti koholla (136/86) ja se kai pitää yllä pientä päänsärkyä.

Hani kyseli siitä raskauteen varautumisesta. Kun mä lopetin e-pillerit, olin varautunut, et kierron tasaantumisessa menee pitkään. Aiemmin, kun olin lopettanut pillerit, meni yleensä noin puoli vuotta tasaantumiseen. Nyt sitten ensimmäiset luomumenkat tuli 30 päivän kierron mukaan ja seuraavsta kierrosta jo sitten yllättäen tärppäs. Siihen vaikutti varmaan ainakin se, että peitot heilu lähes jokaisena kierron päivänä. Ja söin niitä raskausvitamiineja sekä join aamulla greippimehua, millä tuskin mitään vaikutusta, mutta höyrähdimpä siihenkin.

Kerttu ja nakki 37+6
 
Huomenia!

Jennuli hui miten alhaalla! :( toivottavasti saat nousemaan tuon hempan.

Kerttu toivotaan et vauva pian kiinnittyis!

Eilen neuvolassa kaikki hienosti, vauva on kiinnittynyt ja alhaalla ja valmis kohta tulemaan ulos... th sanoi et ei tosin merkkaa yhtään mitään et tulee supistuksia ja et vauva on kiinnittynyt, silti voi hyvin mennä ylikin. :D Mut sitä se ei usko et ainakaan käynnistelyyn joutuis. :D Sais nyt ainakin ootella et saadaan auto huollosta ja ostettua yks turvakaukalo... :whistle:

EM ja Dodoliina 37+2 :heart:
 
Moikka!

Jeppis: Mä voisin tällä kerralla ottaa vaan sen rasvan.

Jännäilijöille. Mä join greippimehua tiedä häntä auttoko. Meillä heiluteltiin peittoja menkkojen loputtua joka toinen päivä n. kaks viikkoa. Tiedä sitten oliko vaikutusta, mutta siinä kierrossa missä plussasin en mennyt heti alapääpesulle, vaan jäin hetkeksi köllimään sänkyyn. Ton neuvon oon lukenut täältä palstalta ja sillä naisella oli ainakin 3 lasta. :)
Mulla oli vihlasuja mahassa, rinnat ja nivuset oli kipeät ja väsytti tosi paljon. Osasin kans vähentää muutenkin olematonta juomistani jo sillon marraskuun lopussa ihan vaan varmuuden vuoksi. Jotenkin vaan oli sellanen tunne että nyt oon raskaana.

Jaksamisia kaikille viimesillään oleville. Mulla on myös älytön makean himo, mutta olen ajatellut pitää sen kurissa. Kerran viikossa voi mun mielestä herkutella kunnolla.

Jennulin Roosa vaikuttaa tosi ihanalta. Määrätietoinen itku sillä on ainakin, jos olit sinä kun satuttiin tällä viikolla olemaan yhtä aikaa ostoksia pakkaamassa tossa S-Marketissa.

Mä odotan kanssa kovasti syömään pääsyä. Santa Feen ruuatkin on niin hyviä. :)

Mansikkatee ja Hippuli 25+3
 
Heipsis taas :) Oli pakko tulla pikasesti lueskelemaan ja kertomaan ukon aamukommentti :D Se oli käymässä nukkumaan työyön jälkeen ja kisu oli kans sängyllä. Ukko sano sit kisulle "Mä käyn nyt nukkumaan, meepäs sä siitä vaikka auttaa Tiitiä ovuloimisessa" :D Voi että nauroin..
 
Kerttu ja EM kohta teidän vauvat näkee jo päivänvalon, tai siis muutaman viikon sisällä, ihanaa.

Mulla oli eilen neuvola/lääkäri ja sf-mitta oli kasvanut viikossa 3 senttiä!! Mut ilmeisesti vauveli on kuitenki siin asennos että nostaa mittaa, mut nyt sitä kuiteski tarkkaillaa. Mua alko jo vähän hirvittää, ku en ees tiiä onko syytä huoleen.

Mä en vielä varmaksi osaa sanoa pääsenkö syömään ku siippa olis lähössä kuiteski mökille ens vkl, mutta toivottavasti pääsisin mukaan.
 
mansikkatee jaahas... tytön nimestäkö yhdistelit? Roosa tosiaan kyllä ilmoittaa hereillä olosta jos herää kesken kaupan, niin käy kyllä harvemmin, tänäänkin taas veteli vaunuissa kolmen tunnin unet :D meillä itketään oikeastaan vaan silloin kun on tosi kova nälkä tai sit just et herää vaunuissa... jos nyt yhdistän sinut oikeaan henkilöön, niin sitten minäkin tiedän sinut ulkonäöltä. ehkäpä samoista harrastuspiireistä nuorempana... mä tanssin hh:ssa 8 vuotta... ja jos sultakin tanssitaustaa löytyy.. :D olisit sanonut, että sinut on tunnistettu :D :D

kerttu mulla ongelma varmasti johtuu b-vit. vähyydestä, on joskus ollut b12 vitamiinin puutosta, nyt syönyt siihen vaivaan sellaista b-vitamiinia missä useampaa b:tä samassa, mutta voipi olla että pitää aloittaa tuo pelkkä b12, ja pinaattia ja parsaa on tänään suurkulutettu :)

 
PERJANTAI 24.4.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


bellaa................kp 3/25-35...................1. haaveissa.......
Jemppi...............kp 28/28-32.........tjot.....1.haaveissa.....Lahti
wannabemama.kp 47/31-39.........yk5......1.haaveissa......Lahti
Hilipatuinen.......kp 48/31.............yk11.....2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 52/31-34......yk5.......1.haaveissa.....Asikkala
Julietta..............kp 64/32.............yk7......1.haaveissa.......



EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy.......kp 19/27.......................ei haaveita


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
krokohopss
hali87
[color]

PLUSSANNEET[color]


kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009




SYNTYNEET


jennuli, Lahti, tyttö, 10.2.09 klo 14.15, 3200g, 49,5cm
mirka1, Nastola, tyttö, 26.2.09 klo 3.45, 1660g, 42cm
[color]
 
Oli pakko vielä tulla tänne miettimään... Mä nimittäin jännitän ihan kauheesti. Huomenna pitäis alkaa menkat. Pari päivää oli jotain kipuja, mutta nyt ei oo tuntunu mitään. Koko ajan käyn vessassa, et alkaako menkat. Tiedän, et ovis oli varmaan menny jo vajaa viikko sen meijän yrityksen alotuksen jälkeen, mut tietty mul on viel toiveet korkeella :ashamed:

Tiedän järjellä, etten ole raskaana, mut silti mieli tekee tepposet! Ja nyt, ku oon ollu sairaana tän mahan takia, ni tottakai kaikki etominen sopis raskautumiseen :headwall: Palauttakaa mut maanpinnalle....mä nimittäin tuun pettymään viikonloppuna niiiiin totaalisesti! Menkkaoireita on kuitenki ollut! aikasempina päivinä siis :/

+kun asiaa mietin koko ajan, niin tiiän myös sen, että menkat myöhästyy sen takia!
 
Huomenta :) Oi miten ihanaa, salainen plussaaja :D Kertokaas ny tai joutuu tekemään salapoliisityötä..

Toiveissa ois meillä tietty että nyt mahdollisimman pian tärppäis, mutta kun en tiedä kierron pituutta, mistä tiedän menkkojen olevan myöhässä? Nooh, ehkäpä sitten jossain vaiheessa vaan testailee jos ei menkkoja kuulu.
Nyt koitan laskea 14.4. alkaneista "menkoista" kiertoa, kattoo tuleeko mitään ovisoireita tässä lähiaikoina. Tarkoitus oli mittailla lämpöjä, mutta unohdin.. Huomisaamusta meinasin alkaa mittailemaan ihan kokeeksi. Olishan se kiva ylläri, jos nyt olis jo tasautunut kierto. Toiveissa on hyvä elää..

 
Alkaa J:llä :D . jennulilta tuli kyllä oikea vastaus.

Yritin eilen varata pöytää sinne Santa Fe:hen, mutta eivät vastanneet puhelimeen. Yritän tänään uudestaan.

Eilen oli aivan mahtava ilma B) . Toivottavasti tänäänkin olisi B) voisi istua takapihalla ottaa arskaa B) . Jospa laittaisin tänään Guccit päähän B) B) B)
 
SUNNUNTAI 26.4.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


bellaa................kp 5/25-35...................1. haaveissa......
Hilipatuinen.......kp 16/31.............yk11.....2.haaveissa... Mlä
Jemppi...............kp 30/28-32.........tjot.....1.haaveissa.....Lahti
wannabemama.kp 49/31-39.........yk5......1.haaveissa......Lahti
jeppis................kp 54/31-34......yk5.......1.haaveissa.....Asikkala
Julietta..............kp 66/32.............yk7......1.haaveissa.......



EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy.......kp 21/27.......................ei haaveita


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
krokohopss
hali87
[color]

PLUSSANNEET[color]


kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009




SYNTYNEET


jennuli, Lahti, tyttö, 10.2.09 klo 14.15, 3200g, 49,5cm
mirka1, Nastola, tyttö, 26.2.09 klo 3.45, 1660g, 42cm
[color]

 

Yhteistyössä