Päijät-Hämeen odottajat

Alkuperäinen kirjoittaja neitiperho:
Ja tietysti heti alkoi kovasti kiinnostamaan Mailou että kukahan siellä puolen ruutua mahtaa naputella konetta :D
Oltiin samalla luokalla viimeisimmässä koulussa mitä on käyty. ;) Tai sulla taitaa olla vaiheessa se kai vieläkin vähän...? Sillon ku valmistuttiin niin odottelin tuota esikoista.... :)
 
neitiperho
Pitäisköhän meistä koota uusi lista, kun monia uusia ilmoittautunut tänne. Ja sitten kun ikävä kyllä palstan tekijä joutui jättämään täällä olon ikävien uutisten takia...
 
Lahdesta Hollolan kuntakeskuksen tuntumaan tasan vuosi takaperin muuttanut, kolmattaan odottava , pelkistä pojista koostuvan, uusperheen äiti :wave:
Minun ja mieheni ensimmäinen (ja viimeinen) yhteinen vauva tulossa, laskeutumisaika 10.7. Nyt menossa siis rv 31.
Ja ikää minulla on 28-v. Mies täyttää kohtapuoliin 33-v.
 
Missä te olette käyneet rakenneultrassa (4D)? Ja minkälaiset jonot on 4D -ultraan? Mitä maksaa? Esikoista odottaessa käytiin yksityisessä äitiysneuvolassa, mutta tuolloin ei Lahdessa ollut 4D -ultrakoneita vaan kaikki oli yksityisilläkin jotain sodan aikaisia vehkeitä. Tietäis vähän et missä vaiheessa aikaa varailis, kun reilun kuukauden kuluttua olisi meille otollisin aika käydä ultrassa rv:n perusteella. :)
 
neitiperho
Mä kävin myös tuolla yksityisellä äitiysneuvolassa. Koskinen on vasta palannu lomalta vähän aikaa sitten, jonka vuoksi lisäsi vastaanotto aikoja reilusti per viikko. Joten aikoja saa aika hyvin. Varaat ajan noin kaksi viikkoa ennen vaikka niin luulisi aika hyvin riittävän. Toki on suosiota lisänny reilusti.
Maksaa noin 170? suoraan ja siitähän saa sitten KELAsta haettua korvausta takasin, jota tulee noin 70? eli maksua jää noi 100?. Noi siis tosiaankin noin summia.

Varaat kohta puoliin vaikka aikaa Mailou niin saat ainakin ajan silloin kun haluat. Tarjolla on yleensä aamupäivä ja iltapäivä aikoja.

Neitiperho
 
Moi! Tänään oli eka ultra ja kaikki hyvin:) Siellä se pikkunen heilutteli jalkoja ja käsiä. Kiekon mukaan mennään rv 12+3 ja ultra näytti 11+5. Ei lähtenyt LA:a vaihtamaan. Ihana helpotus, et kaikki hyvin:) "Pelkona" oli et siellä olisi useampi, mut yhdellä mennään! Suvuissa on kaksosia, et ei olisi ollut mahdoton juttu.
 
neitiperho
Oli varmaan ihana hetki nähdä oma pikkuinen heiluttelemassa ensimmäistä kertaa Marraskuu08. Oliko sulla niskapoimu-ultra??
Muuta kuin ihanaa odotusta :heart:

Neitiperho rv tasan 27
 
Tännekkin vähän kuulumisia kertomaan, kun tuntuu etteimitään kerkeä kun noi meidän häät vie kaiken ajan ja kaikki ajatukset, tehtiin siis muutama viikko sitten pika päätös et mennään naimisiin ennen kun tää kolmas syntyy ja häät on nyt sitten 12.7 :heart:
Lauantaina lähden pukua ettimään/ostamaan, sormus on jo ostettu ja on nyt kaiverruksessa samoin meitin kihlat on kiillotuksessa, outoa olla ilman sormusta.

Masu olot on ihan ok, perjantaina olis neuvola ja pääsis taas kuuntelee sydänääniä, ihanaa! :)
Masu turpoaa kivasti ja hyvä toisaalta et noi häät on nyt saanut musta vallan ei kerkee koko ajan miettii onko masussa kaikki ok, mikä mulla on ollut hirveä stressi, johtuen todella hankalasta alusta tässä raskaudessa :/

Tulentyttö & kipinä rv 16 :heart: (taas viikot paukkuu, kiva)
 
Alkuperäinen kirjoittaja neitiperho:
Oli varmaan ihana hetki nähdä oma pikkuinen heiluttelemassa ensimmäistä kertaa Marraskuu08. Oliko sulla niskapoimu-ultra??
Muuta kuin ihanaa odotusta :heart:

Neitiperho rv tasan 27
Niskapoimu-ultra joo. Ja kaikki hyvin. Mies oli mukana ja oli niin ihanan innoissaan:) Nyt sitä vasta tajuaa et siellä on oikeasti pieni ihminen!!
 
Ilmoittauduin päijät-hämeen kesäyliopiston äitiysjooga kurssille. Onko kukaan muu menossa? Sain viimeksi neuvolakäynnillä esitelappusen ja ajattelin tuonne kurssille mennä. Selkä tuntuu vihottelevan jo nyt ja muutenkin on aika rähjäinen olo. Jospa sieltä jotain apua saisi.

Jos joku on kiinnostunut niin tästä linkistä saapi tietoa.
 
neitiperho
En muuten tiennykään että Lahessa tollasta joogaa on. Kuulostaa ainakin mielenkiintoiselta. Ajankohta vaan alkaa olemaan kurssilla just silloin kun oma LA aika alkaa olemaan ajankohtainen. Muuten kyllä kiehtova idea..
 
Minäpä menin ja ilmoittauduin kans tuonne äitiysjoogaan. Jooga on aina kiinnostanut, mutta aikaiseksi en ole saanut mennä. Nyt sinne siis:) Mä olen sellanen niska-hartiaseudun jännittäjä ihminen, et voisi tuoda apua siihen. Selän kanssa on aiemmin ollut ongelmia ja tuo iskias on nyt nostanut päätään:( Kaikki keinot täytyy käyttää!
 

Yhteistyössä