päivähoidon nollamaksuluokkaa ei saa oistaa-adressi

Päivähoidon nollamaksuluokkaa ei saa poistaa - allekirjoita adressi

http://www.adressit.com/nollamaksu

Tule mielenosoitukseen eduskuntatalon eteen to 31.5 klo 16
Tapaa kansanedustajia siellä.

Keskutelua asiasta samassa osoitteessa

Addressin on jo allekirjoittanut yli 1600 ihmistä.
 
Minusta parikymmentä euroa kuussa ei ole ylitsepääsemätön raha kenellekään. Ethän sinä sillä edes lasta ruoki kotona kuukautta tai se menee sitten yhtälailla matkoihin hoitopaikkaan. Eli kannattaa nollakerholaisen miettiä sitä että miksi lapsen yleensä vie hoitoon? Kun työssäkäyville taitaa nykyäänkin olla hoitomaksu.
Mikäään palvelu yhteiskunnassa ei saisi olla täysin ilmainen, vaan pieni maksu kaikesta niin sitä osattaisiin arvostaa paremmin
 
Minä kyllä allekirjoitan, kiitos linkistä.

Ja kommentoija voi miettiä opiskelevaa yh-äitiä, joka yrittää elättää itsensä ja lapsensa opintorahalla, lapsilisällä ja elatusmaksulla.

Siinä todennäköisesti 20-30 euroa on iso raha, jopa viikon ruuat. Bussilippu pitää olla jo opiskeluja varten.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 15:43 poikia3 kirjoitti:
Minä kyllä allekirjoitan, kiitos linkistä.

Ja kommentoija voi miettiä opiskelevaa yh-äitiä, joka yrittää elättää itsensä ja lapsensa opintorahalla, lapsilisällä ja elatusmaksulla.

Siinä todennäköisesti 20-30 euroa on iso raha, jopa viikon ruuat. Bussilippu pitää olla jo opiskeluja varten.

entäs ne joilla molemmat vanhemmat on kotona? Miksi lapsia hankitaan jos niitä ei hoideta itse? Jos hoitoon niin maksettava myös
 

Yhteistyössä