Päiväkodeissa työskentelevät...

Minkälainen ohjeistus on lävistyksistä, saako pitää töissä (kunnallisella puolella), ja mikä kaupunki? Ja haluaisin vaan faktaa, en mielipiteitä =)
Ja en tarkoita, että naama on täynnä romua, vaan esim. yksi lävistys, jossa pieni nappi koruna.
 
"Arja"
Ostopalvelupäiväkodin johtajana työskentelen ja minulla on pieni lävistys nenässä.

Olen nähnyt myös kaupungin päiväkotien työntekijöitä, joilla on lävistyksiä.
 
Mulla pieni "timantti"nappi nenässä, ja ollu päiväkodissa töissä 10v, kaupungilla nyt 4 vuotta. Nyt yksi ihminen (ei edes johtavassa asemassa oleva) on tehnyt ongelman mun korusta ja vaatinut poistamaan. Voiko saada tahtonsa läpi jollain konstilla??
 
"arja"
Mulla pieni "timantti"nappi nenässä, ja ollu päiväkodissa töissä 10v, kaupungilla nyt 4 vuotta. Nyt yksi ihminen (ei edes johtavassa asemassa oleva) on tehnyt ongelman mun korusta ja vaatinut poistamaan. Voiko saada tahtonsa läpi jollain konstilla??
Kuulostaa todella erikoiselta. Mikä hänen perustelunsa on? Aika kaukaa haettuja hygieniasyyt lävistykseen liittyen, koska eihän nenää muutenkaan kuulu kaivella töissä ja käsihygieniasta huolehditaan joka tapauksessa.

T. Se nenälävistyksellinen päiväkodinjohtaja
 
Juu erikoiselta se minustakin kuulostaa, mutta nyt kaikki pomot(3kpl) on selvittäneet asiaa jo 5vkoo ja yrittävät ilmeisesti saada jollain tapaa päätöksen, että lävistykset on kiellettyjä, huoh. Hygienia syyn sanoivat hätäpäissään, mut sanoin et niin kauan kun sormukset saa olla on mulla myös koru. En tee työtä nenälläni vaan käsilläni ;)
 
mielipidevaikkeikysytty
Päiväkodissa pitäisin työturvallisuusseikkana. Lasten kanssa sattuu ja tapahtuu, huitovat ja törmäilevät ja revennyt silmäkulma tai sierain saa traumat sekä lapsille että hoitajalle pitkäksi aikaa.
 
Mulla on n. 1mm kokoinen matala, eli ihan "ihoapitkin" menevä koru, joten tarttumis/repeämisvaaraa ei ole. Koru irtoaa jos tarttuisi johonkin, koska siinähän ei ole lukkoa tms. ainoastaan joko suora tikku pienellä pallolla tai "koukulla" =)
 

Yhteistyössä