Päiväkodin joulujuhla

Eilen tuli annettua jo lahjat Itsenäisyyspäivän juhlassa. Ei kai sillä ole kovin merkitystä, milloin lahjat antaa. Me tosin pistettiin mukaan myös koko päiväkodin henkilökunnalle tarkoitetut konvehtirasiat, jotta niitä voi syödä jo ennen joulua.
 
Aivan ei kai sillä niin väliä milloin ne lahjat antaa!Seuraavalla viikolla on joulu juhlapäiväkodilla.Mutta sitä kysyisin vielä että mitä olette antaneet yleensä lahjaksi?Ja annatteko kaikille tädeille jotain pientä?
 
Me on annettu yleensä sitten kun lapset jää joululomalle. Tosin ensi viikolla olisi hyvä tilaisuus antaa päiväkodin joulujuhlassa. Molemmat lapset ovat samassa päiväkodissa ja kaikille tädeille on jotain pientä annettu. Että ainakin kuudelle pitäisi taas jotain keksiä... Joskus on viety kukat, viime vuona pienet Marimekon pelirasiat jossa oli nameja sisällä. Hyviä ideoita kaivattaisiin... :xmas:
 
meille tullut jo traditioksi tehdä tädeille isot sydänpiparit, jotka lapsi itse koristelee ja minä olen kirjoittanut siihen tädin nimen.
Tänä vuonna askartelimme mummeille ja kummeille kynttiläväreillä. Tiimarista ostin ja lapset koristelivat pöytäkynttilän siveltimellä ja minä kirjoitin kynällä Hyvää Joulua. Sitten ostin saviset alustat.
Kivat, edulliset ja itse tehdyt =)
 
Tiedän, että oma äitini on saanut monet mukit ja suklaarasiat joululahjaksi hoitolapsilta. Työkaverin kertoi, että hän oli ostanut "tädeille" Marimekon sukat, vähän oli katsonut minkä värisiä vaatteita eri ihmiset olivat käyttäneet. Tosin niissähän hintaa tulee reilu 12-14e? per sukkapari. Itse hankin ryhmän kaikille aikuisille pienet paketit Taito-shopista, joissa oli kotimaista käsityötä: huopainen pannunalus, tiskirätti tai kynttilä ja nami. Teemana oli ruskea "piparkakku", joka toistui väreissä ja muodoissa. Budjetti ylitettiin hieman, hintaa per paketti tuli 9e. No en nyt tiedä, onko niistä oikeasti hyötyä, mutta jouluinen sisältö kummiskin. Ensi vuonna voisi lahjat koota esimerkiksi iloisten heijastimien ympärille ja muksukin saa osallistua korttien tekoon?
 

Yhteistyössä