Päiväkodin pakkosyöttäjät tuomittiin!!!!

  • Viestiketjun aloittaja sv
  • Ensimmäinen viesti
Nalletar
Ihan jees kyllä ettei ne hoitajat noiden lehtijuttujen perusteella ole töissä enää...Meillä meinaan lapset ehkä menee juurikin tuohon päiväkotiin. Se on ainoa vuoropäivähoito täällä ja me ollaan kumpikin ehkä tulevaisuudessa vuorotyössä. Muuten en ole kyllä kuullut kyseisestä paikasta huonoa.
 
Nalletar
Mä kyllä hieman ihmettelen, että työtoverit ei tuohon ole puuttunut aiemmin. Mulla on sellanen mielikuva, että tuota olisi päässyt tapahtumaan pidempäänkin. Eihän se helppo ole työkavereiden hommiin sekaantua, mutta jos tuo todella on noin ilkeää ollut niin olisi kyllä pitänyt. Vaikka vaikea sitä on todellisuutta tietää, kun ei itse paikalla ole ollut.
 
dd
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja dd:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Hyvä.
Itselläni useita ruokia joita en pysty syömään pakottamisen takia.
Turha syytellä omasta ongelmasta muita (=ruokaa).
Häh? Siis esim. maitoa en pysty juomaan lainkaan, koska vuosikausia pakotettiin pph:lla juomaan lämmintä maitoa.

No ehkä sitten menet käsittelemään asian esim. terapiaan.
Koska jos todella muiden syy, ettet siedä jotain ruokia, tarvitsee asia käsitellä.

Kaikillehan ei todellakaan jää mitään traumoja ruokaa vaan pakottanutta ihmistä kohtaan. Joillain ei ketään kohtaan.
 
s
Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Mä kyllä hieman ihmettelen, että työtoverit ei tuohon ole puuttunut aiemmin. Mulla on sellanen mielikuva, että tuota olisi päässyt tapahtumaan pidempäänkin. Eihän se helppo ole työkavereiden hommiin sekaantua, mutta jos tuo todella on noin ilkeää ollut niin olisi kyllä pitänyt. Vaikka vaikea sitä on todellisuutta tietää, kun ei itse paikalla ole ollut.
Ni mistä sä nyt päättelet ettei ole työkaverit asiaan puuttuneet?
 
Nalletar
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Mä kyllä hieman ihmettelen, että työtoverit ei tuohon ole puuttunut aiemmin. Mulla on sellanen mielikuva, että tuota olisi päässyt tapahtumaan pidempäänkin. Eihän se helppo ole työkavereiden hommiin sekaantua, mutta jos tuo todella on noin ilkeää ollut niin olisi kyllä pitänyt. Vaikka vaikea sitä on todellisuutta tietää, kun ei itse paikalla ole ollut.
Ni mistä sä nyt päättelet ettei ole työkaverit asiaan puuttuneet?
Siitä että sitä touhua on päässyt kai jatkumaan aika pitkään. Sellanen kuva mulle on ainakin noista lehtijutuista tullut. En tosin kaikkea enää muistakaan, kun niistä on jo aikaa.
 
Rouva
Ihan oikein noille hirviöhoitajille. Ikinä en anteeksi antaisi, jos joku minun lastani noin kohtelisi.

Osui silmiin toinen ihan kamala artikkeli, jota en aiemmin ollut nähnytkään... :( :

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200802197269504_uu.shtml
 
xxxxx
Kerran kysyessäni häneltä, mennäänkö lasten kanssa ulos, hän vastasi lasten aikana, että "musta on ihan sama vaikka tappaisivat itsensä", työkaveri kertasi.

Miten voi hoitaja tai yleensä kukaan sanoa noin??? :eek: :headwall:
 
xxxxx
Alkuperäinen kirjoittaja xxxxx:
Kerran kysyessäni häneltä, mennäänkö lasten kanssa ulos, hän vastasi lasten aikana, että "musta on ihan sama vaikka tappaisivat itsensä", työkaveri kertasi.

Miten voi hoitaja tai yleensä kukaan sanoa noin??? :eek: :headwall:
Tämä siis lainausta Iltalehden uutisoinnista!
 
ite pk:ssa töissä
Alkuperäinen kirjoittaja xxxxx:
Kerran kysyessäni häneltä, mennäänkö lasten kanssa ulos, hän vastasi lasten aikana, että "musta on ihan sama vaikka tappaisivat itsensä", työkaveri kertasi.

Miten voi hoitaja tai yleensä kukaan sanoa noin??? :eek: :headwall:
ja miten voi se toinen työkaveri, joka tämän kuulee olla puuttumatta asiaan ja kertomatta johtajalle?
 

Yhteistyössä