Päivän hyvät teot!

Tein marjapiirakan, jota itseni, mieheni tai naapurin rouvan ei tarvinnut paljoa syödä...

7 nälkäistä lasta löysi sen ennen kuin huomasivat tonnikalakastikkeen ja spaghetin... Sitten viattomina viimeinen kaapi piirakkavuokaa ja kaikki oli silmät levällään "että oisit sanonut että on ruokaakin..."

Että mitähän sitä söisi iltapalaksi...

Piika-äiti
 
Käytiin repimässä tapetit tyttären tulevasta asunnosta, ensi viikolla kai vuorossa maalaus ja tapetointi. Vuokraa sen yhdessä kaverin kanssa.
Saivat vuokraan 150?/kk alennuksen vuoden ajaksi jos remppaavat itse. Eihän noilla 18 vuotiailla ole remppakokemusta joten.....

Muuten ihan kiva kolmio, mutta pinnat oli karseat.

Niin ja vietiin heille perhepizza ettei syöminen unohdu työn huumassa. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hipsu:
Koitin duunissa hoidella asiakkaiden sellasiakin juttuja vaikka ne ei periaatteessa olis mulle/meidän firmalle kuulunu, onko tuo nyt edes hyvä työ??? Kiitosta kuitenkin tuli ja siitä itelle hyvä mieli =)
Tuohan on mielettömän hyvä työ =)
Hei, mä pidän itseäni sankarina, kun pelastin sammakon :LOL:

 
vieras
avasin ontuvalle vanhemmalle miehelle ärrällä oven,kiitteli hirveästi ja tuli oikein perässä vielä selittäen kuinka nykyään keski-ikäiset naiset kaupassakin omivat hyllyjen välin juoruamisellaan ja saa kuulemma vain tiuskimisia kun yrittää jostain välistä päästä... :D
 

Yhteistyössä