Päivän kestävät kuukautiset?

Hei,(n)
Mulla on nyt tullut muutamana viime kuukautena menkat, jotka ovat kestäneet vain päivän tai puolitoista. Vuoto alkuun yleensä tiputtelee illasta ja seuraavana päivänä tulee 'kunnon' vuoto. Vuoto on sellaista rusehtavan punaista.

Lopetin viime joulukuussa e-pillerit (yasmin), ja sen jälkeen on tullut ihan normaalisti menkat, ei oo jääneet pois. Lopetin pillerit, ja siitä tottakai tuli vuoto ja sit taas kuukauden päästä. Kierto on normaali mulle ollut, alkuun kesti menkat pari kolme päivää ja nyt pari kolme viime kuukautta ovat kestäneet 1-1,5päivää.

Ja joo, lapsi saa tulla jos on tullakseen. Oireita ei vain ole mitään niin en ole testaillutkaan, mutta nyt tulin miettineeksi, että nyt pitäs alkaa menkat ja pari kertaa on alkanut parin päivän jäljessä vuoto ja nyt ei ole, vaikka nyt vkl ois pitänyt alkaa. Ehkä odotan taas pari päivää. Mun tuurilla alkaa heti kun muistan et ainiin menkat. :D Mulla on menkat sellaset, etten pahemmin oireile, ei ole rinnat arat (hieman mut ei aina), ei vatsaan satu tms muita oireita. Välillä kipristää. Ei ole ennen pillereiden aloittamista ollut eikä niiden lopettamisen jälkeen.
Tosin luin jostain, että keho voi olla pillereiden lopettamisen jälkeen muutamankin kuukauden sekaisin? Onko totta?
Ehkä kuitenkin uteliaisuuttani haen testin ja testaan.

Apua, tästä tuli pitkä. Anteeksi jorinani! :oops::unsure:
Mutta kiitos avusta. :oops:(y)
 

Yhteistyössä