Päiväristeily Tukholmaan, miten viettäisit ajan Tukholmassa 9v, 7v ja 4v lasten kanssa?

"ebba-e"
Mitä te haluaisitte tehdä?

Mä oon käynyt Ruotsissa muutaman kerran yksin lasten kanssa. Kokoonpanolla mä ja sit 6 lasta ikä välillä 15-0.

Viikkarilla on menty ja päivän ohjelmaan on kuulunut keskustaan kävely, vanhankaupungin tai Södermalmin kautta. Mitään sen ihmeempää ei oo tehty, katseltu ja kävelty, kaupasta ostettu jädet ja käyty jossain syömässä ja Englannilla mä oon asioinnin hoitanut, ku Ruotsi on aika heikkooo mulla :D

Olishan siel vaik mitä tekemistä, mut odotan et nuorinkin kasvaa vähän suuremmaks..
 
"vieras"
Gröna Lundin huvipuisto, Skansenin ulkoilmamuseo ja eläintarha, Junibackenin Astrid Lindgren-maailma, Wasa -laiva. Valitse näistä, sijaitsevat kaikki samalla saarella. Kaikissa ette ehdi käydä, mutta parissa ehkä, jos haluatte. Googlella löydät tietoa tai vaikka Viikkarin/Siljan sivujen kautta.
 
"ebba-e"
Jäi vähän kesken toi juttu, eli aikaa saa palamaan kyllä ihan kävelyllä ja katselemalla, ja leikkipuistossakin on käyty. Ei sen ihmeempää oo tarvittu, mutta onhan siellä vaikka Junibacken ym.
 
"tähtisilmä"
sisävesilaivalla pääsee kivasti kiertämään tukholman edustaa, voi hypätä kyytiin ja kyydistä pois samalla maksulla koko päivän. tosin me hypättiin pois jo gröna lundissa ja siellä meni koko päivä. laivat lähtee aikaläheltä viikkarin satamaa.
 

Yhteistyössä