Päivät ennen tätiä

Onko muita, joilla nyt 2-3 pv tädin tuloon? Mitä tuntemuksia? Tiedän, että täällä on monta ketjua eri viikoille, mutta viikko on pitkä aikaväli ja yksilölliset erot suuria, jollain kierto onkin lyhyempi toisella pidempi.

Siis mitä tuntemuksia nyt parhaillaan on? Omalla kohdalla ei juuri mitään fyysisiä tuntemuksia, testaan ehkä torstaina, jos tarvetta. Jännittää aivan hirveästi, koska mahdollisuuksia on raskauteen, mutta tätikin on oikea kyläluuta ja voi siis taas ängetä paikalle kutsumatta.
 
Candy
Hei!

Mulla menkat pitäisi alkaa perjantaina, eikä mitään tuntemuksia vielä. Vähän odotellut että alaselkä tulisi kipeeksi, kun aina samana päivänä tullut viimeiset kuukaudet, kun pillerit jätetty pois. Vielä ei siis mitään, onko sulla sitten menkkamaisia oireita lainkaan? Mulla toivo pysyy, kunhan selkä ei ala valittaa...pelkään, että sitten toivo menetetty tässä kierrossa.
 
Kiitos, Candy, kun kirjoitit. Luulenpa, että täti on meille tulossa kuitenkin, kun olen tosi malttamattomalla tuulella. Äskenkin olin jo hermostua, kun luulin ettei kukaan vastaatähän alkamaani ketjuun.
Kysyit onko menkkaoireita. Oikeastaan vain tuo malttamattomuus ja sitten aavistuksenomaiset tuntemukset alaselässä. Mulla on joskus selkeät pms-oireet (jos olen liikkunut tosi vähän) ja toisinaan ei mitään tuntemuksia (jos olen liikkunut paljon). Keskittymiskyky on kans ihan nollassa, en tahdo saada edes luettavaa tekstiä aikaiseksi. Kaiken kukkuraksi tekisi vielä tehdä testikin etuajassa.

 
Candy
Joo, mun kanssa tekisi niiiin mieli testailla...!! Mutta, mutta, kävi niin kuin ounastelin; illan suussa tuli tutut alaselkäkivut. :ashamed: Taitaa olla peli menetetty tässä kierrossa, en jaksa uskoa että näitä oireita olisi jos olisin raskautunut. Toisaalta, toivoa on niin kauan kun täti pysyy poissa! Toivottavasti saat vielä tässä kierrossa ne pari viivaa, malttia vaan.. :wave:
 
Pitäisköhän, Candy, toivoa, että molemmilla kierto loppuis pian, että päästäisiin laskeskelemaan uutta kiertoa. Mulla noi selkätuntemukset ovat edelleen perin laimeita, ihan kuin joku villalankakerällä painelisi alaselkää. Testiä en halua oikeasti vielä tehdä, sillä jos se on negatiivinen, ajattelen, ettei raskaus ehkä vielä näkyisi testissä ja jos se olis positiivinen, olis kuitenkin vielä niin haalea, että pitäis tulosta epävarmana.
Ennen menkkoja mulle tulee yleensä hirveä vimma tehdä tosi energisesti se mihin ryhdyn, nyt on vähemmän energinen olo, joskaan ei väsynyt.
Pitkäksi käy odottavan aika! Siis menkkojen odottajankin!
Toivottavasti sulla tärppäis, joillainhan nuo ristiselkäkivut kielivät raskaudestakin!
 
Hempukka87
nyt 27/30 mutta ei vielä mitään oireita. yleensä aina ennen kaikkea alaselkäkipua yms.. jota alan aina kuvittelemaan raskausoireiksi.. :whistle: joten toivotaan tämän olevan hyvä merkki B)
 
Testasin tänäaamuna Aconin herkällä liuskatestillä. Vain haamu tuli, ja sekin testiajan jälkeen. Olen ihan ymmällä, sillä ovis oli varmuudella viimeistään 2.5. todennäköisesti jo 1.5. ja kierto tällä hetkellä 25-26 pv, nyt siis jo kp 28. Mitään tuntemuksia ei ole ollut keskiviikon jälkeen. Olen lähes varma, että menkat ei enää tässä kierrossa ala. Täytyy testata varmuuden vuoksi uudelleen huomenna. Luulin jo aivan 100 %:sesti olevani raskaana, tuntuu niin höhlältä tämä epätietoisuus.
 
ennetin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 09:14 Miksu kirjoitti:
Testasin tänäaamuna Aconin herkällä liuskatestillä. Vain haamu tuli, ja sekin testiajan jälkeen. Olen ihan ymmällä, sillä ovis oli varmuudella viimeistään 2.5. todennäköisesti jo 1.5. ja kierto tällä hetkellä 25-26 pv, nyt siis jo kp 28. Mitään tuntemuksia ei ole ollut keskiviikon jälkeen. Olen lähes varma, että menkat ei enää tässä kierrossa ala. Täytyy testata varmuuden vuoksi uudelleen huomenna. Luulin jo aivan 100 %:sesti olevani raskaana, tuntuu niin höhlältä tämä epätietoisuus.
mulla tuli haamu kans samalla testillä ja vähän jälkeen testiajan ja nyt mul on vuoden ikäinen poika, eli aina on toivoa :hug:
 
Candy
Miksu, hurjasti onnea!! Kyllähän saa jo onnitella, saahan?! Itsellä ei vielä menkat alkanut, mahakipua oli pari päivää sitten ja eilen sekä maha että selkä. Kuitenkaan menkkoja ei näy eikä kuuluu kp30 nyt menossa. Pillereiden jälkeen mulla kierto on nyt parina viime kiertoa tasoittunut jo tuohon 28 päivään, joten nyt ois jo vähän yli. Eilen testasin kuitenkin negan, että ei kai tässä muuta auta kuin odotella...
 
Heippa kaikki malttamattomat tätikauhuilijat!! Täällä kanssa kauhunsekaisin tuntein odotellaan ens viikon alkua, kun olis se oletettu vierailuaika... Vaikka mitä oireita on ollu jo vajaa viikko oviksesta, joista suurin osa hiukan laimentunu tähän päivään.. Vasta toinen kierto yrityksen alla, joten ei tahdo uskoa että näin nopsaa tärppäis, mut kun toisaalta mitään tätioireita ei oo tullu, yleensä selkeästi havaittavat jo vajaa viikko ennen... Nyt ei tissit kipeinä tai turvoksissa, ei alaselkäkipua, ei suklaanhimoa (no ehkä ihan hiukan... :snotty: )

Toivotan vaan kaikille onnea näihin epätietoisuuspäiviin, itellä joka toinen hetki olo että varmasti raskaana ja joka toinen hetki, että varmana ei...

 
Candylle kiitos onnitteluista, toden totta, plussasin eilen Clearbluella. Halusin vaan ensimmäisenä kertoa tuloksen miehelleni, vaikka täällä palstalla kuinka anonyymeinä käytäisiin. Mies ei ollut millään uskoa tulosta, mutta uskoi sitten lopulta.
Mikähän tilanne on sinun kohdallasi, Candy, ehkä olet jo itsekin testannut plussan? Entäs Daizy, milloin aiot testailla, jos menkkoja ei kuulu?
 
Candy
Tänään testasin kun menkkoja ei vaan näy eikä kuulu. Perjantaina oli nega (milloin menkat piti alkaa) ja tänään sitten aamulla sain haamun. Aika magee fiilis, jotenkin ei tahdo uskoa vielä, ehkä täytyy vielä hankkia yksi testi ettei jää turhaan miettimään. Kyseessä on esikoinen, joten tuntuu aivan uskomattomalta ajatella, että mussa kasvaa uusi elämä...ehkä sitten ultrassa sen ymmärtää ja kun masu alkaa kasvaa, JOS vaan kaikki menee hyvin loppuun asti!
 
Onnittelut Candylle!!

Ja vastaukseksti Miksulle, testasin tossa kolmisen päivää sitten (10 dpo) negan, ja silti toivossa elelen... Uudestaan aattelin testata vasta sitte, ku täti viikon verran myöhässä, edelleenkään ei mitään tätioireita, vatsakipu jatkuu vaan, väsyttää ja taitaa olla flunssa tulossa... Lisäks oon tänään kyökkiny mitä ihmeellisempiä hajuja ja tuoksuja, en tiedä mahtaako olla jo suurin osa oireista korvien välissä... :whistle:

 
Candy
Daizy, kun mä testasin perjantaina niin se oli mammaksin "erittäin herkkä" testi, minkä pitäis kertoa jo ennen kuukautisia. Kuitenkaan päivänä jolloin kuukautisten piti alkaa se ei näyttänyt haamun haamua, vasta pari päivää myöhemmin ja erittäin haaleana. Eli kyllä se voi vielä plussaksi muuttua! Pidellään peukkuja... Mua itseäni harmittaa ihan hirveesti kun perjantaina kävin pitkästä aikaa kaverin kanssa juhlimassa sitten ihan pitkän kaavan kautta. Mä olin testaillut vielä ovulaatiotesteillä tässä kierrossa, minkä mukaan mun ei pitänyt ovuloida ollenkaan! Eli kun molemmat testit näytti negaa, ja vielä menkka oireet, ajattelin, ettei toivettakaan että olisin raskaana....mutta toisin kävi. Suututtaa niin hirveesti, että miksei edes raskaustesti perjantaina antanut pientäkään viitettä raskaudesta, testasin vielä kahdella testillä muka varuiksi...
 
Täytyypi siis toivoa, että on vielä toivoa... :p

Tässä siis JO tiistai lähdössä käyntiin, ja olis ihan H-hetki tädille, ei ainakaan vielä mitään *koputtaa puuta*...

Oireita on samat ku aiemminki, noi pahat hajut on alkanu aikalailla vaivaamaan, mutta se voi hyvinki olla iha itseaiheutettua...

Kaamea flunssa iski eilen, koko yö meni niistäessä, ja nyt aamuvuoroon töihin... :( Onneks lyhyt vuoro edessä...

Mut nyt sais viikko mennä pikavauhtia eteenpäin, tässähä tulee hulluks!! :headwall:

Kellään muulla tärpänny/h-hetki kans iha hollilla??
 
Morjens!!
Meikäläisellä pitäisi alkaa perjantaina menkat, mistä olenkin aika varma, mutta jos kumminkin...
Mulla on ollut tänään aivan kamala olo, johtuuko sitten vatsataudista, toivottavasti ei..Mutta harvalla taitaa vielä olla edes paha olo tässä vaiheessa, jos nyt plussaisi. Toisekseen ihmettelen mun rintoja, välillä ne tuntuvat kipeiltä, mutta sitten taas välillä ei...nännit ovat melkoisen arat, mutta taas se voi johtua viime viikosta kun tein pihahommia ilman rintsikoita, ja nännit ärty, mutta että oisi vieläkin arat??
Muita oireita ei sitten olekaan, alavatsa kivut on mulle ihan normia!
Mulla kp 21/23-24, kiertokin on niin lyhyt että tuskkin edes ovuloin. Kun on lukenut ihmisten kierron pituuksia, niin musta tuntuu että olen ainut kellä on näin lyhyt se..
näin täällä päin :\|
 
Nande
Mullaki on tosi lyhyt kierto... 21-24. Eikö sillon ovuloi, jos on liian lyhyt kierto? Meille on yritetty lasta kolme kuukautta, vaan eipä oo vielä napannu. Tai siis on, mutta tuli kesken aika varhain. Sen jälkeen on ollu kolmet menkat, eikä oo kuulunu mitään...
 
ennetin
Mulla pitäs alkaa menkatkuun loppuun mennessä.. olen ollut havaitsevinani vaikka minkälaista oiretta hedelmöittymisestä, alavatsaa vihloo menkkamaisesti ja välillä repäisevästi. Väsyttää tosi paljon ja aamuisin maistuu taas puuro vaik normisti ei.. ja kaikki olevinaan tuoksuu tai haisee vahvasti.. en tiedä. toivon tätä vauvaa niin paljon että en tiedä onko nämä oireet todellisia vai kuvittelenko nyt vaan. Mutta on vaan vahva fiilis että nyt vois olla tärpännyt. mut pitkä viikko vielä odottaa, en uskalla alkaa testata etukäteen kun pettysin vaan viel pahasti turhaan.mut heti seuraavana päivänä ku olis pitäny alkaa niin heti sitten testaan kyllä =) pitäkää peukkuja.. :heart: :wave:
 
että mua tympii odotella menkkoja! pitäisi varmaan maanantaina alkaa, jos kierto pitää kutinsa. mitään tuntemuksia ei ole, tosin selkää särkee pirhanasti (tulehtunut) ja koko ajan tuntuu että vuoto alkaa kun lorahtelee.
yhtään en usko olevani raskaana. ovista YRITIN metsästää tikuilla muttei löytynyt. eipä sen puoleen, seksiä on harrastettu kun on tehnyt mieli eikä kalenterin mukaan.

silti, stressaa nää päivät :headwall:
 

Yhteistyössä