Paheksutteko vanhempia,jotka

  • Viestiketjun aloittaja jatketaan kyselyä
  • Ensimmäinen viesti
ottamisella ja ottamisella on eri. Glögi jouluruokaa odotellessa, lasi viiniä ruuan kanssa ja konjakki kahvin kera ei tee vielä kenestäkään juoppoa ja sen verran voi lasten läsnäollessakin ottaa. Mutta jos vedetään perseet olalle ja komennetaan lapset sänkyyn ennen sitä vaikka ei heitä nukuttaisikaan niin sitä paheksun kyllä!
 
Minä juon jouluna lasin viiniä ruuan kanssa, tosiaan sen yhden lasillisen. Joku päivä saatan juoda 4 cl baileysta ja se on siinä. Alkosta käyn hakemassa mini kokoisen pullon punaviiniä, saman kokoisen minipullon valkkaria, ja minipullon baileystä, tosi alkkis meininkiä :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukkapipo:
Paheksun. Miksi joulunaKIN pitäis tissutella tai edes ottaa 'kohtuudella'?
Miksei saisi ottaa edes kohtuudella, minulla kun ei alkoholin juontikertoja ylipäätään vuodessa ole kuin alle yhden käden sormet, eikä silloinkaan pää täyteen. Ihmiset käyttävät alkoholia hyvin eritavoin, hyvä viini ruuan kanssa on vain paikallaan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
mä en hyväksy jouluna edes sitä pientä määrää koska joulu on nimen omaan lastenjuhla ja se muuttuu enemmän aikuisten juhlaksi jos mukaan astuu alkoholi.. enkä ymmärrä miksi juhla-aikoina pitäisi muutenkaan juoda alkoholia jos lapset ovat juhlissa mukana.. eli selvinpäin myös uutena vuonna, juhannuksena jne. Vuodessa on niiiiin paljon viikonloppuja milloin voi juoda niin miksi sitten on "pakko" juoda juhlapäivinä??
Minä olen ainakin ihan selvinpäin jos juon yhden lasillisen viiniä, niin eikä minulla ole tapana yhtenäkään viikonloppuna juodea yhtään mitään kotona, juhlaruuan kanssa nautin sen lasillisen viiniä, mies ei sitäkään, miksen mielestäsi sitä saisi tehdä?
 

Yhteistyössä