Pahin hius katastrofisi

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
lapsena se että nukahti purkka suussa ja sitten aamulla heräs siihen ku puolet päästä oli siinä kiinni.

Nuorena permanentti :| Voin sanoa että ei sopinut mulle yhtään!!!
 
Eräänä "kauniina" yläasteajan aamuna onnistuin saamaan kihartimen kiinni päällishiuksiin ja kas kummaa, selvityskeinona vain ja ainoastaan sakset ja edessä muutaman viikon töyhtöhyyppä-look :D
 
Itse tehty värjäys yläasteikäisenä, vähän unohduttiin kaverin kanssa juuoruilemaan ja siitä ihanasta vaaleasta tulikin pissankeltainen eikä lähtenyt kuin kasvamalla pois, kampaajalle ei ollut pääsyä, kun äidiltä kysymättä olin värjäyspuuhiin alkanut.
 
Lapsena inhosin luonnonkiharoita ja leikkasin salaa itse hiukseni. Koska en oo ollu mikään tyhmä lapsi,lakasin ne kiharat myös sängyn alle piiloon, ettei äiti nää , mitä oon tehnyt :LOL:

Nuorena epäilemättä se, kun halusin olla miden tapaan sillosen muodin mukana ja leikkautin pitkät hiukset polkkatukaksi. Mulla kun on luonnonkiharat niin seurauksena oli semmonen "pallo",kunnon afrolook :ashamed:
 
Kaverin lapsen pahin hiuskatastrofi lienee se, kun tyttö tuli liian lähelle katsomaan, kun äiti vatkasi kakkutaikinaa, pitkät hiukset tarttuivat vatkaimen vispilöihin... Toinen puoli päästä piti keriä aika lyhyeksi. Äiti otti vielä kuvankin ko tapahtumasta :eek: =)
 
Mulla on moniakin katastrofeja :D Muutaman permikset meneet penkin alle. Kerran värjäsin vaalennetut hiukset ja luulin että tulee sellainen mustavioletti---> tulikin vaalean violetti mummotukka. Kerran menin ja blondasin permanentatut hiukset, pari viikkoa ihanat vaaleat kiharat ja sen jälkeen sotkuinen harakanpesä.
 
Harmaana
Varmasti se kun teininä tuhannen kännissä saimme kaverin kanssa idean leikata minut kaljuksi. EI sitten ollut muuta käytössä kuin sakset. Känni + sakset = todella huvittava lopputulos. :D

Terve tutuille! :wave:
 
Hermostuin 19 vanhana hiuksiini totaalisesti, leikkasin 5 millin siilin itelleni, hiukset oli melki persuksen päälle... pikkasen on kaduttanu :( mut on ne taas lapaluitten yli :) vaikka senki jälkeen on useesti lyhennelty :)
 
janeminttu
Näitähän riittää.. Ekana tule mieleen äitini ostama pyöreä harja, jonka kieritteli tyveen asti. Ja kas kummaa, harja jäi tukkaan kiinni..Sakset esille kun kiire oli kouluun. Oli kevätjuhla-aamua edeltävä ilta. Värjättiin hiuksia hunajan vaaleiksi..Joo, niistä tuli porkkanan oranssit. Kiva oli aamulla koulun juhliin astella. Kolmas tapahtui parturin ansiosta, hän kärvensi permanentilla hiukseni täysin purukumiksi. Onneksi sain tietää seuraavana päivänä että odotin kauan työstettyä esikoistani :) Ei enää harmittanut kun sai hiusta tärkeämpää ajateltavaa.
 

Yhteistyössä