Pahoinvointi ja sukupuoli

Mulla kaksi tyttö ja alku on ollut tosi raskasta ensimmäisetä makasin 3kk sängyn pohjalla ja oksensin ja laihduin 15 kg
toisesta vaan 3 viikkoa sama juttu ja laihduin 6kg et kyl mä ainakinolen sitä mieltä et tytöistä on paljon pahempi olo :)
mut en voi sitä nyt ihan kokonaan kun ei kert ole poikaa et mitä siittä sit olisi :)
 
mulla oli tyttövauvan kanssa kamala pahoinvointi rv 13 saakka, päivittäin pahoinvointia ja äklötystä, oksentelua useamman kerran viikossa.

Nyt olen raskaana pojalle ja ei ollut oksentelua alussa yhtään, pahoinvointiakin pari hassua kertaa..
 
Mulla on ollut kolmesta pojasta huomattavasti voimakkaampaa huonoa oloa, mutta ei onkentelua. Kahdesta tytöstä ei niin mitään kummallista. Jos maha tyhjä, niin heikko olo, mutta ei sen kummempaa. Nyt on sellaista iltayökötystä ollut, mutta mennyt jo ohi, kesti vain muutaman päivän. Mut jos massu tyhjä, niin heikottaa. Ei sitten hajuakaan kumpi tulossa, mutta luulempa että jokainen raskaus on erilainen.
 
Mulla poika ja yhtään pahoinvointia ei ollut missään vaiheessa.
Yhdellä kaverilla tyttö ja oksu lens jatkuvasti. Odottaa nyt ultran perusteella poikaa ja taas oksu lentänyt.
Miehen sisko odotti samaan aikaan kun minä myös poikaa ja oli tosi pahoinvoiva pitkänaikaa.

Eli mun mielestä ei ainakaa oo mitää "sääntöä", et sukupuoli määräis pahoinvoinnin. Kaikilla niin yksilöllistä. =)
 

Yhteistyössä