Pahoinvointi kaksosraskaudessa

Olen 12. viikolla ja kyydissä yllätyskaksoset joten kysymyksiä varmasti tulee myöhemmin lisää. Päällimmäisenä nyt on kuitenkin tämä jatkuva pahoinvointi ja oksentelu. Kaikenlaisia niksejä olen ehtinyt kokeilla ja pettyä, joten nyt pistän kaiken toivoni siihen, ettei tämä kestäisi enää kauaa. Siis: mille viikolle teillä pahoinvointi kesti ja jos olette myös yksösten äitejä, kestikö pahoinvointi kaksosraskaudessa pidempään?
 
Mulla pahoinvointi oli voimakkaampaa kuin yksösraskaudessa, mutta loppui samoilla viikoilla noin rv12. Tosin edelleen on välillä kuvottava olo (nyt rv18) varsinkin, jos en ole muistanut syödä 2 tunnin välein tai nukkunut tarpeeksi.
 
Mulla oli alkuun se jatkuva kuvotus mut oksentelin sit muistaakseni rv 13 joka päivä ja sitten loppu koko pahoinvointi eikä tullu enää takasin missää vaiheessa. Eipä mullakaa siihe oikein mikää auttanu, mut onneks oli vaan sitä perinteistä aamupahoinvointia :) koita jaksaa, kyllä se helpottaa viimestään sit ku pikkuset syntyy ;)
 
Täällä taasen hyperemesis gravidarum oli vieraana alusta asti tuonne n.20 viikoille pikkasen ehkä vajaa asti. Nyt on vaan sitten ihan normaali raskauspahoinvointi enää :whistle:
Ei enää joka päivä ole pahaolo, mutta aika harvassa ne päivät on ettei olis.

Menossa rv 29+1
 
Mulla ei kestänyt kuin ihan alussa (olisko alkanu rv 7) 10 päivää vain ja tuolloinkin oksensin vain aamuisin ja sitten se loppui kuin seinään, eikä sen koommin ollut raskaudesta oireita muuta kuin masu kasvoi ja ihan loppuraskaudessa tuli pohkeet kipiäksi, mutta ei muuta :) Jaksuja sulle :hug:
 
kahelta aikasemmalta olin jatkuvasti tiputuksessa ja näiltä koitti aloittaa mutta kerkesin hankkimaan pahoinvointi renkaat ja oksensin vain silloin kun unohtu laittaa saunan jälkeen takas.

Jos tahdot voin laittaa sulle postissa noi pahoinvointi renkaat tai tilata osoitteesta pahoinvointi.fi maksaa jotain 17-18 euroa postikuluineen

PS. mä en taho niistä sitä hintaa
 

Yhteistyössä