Pahoinvointi lähes koko raskauden ajan. Onko syntynyt tyttö vai poika ?

Odotan toista lasta, esikoinen on tyttö 7 v. rv 33+1 ja pahoinvointi jatkuu ruokailun jälkeen. Oksentaa ei ole tarvinnut, mutta inhottava kuvotus vaivaa. Ekassa raskaudessa oli hieman parempi olo vaikka muistan, että lppuajasta pahaolo vaivasi myös silloin.
Rakenneultrassa kätilö sanoi epäsuorasti että vauva on poika, mutta nyt kun kävin äitipolilla tarkastuksessa lääkäri ei ollut varma ja sanoi heti, että alä sitten luota hänen veikkaukseen pojasta.

Itselläni on kyllä ollut koko ajan vahva tyttö olo ja olenkin yrittänyt muistutella itselleni, että vauva voi tietenkin myös olla poika.

Liharuuat eivät oikein mmaistu hedelmät ja keitot onneksi menee hyvin.

Kertokaa kokemuksistanne jos teitä on vaivanut pahoinvointi koko ajan.
 
Itselläni oli myös pahoinvointia koko raskauden ajan. Oksentaakin piti vielä loppuvaiheessa, ei tosin niin usein kuin alussa. Viimeisen kerran oksensin synnytyssalissa. Terve tyttö synty onneksi, synnytys käynnistettiin rv 37+5 istukan korkean virtausvastuksen takia. En tiedä liittykö pahoinvointi jotenkin siihen.
 
1. raskaus, ei pahaa oloa ollenkaan-->poika
2. raskaus, vain kuvotusta alussa-->poika
3. raskaus, pahaa oloa alussajonkin verran-->poika
4. raskaus, alussa pahoinvointia aika reippaasti, loppui rv 12-->tyttö

Missään raskaudessa ei ole siis enää lopussa ollut mitään.
 
1,. raskaus-> järkky pahaolo viikolle 18 asti = poika
2. raskaus- >ihan kammottavaa pahoinvointia vko 22 asti = tyttö
3. raskaus- > pahoinvointia viikolle 16, ja uudelleen vk 32-36 = poika

Eli mulla kaikista ollut pahoinvointia, oksentelua, ihan sama mitä kello näytti tai mitä oli syönyt, paha olo tuli siltikin.
Mulla ei kyllä mistään oloista tai oireista sukupuolta voinut päätellä..
 
Koko raskauden pahoinvointia, oksentelua..
Tyttö tuli ja huono olo häipyi!

Esikoinen siis kyseessä. Mutta..jotenkin pelottaa ajatus toisesta raskaudesta. Entä jos voin tas yhtä huonosti..miten ihmeessä siitä selviää-
 
ekassa raskaudessa pahoinvointi kesti vkolle 15 ja oli järkkyä, ykäsin joka aamu ja kuvotti koko ajan. tokassa raskaudessa ei tarvinnu oksentaa ku muutaman kerran mut kauhee kuvotus ja ällötys vaivas loppuun asti. poikia molemmat.
 
1,raskaudesta kuvottava olotila n.15vkolle asti kaikki hajut kävi,ja teki pahaa,naama kukki,-tyttö tuli
2.raskaus yhen kerran oksensin,naama kukki, ei muuta oiretta-tyttö tuli
3.raskaus,kuvotusta,tautinen väsymys,-tyttö tuli..
 
Pahoinvoinnin tuloksena syntyi Tyttò :) Mikààn ei pysynyt sisàllà, ei vesikààn.. 15-30 minuutin vàlein oksentelemassa vaikka mitààn ei enàà vatsassa ollutkaan :/ Lààkkeità sain pahimmaksi ajaksi, mutta ei ne vieneet pahaa oloa eli kaikki ruoka oli hirvittàvàn makuisia ja kovan tuskan takana olikin jotain saada syòdyksi. Hirveintà oli kàydà suihkussa, joka kerta sai oksennella :( Onneksi on nyt takana tuokin aika... =)
 
esikko,vointi upee eikä huonoa oloa ees=poika
toka odotus,lievää kuvotusta joka lähti syömällä pois=kaksoset,tyttö ja poika
kolmas,kaamee oksentelu joka jatkui rv:lle 20 asti.Olin ihan poispelistä...=tyttö
neljäs,vointi ok kaikinpuolin=poika

tytöstä karvan kasvu lakkasi,pojista karvat kasvoi!!
 
Mä oksensin synnytyssaliin saakka jopa 2-3krt päivässä ---->Tyttö tuli.
Töissä piti pari kertaa päivässä juosta vessaan oksentamaan..vartijat luulivat että mulla on bulimia, yksi tuli juttelemaan yksi päivä että olenko kunnossa =) =) =) =)
 
Mulla oli ensimmäiset 4kk ihan järkyttävää pahoinvointia ja aika pahana jatkui läpi raskauden. Poju on nyt 4kk ja ihan positiiviset ajatukset jäi synnytyksestä ja muusta hässäkästä raskauteen liittyen.
Mutta tuo pahoinvointi rajoitti koko raskauden ajan elämää niin paljon, että todella jäi ihan pelot päälle. Edelleen yökkään niistä asioista mitä raskauden aikana, esim. tuossa mun kävelyreitillä on autogrilli ja kumikauppa joista hajut tulvii nenään ja pahaa tekee.

Mutta siis poika tuli =)
 
Ekasta pahoinvointia 4kk joka aamu oksennus mut päivät meni ihan ilman mitää.
Tokasta pahaolo koko ajan, myös yöllä ei oksennusta kuin kerran, mut järkky etominen n.8kk ajan. Eka oli tyttö ja tää toka nyt poika. Pahempi olo mun mielest poikaa oottaes. Mut ei sil taas mitää merkityst ole kumpaa sattuu oottaa et kuin paha olo on.
 

Yhteistyössä