Pahoinvointi?

Eli 16.3 alkoi verinen vuoto (päivä sen jälkeen kun todettin keskenmeno) ja vuoto loppui 30.3, sanoivat vaan että raskaustesti tällä viikolla pitäisi tehä että tietää onko jäänyt jtn..
Mutta nyt on ihan kamalaa pahoinvointia ollut, vähän kuten raskauden aikanakin, ei oksentelua mutta kamala olo.
Onko normaalia keskenmenon jälkeen? Vai voisiko tarkoittaa että on jäänyt jotain "raskausmateriaalia" tai että raskaana? :ashamed:
 
Meinasin tehdä alotuksen samasta aiheesta, mulla nimittäin km 20.3 ja vuoto loppu reilun viikon päästä. Tänä aamuna oli tosi huono olo kun heräsin! Eilen huomasin myös vessassa käydessä että paperiin jäi vähän verta, tosin ihan parin pisaran verran vain ja lisää ei tullut.
Meillä alettiin uusi yritys heti vuodon loputtua ja ekana mulla kyl aamulla tuli mieleen raskauden aikanen pahoinvointi jota oli esikoisestakin. Mutta en usko että näin pian.
 
Pahoittelut molemmille keskenmenosta :hug:
Mulla oli keskenmeno helmikuussa ja 'raskausoireet' jatkui peräti 6viikkoa (2kiertoa). Alussa ajattelin että ehkä olen raskaana, mutta ne taisivat olla vain normaaleja oireita ennen menkkoja. Ja oksuoloa oli aivan samalla tavalla kuin raskaanaollessa. Kyllähän joillakin tärppää heti uudestaan, mutta taitaa olla pieni vähemmistö. Toi hormoonmäärän aleneminen on ihan yksilöllisesti, mulla näytti testi plussaa useita viikkoja km:n jälkeen. Tuohon materiaalin jäämiseen en osaa sanoa muuta kuin, että jos ei kipuja tai suurta vuotoa enää ole, niin olettaisin että kaikki on tullut ulos.
Jaksamisia!
 
millama
Hyvä kun joku aloitti tämän aiheen! Mua on kans tää mietityttänyt, että kuinka kauan oireet jatkuu, eihän mulla oo km:sta vasta kuin vk, mutta silti mietityttää. Pahoinvointia on, tuntemuksia kohdussa, juilimista ja nyt olen alkanut heräämään öisin pissalle, mitä ei tapahdu koskaan. Hiukan polttelisi tehdä testi, vaikka tiedänkin, että se on aivan turhaa.. mutta jos kuitenkin..
 

Yhteistyössä