Pahoinvointirannekkeet? Kokemuksia?

"Kaneli"
Mä käytin noita kaksosraskauden 5kk kestävään pahoinvointiin. Ne toimi ihan mielettömän hyvin! Kun aamuyöstä alkoi oksettaa, laitoin rannekkeet ja olo parani 10-15 minuutissa! Suosittelen :)
 
"vieras"
Meillä toimii lapsella todella hyvin, ne on vain osattava laittaa oikeaan kohtaan. Tulee lapsellekin yllättävän alas eikä ranteeseen, olen jäätänyt väliä ranteeseen 3 omaa sormeani ja siinä vieressä sitten on ollut se magneetti.
 
ei toimi raskaudessa
eivät auttaneet raskauspahoinvointiin joka kesti KOKO raskauden. Vielä lasta synnyttäessäkin laatta lensi. Sen sijaan auttavat minulla matkapahoinvointiin, joten ilmeisesti siis matkapahoinvointi ja raskauspahoinvointi ovat jollain tapaa erilaisia tai eri lähteestä tulevia (kun toiseen vaivaan auttoi ja toiseen ei).
 
Meillä kuopus oksentaa automatkat kaaressa, ja muutama vuosi sitten ostin nuo rannekkeet. Vaikka vähän epäilin, niin pakko myöntää että ne auttaa. Tosin rannekkeiden täytyy olla tarkalleen oikeassa kohdassa. Poika ei itsekkään suostu enää lähtemään pidemmälle automatkalle ilman noita rannekkeita.
 
"Meikkis"
Mulla toimi loistavasti raskauspahoinvointiin sen parin kuukauden ajan kun sitä kesti. Ilman rannekkeita en olisi päässyt kämpästä ulos (olisin nojaillut pyttyyn), rannekkeiden kanssa matka töihin meni kahdessa osassa (etoi, muttei oksettanut) ja kävin siis duunissa koko ajan. Kannattaa kokeilla, siinä ei menetä juuri mitään. Taitaa muuten olla huutiksessa esim. myytävänä noita käytettynäkin, jos et halua melkein 20 euroa investoida.
 

Yhteistyössä