Paikkakuntagallup

Liitytään Kirkkonummelta joukkoon o/

Syyskuussa-05 muutimme 60km päästä (lähinnä työn vuoksi; Espoo), uudet tuttavuudet ei pahitteeksi :)
S.posti tavoittaa, kahvittelu ja rupatteluseurakaan ei pahasta - ja jos vielä lapsillekin seuraa toinen toisistaan :)

Onnellinen uusioperhe äippä vm.-80, pojat 04/99 & 12/00, vkl-tyttö 03/02, isukki vm.-79 ja ensimmäisen yhteisen la 19.06.06
 
jenmo
Huomasin, ettei oo ketään KIIMINGISTÄ, mistä olen kotoisin, eikä myöskään KRUUNUPYYSTÄ, jossa nykyisin asustellaan (isi84 ja tyttö 10/05 löytyvät myös)....

Kokkola ja Oulu siis luonnollisesti myös jossain määrin tuttuja paikkoja,
ja Jyväskylän suunnalla lomaillaan silloin tällöin..

Viestiä saa laittaa, jos em. paikoissa asustelevia kivoja ihmisiä löytyy! =)

<br><br>
 
äippänen
kaikki sivut läpi selailin,enkä yhtään savonlinnalaista sieltä huomannut..sinne parhaillaan muuttoa tekemässä,pieksämäeltä pois lähdössä..savonlinnasta taas olen suunnitellut mikkeliin,mutta katsotaan sitä sitten vähän myöhemmin...suuret on suunnitelmat :D ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 08:31 TiiVe kirjoitti:
veikkaanpa olevani ainut...Simosta =)
täälä oli ronmus, kaksimukulaa, hillamaria kemistä. ja minä myös kemistä. eli 4 kemiläistä, mutta jotenkin tuntuu että simolainen on melkein kuin kemiläinen.
millon teillä on LA ?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 13:31 Mymmeli77 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 08:31 TiiVe kirjoitti:
veikkaanpa olevani ainut...Simosta =)
täälä oli ronmus, kaksimukulaa, hillamaria kemistä. ja minä myös kemistä. eli 4 kemiläistä, mutta jotenkin tuntuu että simolainen on melkein kuin kemiläinen.
millon teillä on LA ?
Ei vielä ole ainakaan tulossa lasta...mutta toiveissa olis saada kaksi poikaa näinen tyärten lisäx =)
Ja simolainen on eri ku kemiläinen 27km välimatka :LOL: entisenä kemiläisenä oon mitannu matkan, kaikki kaverit ja tutut kemissä :'( ja täältä kun en tunne melkein kirjaimellisesti ketään
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.03.2006 klo 08:17 TiiVe kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 13:31 Mymmeli77 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 08:31 TiiVe kirjoitti:
veikkaanpa olevani ainut...Simosta =)
täälä oli ronmus, kaksimukulaa, hillamaria kemistä. ja minä myös kemistä. eli 4 kemiläistä, mutta jotenkin tuntuu että simolainen on melkein kuin kemiläinen.
millon teillä on LA ?
Ei vielä ole ainakaan tulossa lasta...mutta toiveissa olis saada kaksi poikaa näinen tyärten lisäx =)
Ja simolainen on eri ku kemiläinen 27km välimatka :LOL: entisenä kemiläisenä oon mitannu matkan, kaikki kaverit ja tutut kemissä :'( ja täältä kun en tunne melkein kirjaimellisesti ketään
juu niinhän se tietty on :LOL: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.02.2006 klo 06:32 Talviomena kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2006 klo 20:50 VimpulaPompula kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.01.2006 klo 17:41 parpapapa kirjoitti:
moi!

ja Siilinjärvi on kotipaikka...
Kuin myös =) :wave:
Sama täällä! :wave: Mistäpäin Siilinjärveä,jos saapi udella? :D
Itse Leppäkaarteesta.. ;)
terve!
miehen vanhemmat asuu siilinjärvellä...

itse vilkuttelen täältä limingasta :wave:
ja koitan käydä useammin vilkuttelemassa..
 

Yhteistyössä