Painajaisia keskenmenosta

Taas viime yönä näin sen; kaamean painajaisen keskenmenosta, ja jälleen on epävarma olo tämän raskauden tilasta :'( Onko muilla moisia, vai olenko ainoa hysteerikko tällä palstalla?

Mistä sitä voi tietää, onko vaavi masussa elossa vai kuollut, antaako mitään oireita välittömästi? Nyt viikkoja olisi kasassa tasan 16, toivottavasti :whistle: Vai pitäisiköhän sitä hommata kanssa tuo kotidoppleri, josko sillä saisi jonkinlaisen mielenrauhan elämäänsä :hug:

Dooris ja sintti 16+0
 
Mulla kans kauhiaa panikointia tämän raskauden alussa, kävin varhaisultrassa, np-ultrassa ja hommasin kotidopplerin! Sitä kyllä voin suositella, ihanan mielenrauhan sai ku pienen sydämen kuuli sykkivän. Mulla takana 2 onnistunutta raskautta ja 1 keskemeno enne tätä raskautta. Vuokrasin dopplerin just sille välille ku neukassa käynneissä oli pitkä väli ja liikkeitä ei tuntunut. Mä suosittelen kyllä :heart:
Ja onnea odotukseen!

Saaru ja Aattomiäs 29+5
 
On luonnollista että pelkää, ettei vauvalla ole kaikki hyvin..!! älä säikähdä ajatusta :hug: Äiti käsittelee tunteita myös alitajuisesti unessa..unet eivät ole todellisuuden mittareita!!
Itsekki mietiskelin..nyt kun liikkeet tuntuvat on helpottanut! Tietty on päiviä jolloin vaavi ei niin aktiivisesti liiku!! Kotidoplerista:sen käyttö ikä on loppupeleissä lyhyt aika..pian liikkeet jo tuntuvat!! Tietty voit soittaa neuvolaan ja kysästä voisitko käydä siellä sydänääniä kuuntelemassa!! :hug: mukavia ajatuksia toivottelee zuku ja vaavi 20+6
 
Tuosta dobblerista en osaa sanoa juuta enkä jaata kun itsellä ei käytössä ole ollut. En usko, että itselleni olisi edes helpottanut. Olisin varmaan keksinyt uusia pelkoja tilalle...

Et ole ainoa hysteerikko, nämä järjettömältä kuulostavat pelot kuuluvat raskausaikaan. Ja mitä sitten, kun vihdoin vauva tulee maailmaan :eek: Sitten niitä pelkoja vasta löytyykin! hui...

Lohduta itseäsi, että olet ohittanut suurimman keskenmenoriskin jo viikkoja sitten :) Jos nyt jotain masussa tapahtuu, tapahtuu se väistämättä, eikä siihen dobblerit auta :( Ja riski moiseen on kuitenkin tositositosi pieni. Kohta tunnet jo vauvan liikkeetkin, vai joko niitä tuntuu? Rauhallista, seesteistä ja hyvää odotusta sinulle :hug: Täällä painitaan myös erinäisten pelkojen kanssa, mutta yritän pitää sellaiset ajatukset aisoissa, etteivät ala hallitsemaan liikaa. Vointeja! :wave: :heart:
 
Kiitos kaikille, kiva huomata, ettei tämä vika ole ihan vain omien korvieni välissä, eli että on muitakin samanmoisia :hug:

Tilasin nyt varoiksi tuon dopplerinkin äsken, josko sitten vähän hellittäisi tämä epävarmuus, noita liikkeitäkään kun ei vielä, ainakaan sellaisia, jotka osaisin moisiksi yhdistää, ole ollut.. ;-) No, onhan tuosta dopplerista se hyvä puoli ainakin, että kuullee mieskin nuo sydänäänet, hän kun ei neuvolaan ole mukaan ehtinyt vielä kertaakaan, molemmissa ultrissa tosin oli sitten mukana kyllä :hug:

Ihanaa viikon jatkoa kaikille

Dooris ja sintti 16+0
 
monesti terv.asemalle pääsee kuuntelemaan sydänääniä jos olo on epävarma.
itse dopleria en hommaa,juoksen sitten vaikka terkassa joka viikko huolissani :LOL: :whistle:
kyllä varmasti kaikki on hyvin. eiks niin?
:hug: :wave:
 
Kyllä miekin tuon terkkasissa ravaamisen valitsisin muuten, mutta kun olen töissä 40 km päässä neuvolastamme, eli siinä menisi aina reilu tunti työajasta ja pomo ei varmaan oikein tykkäisi; meidän neuvolassamme kun ei ole edes ilta-aikoja... No, saahan siitä dopplerista myydessä likemmäs 50? takaisin, näin olen ainakin huutonettiä bongaillut, ja tuntuu menevän kaupaksikin ihan hyvin :hug:

 
Mie kans ihan samanlainen hermoheikki.. Koko ajan mietityttää ja pelottaa onko kaikki kunnossa. Tilasin myös sen dobblerin. Mun mies ei ole myöskään ehtinyt vielä mihinkään käynteihin mukaan joten häntä myös ajattelin. Vois ne liikkeet alkaa tuntumaan... Helpottais varmaan sen avulla aika paljon tämä olo... :D
 
Täällä myös yks hermoilija... Takana on km, joten sekin varmaan vaikuttaa osaltaan asiaan.

Painajaisia olen nähnyt ultrasta ja mitä kamalaa siellä tulee paljastumaan. Eikä jää yhteen tai kahteen yöhön, kun niitä oon nähny. Huomenna on ensimmäinen ultra (rv 6+5 nyt menossa). Ja se kyllä pelottaa hurjasti!!! Mun "tuomiopäivä", kun tietää onko mahassa elämää vai ei. Yöllä ei varmaan tuu uni silmään...
 

Yhteistyössä