Paino-pituus ja tavoitepaino

  • Viestiketjun aloittaja Laihduttaja
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.11.2004 klo 17:11 Laihduttaja kirjoitti:
Mulla pituutta 174cm ja painoa nyt 74kg
Tavoitteena on 67kg
Mä oon just saman pituinen sun kanssa ja olisin tuohon 74 kiloon enemmän kuin tyytyväinen!!! Nyt paino siellä 90 kg.n paikkeilla. Tavoite jossain 75-77kg. Huh huh kun on vielä työmaata...
 
Unelma Anelma
Täällä paino on tällä hetkellä 71kg -2kg näyttää puntari. Pituus on 164cm
tällä hetkellä tavoite paino 68kg mutta kattotaan miten saa tippumaan. Tsemppiä kaikille painon tiputukseen!!! =)
 
tipu, meniköhän sulla noi numerot oikein? jos meni, niin olet alipainoinen ja enään ei tarvisi laihduttaa. painoindeksin mukaan 175 pitkälle normaalipainon alaraja on muistaakseni siinä 62 paikkeilla.

itse olen 175, laihdutuksen aloitin noin 80 kg:stä ja nyt on aika tarkkaan 70 kg. tavoitteena noin 65 kg. ei paha enään... :)
 
Tara-Milana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.12.2004 klo 11:00 Tipu kirjoitti:
Pituus 175
Paino 54
Tavoite 50
Niin, oletko tosissas? Väärä palsta, sun pitäis mennä anorektikkojen palstalle.. Kuulostaa nimittäin tosi pahalta. Mutta mikä minä toisten arvoja olen moralisoimaan. (En tarkoittanut tätä pahalla).
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.12.2004 klo 12:22 Tara-Milana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.12.2004 klo 11:00 Tipu kirjoitti:
Pituus 175
Paino 54
Tavoite 50
Niin, oletko tosissas? Väärä palsta, sun pitäis mennä anorektikkojen palstalle.. Kuulostaa nimittäin tosi pahalta. Mutta mikä minä toisten arvoja olen moralisoimaan. (En tarkoittanut tätä pahalla).
Täytyy huomioda kehon rakenne kun alkaa laihduttamaan!!! Itse 170cm ja painoa 70kg ja aivan normaali vartaloinen vaik painoindeksi muuta näyttäiskin. Onhan ne missitkin yli 170cm ja painavat 50kg? Mikäs siinä jos terve hyvä olo =)
 
ShJ
Tein täydellisen elämäntapamuutoksen sohvaperunasta himoliikkujaksi ja ruokaremontin. Aloitin Painonvartijoissa. Laskin 5 vkoa pisteitä, sitten en enää jaksanut. Sain kuitenkin hyvän startin.
Pienensin ruoka-annoksia normaaliksi, jätin pullat ja
varsinkin sipsit pois. Karkkia syön korkeintaan yhtenä pvänä viikossa. Syön kevyempää ruokaa, illalla vain rahkaa+marjoja, hedelmiä jne.
Aloin liikkua, kävelyä ensin puoli vuotta 6 kertaa viikossa 5 km kerrallaan. Heinäkuussa aloin juosta 4-6 kertaa viikossa ja käydä punttisalilla 2 kertaa viikossa.
Nyt olen saavuttanut tavoitteeni joka oli 66 kg. En oikein tiedä mihin tähtäisin seuraavaksi. Timmimpään olomuotoon tietysti, ehkä painolla ei enää ole niin väliä.
 

Yhteistyössä