painoa pois 26kg

ymmärrän teitä jotka yritätte laihdutaa itse laihdutin vuodessa 26kg iham helposti ne loppujen lopuksi lähti liikuntaa lisää ja katsoi mitä suuhunsa laitttoi no totttakai pitää koko loppu elämämsä muistaa liikkua ja syödä normaalisti herkkujakin saa syödä mutta ei joka päivä turha teidän väittää ettei karkia saa syödä se on pöty puhetta kokemusta nimittäin on
 
siis tuohan on kaikilla varmasti selvää että liikunta ja "kun kattoo mitä suuhunsa laittaa". tuohon lisäisin että pitää olla rehellinen itselleen, peilikään/mittanauhakaan/vaakakaan kun ei valehtele (ainakaan kaikki yhtäaikaa). ja yleistyksestä en pidä :kieh:


itse olen sitä mieltä, että kaikkea saa syödä, mutta kohtuudella.

mitä sanaan laihdutus tulee, niin itse olen ainakin pudottamassa painoa oman hyvin vointini takia. joten sanaa laihdutus en mielellään käytä, vaan painonhallintaa ja terveellisiä liikunta- ja ruokailutottumuksia. alussa se lähtee niiden opettelemisesta.<br><br>
 
näin on tapahtunut molempien masennus jaksojeni kanssa. kun masennun paino alkaa nousta pikku hiljaa ja kun masennus helpottuu, alkaa paino pudota n. kilon kuussa. eli hitaasti ja se tapahtuu huomaamatta.

nyt kun masennuksesta toipunut niin tajuan miten tärkeää oma terveys on sen vuoksi haluan kolmen ylimääräisen kiloni lisäksi pudottaa kymmenen ja saada fyysinenkin terveys takaisin.<br><br>
 
eräs
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2007 klo 05:52 maarit kirjoitti:
ymmärrän teitä jotka yritätte laihdutaa itse laihdutin vuodessa 26kg iham helposti ne loppujen lopuksi lähti liikuntaa lisää ja katsoi mitä suuhunsa laitttoi no totttakai pitää koko loppu elämämsä muistaa liikkua ja syödä normaalisti herkkujakin saa syödä mutta ei joka päivä turha teidän väittää ettei karkia saa syödä se on pöty puhetta kokemusta nimittäin on
Olet oikeassa. Itse laihdutin vuoden aikana 33 kg
 

Yhteistyössä