Painonpudotusurakka alkaa huomenna,muita?

71,5kg on mulla paino nyt ja olisi tarkoitus saada paino tuonne 60kg
Eli 11,5kg olis tiputettavaa =)
Mut haluaisin kohtalotovereita tsemppailemaan toinen toisiamme =)

VIIKKO 25

hyvä mieli.................71,7kg............................60kg[23.8 ]
anselmiina81............80kg...............................60kg
aitiliini83...................82,4kg.............................75kg
Mami84.....................66kg...............................56kg
TiiuHti........................74,8kg.............................60kg
Kuukiitäjä..................82,3kg............................75kg
PikkuM......................74,8kg.............................70kg

Punnituspäivä on keskiviikko,jolloin sitten päivittelen sitä mukaa listaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja anselmiina81:
Täällä olisi kohtalotoveri, urakkaa tosin 10 kg enemmän eli 80kg ja tavoite 60kg.
Ihana kun löyty näinkin nopeasti joku kaveriksi urakkaan :D
Mä olen hissun kissun laihduttanut jo viime vuoden syyskuusta,silloin paino oli huimat 85kg :eek:
Nyt haluan loppurutistuksen ja loput kilot pois =)
Mites anselmiina81,sopisko jos tekisin tohon alkuun jonkun listan meistä ja päivittelisin sitä sitten viikottain,mä meinasin että punnituspäivä vois olla vaikka keskiviikko?
 
Alkuperäinen kirjoittaja anselmiina81:
Sopii hyvin. Itse yritän päästä "raskauskiloista", jotka tosin olivat jo ennen raskautta :p. Eipä tuo imetys meikäläisellä kiloja näytä vievän vaikka poika 4kk syö kuin hevonen.
Älä välitä näin kävi mullekkin :whistle: Ei lähtenyt,tais pikemminkin vähän tulla lisää :whistle:
 
Juu niin meilläkin herkutellaan vielä tänään ja itse asiassa vielä huomennakin kun on sukulaispojan rippijuhlat mutta sitten niskasta kiinni, tai paremminkin suu kiinni :x .Eipä vielä ole muita ilmoittautunu mukaan, kiva olis jos muitakin ilmaantuisi ryhmään mukaan. Milläs aikataululla meinasit saada painon putoamaan, ajattelin jos kesän aikana saisi sen 10 ja syksylle jäisi se toinen, ollaan nimittäin lähdössä Thaimaahan tammikuussa ja olis kiva olla bikini kunnossa =)
 
Taal ois kans yks varmaankin ikuinen laihduttaja. On Kaks lasta 1 ja 3 vuotiaat joista tuli sitten iahanasti kiloja.....viime kesana alotin laihiksen ja talvella into sit lopahti. Eilen alotin modifastilla laihiksen....aattelin siita saada pienen startin ja sit siirtya ruokavalion muutokseen. Eilen vaaka naytti 82,7 kg ja tanaan aamulla 81,5kg...varmaan nestett lahtenyt liikkeelle ekan kidutuspaivan seurauksena :D
OIs tavote ainaski se 10 kiloa saada pois tai ainaski jos eka paasis vaikka sinne 75 kiloon! =)
 
Tervetuloa aitiliini83 mukaan =)
Mä laitan sut listaan mukaan.. Tänään on tullut vähän herkuteltua,sallittakoon :p
Huomenna on taas työviikko edessä,joten silloin on hyvä olla "tiukkana" :D
Tavoite että vaaka näyttäis 60kg 23.8,joka on mun synttäripäivä.
Ainut repsahdus minkä tiedän tulevan,on jussina,mut saa sitä nyt vähän juhliakin B) Muuten kyllä ollaan tiukkana herkkujen kanssa.
 
Tämä laihduttaminen tuntuu olevan ikuisuusprojekti, tuntuu vaan että aina jää "kesken". Viimeksi yritin Nutrilett-kuurilla, mutta se stoppasi lyhyeen.. Kiloja on nyt 66, tavoitteena olisi 56 eli kymmenen kiloa pois, mutta jos pääsis siihen 5:lla alkavaan ylipäätään, oli se sitten 59 tai 56 tai jotain siltä väliltä, niin hyvä olis ;)
Huomenna aloittelen, yritän ihan "terveillä elämäntavoilla", eli ei mitään ihme poppakonsteja. Makeat pois, enemmän liikuntaa jne. Saa nähdä miten käy :whistle:
 
Hei kaikille :wave:

Tääl ois vielä yksi uusi porukkaanne =)
Tänään aloitin laihduttamisen, sellainen -15kg ois tavoitteena ja lähtöpaino 75kg eli tavoite 60kg..

Aloitin vuos sitten kesällä laihduttaa ja pudotin silloin 15kg ja sit tuli 5kg takaisin, nyt pitäis skarpata loputkin ylimääräiset pois..
 
Moikka! :wave:

Täällä olisi vielä yksi laihduttaja mukaan. Pudotettavaa olisi ainakin -15kg, mutta jos ottaisin hiukka pienemmän tavoitteen ja koitettaisiin sitä -10kg vaikka ensiksi. :ashamed:
Haluan vihdoinkin eroon näistä 6 vuoden takaisista raskauskiloista (tosin on tässä välissä jo kaksi raskautta vielä lisää) ) joita tulikin huimat 25kg. :eek:
Eikä vienyt imetys minullakaan yhtään kiloa!
Aina olen muka laihiksen aloittanut, mutta se on tyssänyt lyhyeen innostuksen loputtua. Josko me nyt isommalla porukalla onnistuttaisiin... =)

Lähtöpaino hirveät 83,6kg ja aamulla vaaka näytti 81,1kg, joten on se onneksi alaspäin menossa, mutta mutta... Ekan tavoitteen laitan tuonne 75kg:n.

Suklaa uppoaa meikäläiseen ja muutenkin makeanhimo on ihan hirmuinen, siinä mulla tuleekin olemaan tekemistä jotta herkuttelun saan loppumaan. :whistle:
Crossarilla koitan päivittäin polkea ja tietty tuota mässäilyä vähentää, joten näillä mennään.

Tsemppiä kaikille! B)
 
Vieläkö mahtuu mukaan?
Tääl ois vielä yks, joka haluais päästä vähän sutjakampaan kuntoon.
Pituutta mul on n.168cm ja painoa tänä aamuna 74,8kg.
2 lasta löytyy, nuorempi 7½kk ja melkeinpä samassa painossa oon nyt kuin silloin kun aloin häntä oottamaan. Tais sillon ekassa neuvolassa olla 74kg.
Toivoisin nyt alkuun pääseväni tuonne 70kiloon, ja sinne kun pääsis niin ehkä vielä muutama.

Mites pitkiä te muut ootte?
 
Laihdutuskeinoista:

Itse oon tässä koittanut syödä vähemmän herkkuja, suklaa ja keksit on pahimpia mulle. Ja ehkä vähän pienentänyt ruoka-annoskokojakin, kun tulee aina otettua lisää ruokaakin, vaikka maha ois jo täynnä.
En oo ikinä ollut mikään liikunnan ystävä, stepperin hommasin ja sillä koitan ees pari kertaa viikossa jaksaa ja ehtiä polkemaan. Hyötyliikunnan lisäksi.

Tsemppiä vaan kaikille!
 
Heip!

Minä taassen lasken kaloreita.. Kun edellis kerralla laihdutun, laskin myös. Syön 1300kcal päivässä, lisäksi liikun eli crosstrainerillä väh. 30min päivässä ja lisäksi pyöräilen ja ratsastus kuuluu päivittäiseen harrastukseen kun on oma hevonen.. Olen lyhyt 160cm.

Paino tänään 74.8 eli tippunut 200g
 
TiiuHti,hienoa että paino on lähtenyt laskuun :D
Mulla paino on noussut 200g,mutta se johtuu töistä,kun on rankkaa ja nestettä on vähän kerääntynyt,uskon että ens viikolla on jo paino jonkin verran laskenut,vaikka toi jussi tuleekin vietettyä vähän "kosteissa" merkeissä :whistle: ;)
Mitäs muiden vaaka sanoo tänään?
 
taalla menee alamakea...paino 82.4kg. jouduin keskeyttaa tehodieetin ku jouduin antibiootti kuurille...vaik yritin kevyesti syoda ni eilen illal ratkesin sit jaateloon ja se nakyykin painossa ihanasti.....toivottavasti vaan turvotusta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja aitiliini83:
taalla menee alamakea...paino 82.4kg. jouduin keskeyttaa tehodieetin ku jouduin antibiootti kuurille...vaik yritin kevyesti syoda ni eilen illal ratkesin sit jaateloon ja se nakyykin painossa ihanasti.....toivottavasti vaan turvotusta :D
Saa sitä välillä jäätelöllä herkutellakkin :p
Itse pidän kiinni tosta et oon elokuussa painoni tiputtanut tavoitteeseen,mutta en aio koko kesää ilman herkkuja olla :p
 
Paino ei ole mulla laskenut ollenkaan, tasasesti junnaa paikallaan.. Mutta toisaalta aloitinkin vasta maanantaina, ja sunnuntaina vielä mässäilin.. :ashamed: Eli eipä sitä voi parilta päivältä ihmeitä odottaa.. Eli painoa 66,1 kg nyt illalla punnittuna.
 
MUn paino heittelee......eilen aamul oli 81,5 ja tanaan 82.3kg. Ukko tuli matkoilta toissa paivana ja toi kasan suklaata et oon kyl tyytyvainen ettei paino ainaskaan oo noussut :D Mulla on motivaatiokin kadoksissa..... ei millaan jaksa lahtee liikkumaan, laiskottaa vaan kovasti :ashamed:
 
Ei kovin lupaavasti lähde täälläkään, tuli juhannuksena grillailtua ja muutenkin syötyä mitä sattuu, joten eipä ole ihmekään kun vaaka näyttää + 700g. :kieh:
Että siltä ihminen voikin olla näin vätys! :ashamed:
No koitetaan tsempata seuraavaan punnitukseen, täytyy lähteä vaikka lenkille tai crossailla väh. se 30 min. joka päivä. Katsotaan kuinka taas pysytään ruodussa! ;)

Pituudesta oli ollut puhetta, 170cm pituutta löytyy täältä.

aitiliini83 : Ainakin mua laiskottaa liki aina kun puhutaankaan liikkumisesta, mutta kyllä se sitten menee kun alkuun pääsee. :whistle: Mun mielestä aloittaminen/lähteminen on kaikkein vaikeinta...
 
Peräti 300g lähtenyt viime viikosta eli 78.8 mut onneksi kuitenkin alaspäin on suunta. :LOL: Tiedättekö et on älyttömän hyvää laittaa tomaattia, kurrkkua, kevätsipulia ja kermaviilipurkki johon on sekotettu dippikastike pussi. Aina saa vähän eri makusen ku vaihtaa vaan dippikastikkeen makua. ;)
 

Yhteistyössä