Painonpudotusurakka alkaa huomenna,muita?

Alkuperäinen kirjoittaja anselmiina81:
Onkos meidän ketju nukahtanut kun hiljaista pitelee! :attn:
Taitaa olla..
Miulla koko homma taas tökkii, tuossa viikonloppuna kuulin ikävän uutisen, ja on tullut syötyä vähän mitä sattuu :ashamed:

Välillä näkyi vaa'assa jo 73-alkuinen luku vaan eipä näy enää:(

Pitäis jaksaa tsempata, tsemppiä vaan muillekin!
 
Kuinkas täällä muilla menee? Ei mulla vaan tahdo paino lähteä millään laskuun, aamun punnituksessa vaaka näytti 82,7kg. :(
No, olen välillä lipsunut joo, mutta luulis nyt tuo liikunta edes vähän auttavan kun aiemmin en ole harrastanut minkäänlaista liikuntaa... Vai olenkohan turhan hätäinen? :ashamed:

Tsemppiä kovasti kaikille! :wave:
 
no nii taas täällä pitkän tauon jälkeen. oli muutama antibiootti kuuri sun muuta tossa ja motivaatio -10 :whistle: Paino noussut jonnekkin 83 tai 84 :kieh:
Alotin alkuviikosta taas liikkumaan mut toi ruokapuoli ei oikee pysy kurissa...joskos liikunnalla tasaantuis sitten kunnes saan taas itseani niskasta kiinni..... mahdankohan mä ikinä paasta langan laihaksi...en tätä menoa ainaskaan....oli taas ihana mennä alennus myynteihin ku kaikki ihana joko ei mahu päälle tai sit näyttää kamalalta mun päällä.Päätinkin et en osta uusia vaatteita ku vasta sit ku oon laihtunut normaali mittoihin!
Tsemppia muillekkin...mihinköhan kaikki täältä hävinnyt :whistle:
 
Hiljaista tuntuu meidän pinossa olevan... :/

Mutta aamun punnituksessa lukema 81,1kg, ei paljoa ole paino pudonnut (-200g). En kyllä ole paljoa mitään ehtinyt liikkumaankaan kun on ainainen kiire jonnekin!! :kieh:
Motivaatio oli vissiin muillakin hiukan hukassa, mä tahtoisin nähdä suurempia tuloksia nopeemmin ja jollei tapahdu niin tuntuu innostus hiipuvan... Silti en vielä luovuta! :D
Tsemppiä kaikille! :wave:
 
Juu, hiljaista on edelleen. Täytynee vissiin ettiä kohta uusi pino kun ei tässä ittekseen keskustelussakaan paljon järkeä ole! :D

Mutta no laitetaan nyt vielä ainakin tän aamun "uutiset", eli viikon flunssan jälkeen vaaka näytti tasan 80,0kg. Ihanaa, seuraavaksi ollaan jo paremmalla puolella ekaa etappia! =)

Mites teillä muilla menee? :wave:
 

Yhteistyössä