Painonvartijat

Mun äiti on kauheesti kehunu Painonvartijoita. Pisteiden avulla ja jonkin verran liikuntaa lisäämällä laihdutti 20 kg 10 kuukaudessa :) Sitä on myös sanonut ettei oo koskaan vielä nälkä tullut, ihan tarpeeks on saanu syödä kuitenki.
 
Mä oon ollu tosi tyytyväinen, painoa on tippunut 3 viikossa 3kg, vyötäröstä on lähtenyt -5cm. :)
mulla on viikossa aina 2 kertaa jumppa ja muina päivinä kävely, sunnuntai on lepopäivä. Päänsäryt on hävinneet ja muutenkin on hyvä olo ja jaksaa paremmin. Suosittelen lämpimästi!
 
Olen ollut tosi tyytyväinen. Elokuussa aloitin, nyt pudonnut painoa -18.5 kg. Olen lisännyt liikuntaa; 2-3 kertaa viikossa salilla (ei puntteja, vaan crossari ja soutulaite ), lenkillä noin 5 kertaa viikossa vaunujen kanssa noin 45min-->90 min kerta. Satunnaisesti 1-3 kertaa viikossa poljen kuntopyörää. Saa syödä, ei ole ollut nälkä =) Minulla painonvartijat sopivat todella hyvin, meillä hyvä ryhmä.
 
Kannattaa kokeilla. Mitään menetettävää sinulla ei ole. Itse olen laihduttanut kaksi kertaa ryhmässä ja nyt aloitin kolmannen kerran. Jos et pääse ryhmään niin tilaa kirjekurssi, mutta sanoisin, että painon pudotus ryhmässä on järkevämpää, koska puntariin ei kehtaa mennä jos mitään pudostusta ei pitkään aikaa ole. Jos on hyvä ohjaaja niin se saa jäämään porukkaa ryhmään kuuntelemaan luennon. Parhaat vinkit tulee muilta laihduttajilta ja äkkiä huomaat, että muillakin on samat kompastuskivat kun sinulla.

Itse ostan joka viikko sieltä myös omat sallitut herkut ja koskus tarttuu mukaan myös joku keittokirja.
 

Yhteistyössä