Painonvartijoista!!

Heippa kaikki jotka olette käyneet/tai käytte painonvartijoissa!
Itse haluaisin laihduttaa n.10 kiloa pois ja miettinyt kaiken-näköistä juttua...mutta taidan olla liian laiska/heikko liittyäkseni painonvartijoihin..? Mies tekee vuorotyötä ja meillä on kohta vuoden ikäinen lapsi! Haluaisin palata ensi vuoden lopulla töihin 10 kiloa hoikempana... =)
Kuinka kallista tuo touhu on? Entä onko kellekkään käyny niin, että koko homma ei kiinnostakkaan muutaman käyntikerran jälkeen? Itse meinaan pelkään juuri sitä!!
Joku harrastus olisi kiva myös saada, mutta ei kovinkaan moni ystävä ole kiinnostunut aloittamaan jotain kivaa yhdessä...ja onhan minunkin aina mietittävä koska pystyn lähtemään, kun mies on joka toinen viikko iltavuorossa!! :/
Nyt rupesin vaan todellakin miettimään sitä painonvartijaa...vaikka en koskaan ole osannut laskea millään pisteillä mitä päivässä syön...mutta jos nyt OIKEASTI tekisin sellaisen päätöksen vuoden alussa ja saisin vähän teiltä kannustusta/kokemuksia??? Kiitos!!
 
No hei.

Olen ollut paikkareissa ja suosittelen vuodessa karistin 27kg ja nyt pitäis vauvan jäliltä saada n.10kg pois.
Homma toimii mielestäni hyvin ja on helppoa. Hinta on 9,95E/käynti, yhden viikon voi olla aina välissä ilmottamatta poissa. Eli jokainen viikkokäynti on sen 9,95E joskus on sarjalippuja myynnissä ja niitten kanssa käynnit on halvempia.
Voit myös halutessasi tilata tai ryhmässä käydä ostamassa cd-romin (50e) jonka kanssa voi kotona laihdutella jos ryhmiin ei ehdi.

Tehdäänkö yhdessä uudenvuodenlupaus -10kg kesään mennessä, siihen on suhteellisen helppoa ylettyä :).

T:Heidi81
 
Mä käyn parhaillaan Painonvartijoissa (tosin oon nyt joulutauolla... taitaa olla kohtalokas tauko :p ). Viikkomaksu on 9,95 euroo ja sillä saa kaikenlaista matskua ja neuvoa eli et maksa vain puntarilla käymisestä. Mulla ainakin on tosi ihana ja kannustava ryhmänohjaaja, joka jaksaa tsempata vaikka meniski pieleen. Oon laihduttanu siellä ennenkin ja joka kerta motivaatio on loppunu kesken, joskus siinä 10kg:n laihduttamisen jälkeen. Tällä kertaa menin Painonvartijoiden ovesta sisään ilman pienintäkään uhon häivääkään, en ollu yhtään innostunu, mut ku järki sano et on pakko ruveta laihduttamaan - laihdutettavaa olis n. 20kg. Niin vaan kävi, et 6 viikossa on menny 5,5kg eli hyvin sujuu sittenkin. Mä oon kans aika suurpiirteinen eli en jaksa ihan vimpan päälle laskea pisteitä mut kun edes suurin piirtein tietää mitä syö niin sekin jo auttaa. Tsemppaa vaan ittes mukaan!
 

Yhteistyössä