Pakko hehkuttaa täällä kun en kehtaa laittaa naamakirjaan..

Mä olen RAKASTUNUT!! Se on niin noh.. IHQ

[video=youtube;IsPFDzAGb4A]http://www.youtube.com/watch?v=IsPFDzAGb4A&feature=related[/video]

Naamakirjaan ei voi laittaa kun mies kuoloo nauruun jos tuon näkee... juu, olen nelikymppinen..
 
Non compos mentis
Muitakin, jotka rakastuvat ihmisiin, johon ei ole koskaan mahkuja? Sain eilen tietää, ettei sukupuolenkorjausleikkaus naisesta mieheksi oikein onnistu 100%, erektiota ei oikein voi saada. On se pysyttävä naisena kropaltaan ja mieleltään puoliksi robottina.
 
Oikeasti?
Muitakin, jotka rakastuvat ihmisiin, johon ei ole koskaan mahkuja? Sain eilen tietää, ettei sukupuolenkorjausleikkaus naisesta mieheksi oikein onnistu 100%, erektiota ei oikein voi saada. On se pysyttävä naisena kropaltaan ja mieleltään puoliksi robottina.
What? Oikeestiko sä koet olevasi mies naisen ruumiissa? :eek:
Mä oon aina tykänny susta kauheesti, sulla on samanoloista juttua kuin mulla itsellänikin.. paitsi nyt tää. Ootko tosissasi?
 
Non compos mentis
What? Oikeestiko sä koet olevasi mies naisen ruumiissa? :eek:
Mä oon aina tykänny susta kauheesti, sulla on samanoloista juttua kuin mulla itsellänikin.. paitsi nyt tää. Ootko tosissasi?
No en mä tiedä. En koe olevani naisellinen, mitä se ikinä onkaan. Sanotaanko vaikka niin, että uskoisin, että miehenä elämäni olisi helpompaa. Tosin, jos nyt vain vaihtaisin itseni mieheksi, en usko, että alle 160 cm miehellä olisi yhtään sen helpompaa kuin minulla nyt. Ehkä vaikeampaakin.

Olen kasvanut miehisessä ympäristössä veljien keskellä. Naisten jutut eivät useinkaan puhuttele minua. Olen varmaan lähempänä androgyyniä kuin kumpaakaan selkeää sukupuolta. Tavallaan en ole koskaan samaistunut naisiin, en ole nähnyt naiseutta rajoituksena elämälleni, enkä osaa ajatella/määritellä itseäni naisena.
 

Yhteistyössä