Pakko jakaa kanssanne tämän saviruukun kuva (huom. ei tosikoille!!!) ;-)

Syyläkaktus (Mammillaria) voisi sopia teemaan myös.
Suvun tieteellinen nimi tulee latinan sanasta mammilla, joka tarkoittaa nänniä ja viittaa sukuun kuuluvien kaktusten tyypilliseen piirteeseen; syyläkaktusten varressa ei ole kaktuksille tyypillisiä pitkittäissuuntaisia uurteita vaan nystymäisiä podarioita. Myös suomenkielinen nimi juontaa juurensa tästä.
 
  • Tykkää
Reactions: royal hound
"vieras"
:LOL:

(ja silti mua vaivaa, että miten ap:n miehen kaverin äidin tekemä ruukku on päätynyt ap:n miehen varastoon :D...)

(ja pakollinen, voi kauheeta, mitä ihmisetkin nyt ajattelee ja voi lapsiparkoja, kun ne joutuu tommosen kotonaan näkemään!!! ls-ilmo???)
 
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ.
[QUOTE="vieras";28107542]:LOL:

(ja silti mua vaivaa, että miten ap:n miehen kaverin äidin tekemä ruukku on päätynyt ap:n miehen varastoon :D...)

(ja pakollinen, voi kauheeta, mitä ihmisetkin nyt ajattelee ja voi lapsiparkoja, kun ne joutuu tommosen kotonaan näkemään!!! ls-ilmo???)[/QUOTE]

Miehen kaveri oli ottanut sen salaa ja antanut lahjaksi miehelle. Kun äitinsä oli tehnyt enemmänkin kaikenlaisia savitöitä, en sitten tieä oliko tuo ainoa laatuaan.=)

Ja olisi kiva tietää mitä sossussa sanotaan, kun joku soittaisi sinne ja sanoisi että tietää että yhdessä kodissa on pieni saviruukku jossa on kyljessä miehen sukupuolielimet. :LOL:
 
"vieras"
Mää haluan tuon. Sarjatuotantoon ja heti. Anopille etin 60-v synttärilahjaa. Uskoavaisena ja erittäin estoisena ihmisenä hän varmaan ihastuisi tuohon. Pierukin on hänelle kauhistus.
 
[QUOTE="Sasasa";28111480]Käsitin, että tuo "vieras" tarkoitti, että ihan on sen ittensä näkönen, eli oikean aidon näköinen mulkku. Jokatapauksessa taitava savenvalaja ollut tekemässä.[/QUOTE] Aijaa joo, vähän hitaalla kävin vaihteeksi. :D
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja plääp;28111507:
avasin ketjun ihan kiusallani. Joo ei ollut mun juttuni. En pitäisi esillä. Hyvin mauton. Ehkä olen sitten liian tosikko ja estoinenkin..
Mutta eikös ollu kiva kukka? Saattas muuten pikkusen kirpasta, ku tommonen kärsäkäs tökätään toosaan. :)
 
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ.

Yhteistyössä