pakko kysyä ku mietityttää

Mun maha on kasvanu ihan hillittömästi viimäset 2 viikkoa voiko olla mahdollista että olen pidemmällä ku luullaan tai että olis tulossa kaksoset? nyt viikkoja laskujen mukaan 10+6.

Kuvan laitan profiiliin
 
Finttu
Jos et ole ultrassa käynyt, ni onhan se mahdollista, et olis kaksoset tai oletkin jo pidemmällä.
Kyllä mullakin turpos alussa ihan hirveesti masu (jo rv8), mutta tasoittui sitten myöhemmin.
 
vieras
Onko eka lapsi? Siinä tapauksessa melko iso vatsa on. Vaik kai sekin riippuu monista asioista.Mulla eka oli ton näkönen rv 20 paikkeilla, kakkonen näkyikin aiemmin. Rv 12 sai hädin tuskin piiloteltua. Koska eka ultra, siellähän se selviää :)
 
mie
luulin kans että meille olis tulossa kaksoset kun rv 13 oli jo tosi iso maha, ei ollut enää mitään mahiksia peitellä raskautta... rakenneultrassa selvisi kuitenkin että on yksi tulokas ja sekin pienempi mitä pitäis...
 
juu se on ens perjantaina :) Jännittää ihan kauheesti :D mietittiin miehen kanssa et tulee varmaa neloset kyl tää livenä on vielä isompi mitä uvassa ja ku ei tää mun mielest oo turvotusta kun ei se oo laskenu yhtään vaan ollanen tollanen pötsi koko ajan :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko eka lapsi? Siinä tapauksessa melko iso vatsa on. Vaik kai sekin riippuu monista asioista.Mulla eka oli ton näkönen rv 20 paikkeilla, kakkonen näkyikin aiemmin. Rv 12 sai hädin tuskin piiloteltua. Koska eka ultra, siellähän se selviää :)
Tää on toinen tulokas :)
 

Yhteistyössä