pakko tehdä oma idols-aloitus, sorppa!

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
LurpsLurps
Anna oli yläasteella/lukiossa sellanen hippihenkinen.En tiedä minkälainen nykyään tyyliltään.Mutta kun Pearl Jamia lauloi niin tod näk vielä samanhenkinen on.Just sellanen omantien kulkija.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun suosikkibiisi ja veti sen! Ihan kylmät väreet meni. Annalle sopii just tällainen herkkyys, mutta toisaalta se poppiveto, jungle drum, oli myös todella hyvä!
Pete oli minusta vaisu, en digannut sitä Lennyn biisiä, olis vetänyt jonkun menevämmän, vaikka Are you gonna go my way ja revitellyt. Toinen meni jo paremmin. Pete on vaan karismaattinen ja hyvä ollut koko ajan, tän viikon vedot ei vaan olleet ihan niin komeita.
Koopilla on komee ääni, mutta karisma sillä ei ihan riitä, tai esiintymisvarmuus noihin karkeloihin. Sinänsä harmi, kun on aivan todella ihanan oloinen tyyppi.
Tätä on helppo peesata :).

Paitsi että mä harmikseni missasin tuon Peten Kravitz-vedon, vaikka sitä just odotin.

Mä oon suunnilleen puolet elämästäni fanittanut sekä Lenny Kravitzia että Pearl Jamia, joten olis ollut hauska kuulla senkin takia.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle tulee Annasta mieleen Metti Nordin... Siis Siiri ja Reino Nordinin äiti. Metti näyttänyt 20v sitten varmaan aika samalta ku Anna nyt :)
Aika hauska sattuma, sillä mä just viime viikolla mietin että laulutyyliltään ja ääneltään Anna muistuttaa pikkuisen Siiriä =)
 

Yhteistyössä