PAKOTIN SEN VARATUN MIEHEN VALITSEMAAN

eve
Sanoin, etten enää ryhdy olemaan "kakkosvaimo" enkä halua enää "sotkeentua" heidän parisuhteeseensa tai perhe-elämään.

Pakotin hänet siis viimeinkin valitsemaan joko minut tai avovaimonsa, ja hän valitsi minut. Korostin, että lapsi on eri asia kuin avovaimo, häneen mies ei saa (eikä tietenkään halua!) katkaista välejään.

Minä jätin pahoinpitelevän ja valehtelevan miesystäväni ja olemme muuttamassa tämän toisen miehen kanssa yhteen.
 
eve
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 14:21 harmailee kirjoitti:
No hyvä että asiat selvisi. Itellä oli sama tilanne, rakastuin varattuun mieheen, mutta en kyllä pakottanut häntä mihinkään, ihan itse minut valitsi..
Meillä taas tosiaan se kolme vuotta ollut enemmän ja vähemmän ystävyyttä ja nyt oli pakko pistää stoppi tälle salailulle. Oikeastaan sain kipinän täältä kaksplussan keskusteluista, ja kyllä kannatti.
 
niinpä
mies, joka pettää vaimoaan, pettää myös sinua tod.näk. myöhemmin. :attn: Vanha koira ei opi uusia temppuja. :LOL: Usein muuten näissä kakkossuhteissa vaimo pidetään ja "panopuu" hylätään \|O .
 
äläodotakehuja
Hittojako täällä jeesustelet :headwall:
Minuun tuo ei tee vaikutusta ainakaan.

Taas yksi lapsi saa kärsiä avioeron seuraukset nahoissaan. Se on oikeasti traumaattinen tapahtuma lapselle. Miksei myös vaimolle, mutta enemmän säälittää lapsen viattomuus, joka nyt riistetään. Ja vain sinun onnesi tähden..
 
eve
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 14:44 äläodotakehuja kirjoitti:
Hittojako täällä jeesustelet :headwall:
Minuun tuo ei tee vaikutusta ainakaan.

Taas yksi lapsi saa kärsiä avioeron seuraukset nahoissaan. Se on oikeasti traumaattinen tapahtuma lapselle. Miksei myös vaimolle, mutta enemmän säälittää lapsen viattomuus, joka nyt riistetään. Ja vain sinun onnesi tähden..
Voi vit.tu :LOL: Mulla on aika moni kaveri avioerolapsi, eikä ole kyllä haitannut niiden menoa. Ja miehen lapsi on niin pieni,ettei ymmärrä tällaisesta kyllä mitään. Miten niin lapsen viattomuus riistetään? Pa-skapuhetta, tiedät sen itsekin.
 
avioerolapsi
Tosta että lapsi kärsii ja sen viattomuus viedään kun tulee ero... !!! Eikä, silloin se lapsi vasta kärsiikin kun vanhemmat on väkisin yhdessä, välit on kireät ja riitaa on koko ajan.

Ei avioero tarkoita rakkauden loppumista. Minulle oli parempi, että vanhempani asuivat erillään; ilmapiiri parani ja uskalsi hengittää...ei enää riitoja eikä itkuisia öitä.
 
eve
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 14:57 avioerolapsi kirjoitti:
Tosta että lapsi kärsii ja sen viattomuus viedään kun tulee ero... !!! Eikä, silloin se lapsi vasta kärsiikin kun vanhemmat on väkisin yhdessä, välit on kireät ja riitaa on koko ajan.

Ei avioero tarkoita rakkauden loppumista. Minulle oli parempi, että vanhempani asuivat erillään; ilmapiiri parani ja uskalsi hengittää...ei enää riitoja eikä itkuisia öitä.
Nimenomaan, unohdin laittaa tästä viimeisimpään kommenttiini. Enpä usko, että kenellekään lapselle on hyväksi, jos vanhemmat riitelevät jatkuvasti, jos äiti itkee iskän perään jne. Kuitenkin mies rakastaa lastaan yli kaiken kuten lapsen äitikin, ja lapsella on varmasti hyvä ja turvallinen olla.
 
avioerolapsi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 15:03 Eve kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 14:57 avioerolapsi kirjoitti:
Tosta että lapsi kärsii ja sen viattomuus viedään kun tulee ero... !!! Eikä, silloin se lapsi vasta kärsiikin kun vanhemmat on väkisin yhdessä, välit on kireät ja riitaa on koko ajan.

Ei avioero tarkoita rakkauden loppumista. Minulle oli parempi, että vanhempani asuivat erillään; ilmapiiri parani ja uskalsi hengittää...ei enää riitoja eikä itkuisia öitä.
Nimenomaan, unohdin laittaa tästä viimeisimpään kommenttiini. Enpä usko, että kenellekään lapselle on hyväksi, jos vanhemmat riitelevät jatkuvasti, jos äiti itkee iskän perään jne. Kuitenkin mies rakastaa lastaan yli kaiken kuten lapsen äitikin, ja lapsella on varmasti hyvä ja turvallinen olla.
No niinpä. Ja vaikka en tiedä ap:n tapauksesta sen enempää, voin sanoa etten usko että kyseessä on mikään panopupu juttu. Rakkaus toiseen voi hiipua, ja löytää uuden kohteen vaikka suhde olisi vielä joten kuten pystyssä. Sitä tapahtuu, vaikkei se ole kivaa, ei kenellekään näistä osapuolista...
 

Yhteistyössä