PAKOTIN SEN VARATUN MIEHEN VALITSEMAAN

Pettäminen on väärin!!
Olen itse sanonut avomiehelleni että jätä ensiks ennenkö petät.. vielä ei ole tullut luurankoja kaapista..
Itse en anna anteeksi.. jos pettää kerran pettää toisenkin, sama kun en ota vanhoja takasin!!

En ymmärrä sellaisia naisia jotka kyttäävät toisten miehiä, ikävä kyllä sellaisia on (en tarkoita sinua.. vaan yleisesti)

Itse törmäsin kerran mukavan tuntuiseen mieheen, tavattiin illal ja oltiin saman katon alla yötä, mitään ei tapahtunut en ole sitä tyyppiä joka hyppää heti vieraan miehen sänkyyn.. nukuttiin eri huoneissakin! Aamulla se kaivoi kihlasormuksen rahapussista!!! Sanoin et sun olis varmaan parempi lähteä ja se otti taksin ja lähti. Se kirjoitteli mulle jälkikäteen mut tein selväks ettei tarvi ottaa ennen yhteyttä ennenkö on tehnyt asiat selviks avovaimon kans
jotain se ruikutti et olen niin erilainen ja et jos se sen avovaimo olis ku mä..
EIHÄN SE EDES TUNTENUT MUA!! Ja ei sitä varmaan kukaan ole kihloihin pakottanut!!

En suostunut tapaamaan tyyppiä enää sen aamun jälkeen enkä enää vastaillut sen puheluihin tai viesteihin..

Se oli varattu eli ei mua varten!!

En vois koskaan tuhota kenenkään perhettä, osaan vaan kuvitella kuinka paljon se sattuu, en tietäis mitään niin kauheeta kun itkevän lapsen joka kyselis miks isä/äiti muuttaa pois!!

Jos joku tekis mulle jotain niin hirveetä en antais koskaan anteeks.. en koskaan!!

En käsitä sua siinä että miks halusit sen miehen itsellesi se oli varattu!! Oliko se edes sun arvoinen!! Ei ainakaan oman vaimonsa/avovaimonsa arvoinen!! Vaikka niiden perhe oliski ollu hajoamassa ei sun olis tarvinnut auttaa asiassa, olet osa syyllinen siihen hajotit yhden lapsen perheen!!

Itse olen yksinhuoltajan lapsi, isäni oli väkivaltainen tuli kirveellä ovista ja ikkunoista sisään, repi äitini vaatteet ja rikkoi sen korut hakkas mun veljeä (joka ei ollut sen oma lapsi) ja hakkas äitin monesti sairaalaan. Isäni oli äitini viimeinen mies, äiti on kasvattanut 3 lasta yksin, tiedän mitä on olla yksinhuoltajan lapsi ja kasvaa ilman isää. Kyllä lapsi aina sisimmässään toivoo että isä olis kotona. Mäkin tein joka vuosi koulussa isänpäivä kortit ja annoin ne äidille.

 
asian ydin
..tulikin jo edellä pitkässä viestissä. Vaikka heillä olisi ollut avioliitto missä jamassa niin sinun asiasi ei ollut sitä rikkoa (ja tähän sanotaan tietysti, että mieshän sen rikkoi, mutta näemmä sinä pakotit rikkomaan..)

Voin kuvitella lapsen surun kun isä pakkaa tavaransa eikä tulekaan enää kotiin. Ja sitten lapsiriepu tämän tästä raijataan vieraaseen huusholliin katsomaan isää ja vierasta akkaa, joka ei ole oma äiti. Jos on pieni lapsi kyseessä niin luultavasti ikävöi äitiään näillä tapaamisreissuilla.
 
Äiti-82
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 15:19 äiti-83 kirjoitti:
Pettäminen on väärin!!
Olen itse sanonut avomiehelleni että jätä ensiks ennenkö petät.. vielä ei ole tullut luurankoja kaapista..
Itse en anna anteeksi.. jos pettää kerran pettää toisenkin, sama kun en ota vanhoja takasin!!

En ymmärrä sellaisia naisia jotka kyttäävät toisten miehiä, ikävä kyllä sellaisia on (en tarkoita sinua.. vaan yleisesti)

Itse törmäsin kerran mukavan tuntuiseen mieheen, tavattiin illal ja oltiin saman katon alla yötä, mitään ei tapahtunut en ole sitä tyyppiä joka hyppää heti vieraan miehen sänkyyn.. nukuttiin eri huoneissakin! Aamulla se kaivoi kihlasormuksen rahapussista!!! Sanoin et sun olis varmaan parempi lähteä ja se otti taksin ja lähti. Se kirjoitteli mulle jälkikäteen mut tein selväks ettei tarvi ottaa ennen yhteyttä ennenkö on tehnyt asiat selviks avovaimon kans
jotain se ruikutti et olen niin erilainen ja et jos se sen avovaimo olis ku mä..
EIHÄN SE EDES TUNTENUT MUA!! Ja ei sitä varmaan kukaan ole kihloihin pakottanut!!

En suostunut tapaamaan tyyppiä enää sen aamun jälkeen enkä enää vastaillut sen puheluihin tai viesteihin..

Se oli varattu eli ei mua varten!!

En vois koskaan tuhota kenenkään perhettä, osaan vaan kuvitella kuinka paljon se sattuu, en tietäis mitään niin kauheeta kun itkevän lapsen joka kyselis miks isä/äiti muuttaa pois!!

Jos joku tekis mulle jotain niin hirveetä en antais koskaan anteeks.. en koskaan!!

En käsitä sua siinä että miks halusit sen miehen itsellesi se oli varattu!! Oliko se edes sun arvoinen!! Ei ainakaan oman vaimonsa/avovaimonsa arvoinen!! Vaikka niiden perhe oliski ollu hajoamassa ei sun olis tarvinnut auttaa asiassa, olet osa syyllinen siihen hajotit yhden lapsen perheen!!

Itse olen yksinhuoltajan lapsi, isäni oli väkivaltainen tuli kirveellä ovista ja ikkunoista sisään, repi äitini vaatteet ja rikkoi sen korut hakkas mun veljeä (joka ei ollut sen oma lapsi) ja hakkas äitin monesti sairaalaan. Isäni oli äitini viimeinen mies, äiti on kasvattanut 3 lasta yksin, tiedän mitä on olla yksinhuoltajan lapsi ja kasvaa ilman isää. Kyllä lapsi aina sisimmässään toivoo että isä olis kotona. Mäkin tein joka vuosi koulussa isänpäivä kortit ja annoin ne äidille.

Olen samaa mieltä kanssasi! En vaan voi ymmärtää, miksi pitää varattuja metsästää! Tunnen erään naisen joka ei ole koskaan ollut sinkku miehen kanssa, aina juoksee varattujen perässä... (Ja on rikkonut monta liittoa.. \|O )
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 14:39 Emppuliira kirjoitti:
Se että jouduit PAKOTTAMAAN miehen valitsemaan kertoo teidän suhteesta kaiken oleellisen :LOL:
tähän peesi.

eipä taida olla kovinkaan vakavalla pohjalla toi teidänkään suhde... varo ettei mies vaan käytä sua reboundina :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 15:58 nikitön kirjoitti:
Ennenkaikkea mistä lähtien siitä on tullut kehuskelun paikka kun saa toisten perheen rikottua :eek:
no nää ****** nyt kehuu mitä vain näin perjantain kunniaksi ;)

mutta eniveis, on aika huono itsetunto kun pitää oikein tänne palstalle tulla kehumaan että sai rikottua toisten liiton. sillä kyllä sillä toisellakin naisella pitää olla vastuunsa. ainakin näin äiti minut on kasvattanut että omista teoistaan on kannettava vastuunsa. ei sitä vastuuta voi sälyttää vaan sen miehen harteille.

mutta what goes around, comes around, kyllä nääkin naikkoset jossain vaiheessa palkkansa saavat. näin on aina käynyt ja näin tulee aina käymäänkin. :whistle: <br><br>
 
eve
En ole hu.ora enkä lutk.a, mutta voitte toki pönkittää omaa egoanne haukkumalla minua sellaiseksi. Satuin aikoinani ihastumaan tähän mieheen, ja vuosien aikana suhde syveni ja meillä on hyvä olla yhdessä. Kyllä minä ymmärrän teidän kantanne, olettehan kaikki vaimoja ja äitejä, mutta miettikääpä omalle kohdallenne. EN MINÄ OLE KENENKÄÄN PERHETTÄ OLLUT RIKKOMASSA ENKÄ OLE RIKKONUTKAAN, uskon, että näin on kaikille paras, suru kestää aikansa, sen tietää jokainen.

PAKOTTAA mies valitsemaan on ehkä väärä ilmaisu, mutta ymmärrättehän te nyt itsekin että jos tätä on jatkunut kolme vuotta, ei mies tuosta vaan napsauta kanssani yhteen ja jätä avokkiaan, kun tähänkin mennessä ollaan oltu salassa. Siksipä nyt kun sanoin, etten enää suostu tällaiseen, hän valitsi minut -eikö juuri se kerro kaiken oleellisen.

En tiedä miksi olette ihan tahallanne todella ilkeitä, olen minäkin ihminen ja joskus kahden ihmisen onni alkaa vasta mutkien jälkeen. Se on elämää, mutta ilmeisesti elätte jossain pumpulimaailmoissanne. Olen kuitenkin nyt onnellinen ja se on minulle tärkeintä sen lisäksi, että tiedän miehenkin olevan onnellinen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 17:10 Eve kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 16:32 laiskimus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 15:58 nikitön kirjoitti:
Ennenkaikkea mistä lähtien siitä on tullut kehuskelun paikka kun saa toisten perheen rikottua :eek:
no nää nyt kehuu mitä vain näin perjantain kunniaksi ;)

mutta eniveis, on aika huono itsetunto kun pitää oikein tänne palstalle tulla kehumaan että sai rikottua toisten liiton. sillä kyllä sillä toisellakin naisella pitää olla vastuunsa. ainakin näin äiti minut on kasvattanut että omista teoistaan on kannettava vastuunsa. ei sitä vastuuta voi sälyttää vaan sen miehen harteille.

mutta what goes around, comes around, kyllä nääkin naikkoset jossain vaiheessa palkkansa saavat. näin on aina käynyt ja näin tulee aina käymäänkin. :whistle:
, voi jessus :LOL: Ihan olen itsekin elänyt avoliitossa, enkä harrasta tällaista varattujen TAI vapaiden kanssa vehtaamista päivittäin, en edes kuukausittain. Oli vain tämä yksi ja ainoa :heart: Ja turhaan sinä mulle maalaat tulevaisuuttani, kun et tosi asiassa mistään mitään tiedä ;)

JA MIES JA EXÄNSÄ EIVÄT OLLEET NAIMISISSA... ÄLKÄÄ SIIS PUHUKO LIITOSTA :whistle: :whistle: eri asia avoliitto ja avIoliitto, pitäisi kai teidän sentään tuollainen tietää..

Hauskaa päivänjatkoa. Hohhoijaa. Ihanaa kun on tuollaisia vit.un moraalisaarnaajia jotka luulevat tosissaan olevansa jotain.
huomasitko että yleistin? eli en siis haukkunut sinua... mutta ilmeisesti osui hieman arkaan paikkaan...

ja mode vois myös muokata tota sunkin viestiä, sinä kun puhut siinä hoo uorista sun muista...

ja avoliitto on myös LIITTO niinkuin avioliittokin. enkä väittänyt että oli naimisissa. vai väitinkö?

enkä luule olevani jotain. jos sanon oman mielipiteeni niin sinun ei tarvitse asiasta kimmastua, suomessa on sananvapaus. iteppä tulit tänne palstalle oikein kehumaan miten pakotit varatun miehen valitsemaan.

ja se on tosi asia etten tiedäkään mitään sinun tilanteestasi. enkä väittänytkään vai väitinkö? näytä kohta missä väitin?

et ole nimittäin ainoa joka tälle palstalle on tämmösiä juttuja tullut kehumaan, joten yleistän teidät kaikki jotka olette pakottaneet varatun miehen valitsemaan oman perheensä ja itsenne välillä. ja tämä ei koske ainoastaan sinua vaan kaikkia tämänkaltaisessa tilanteessa eläviä naisia, kuin myös miehiäkin.

deal with it. niin metsä vastaa kun sinne huudetaan. <br><br>
 
niin, ja mulla on sulle ap vielä yks vinkki: kirjaudu sisään, perusta tonne kerhot-osioon kerho naisille jotka on kanssasi samassa tilanteessa ja pistä se salaiseksi kerhoksi. sillai voitte keskustella ilman meitä moralisoijia. kun tämä on kuitenki ihan AVOIN palsta... :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 17:07 Eve kirjoitti:
EN MINÄ OLE KENENKÄÄN PERHETTÄ OLLUT RIKKOMASSA ENKÄ OLE RIKKONUTKAAN,
olet kuitenkin ollut tietoisesti suhteessa varatun ja perheellisen miehen kanssa, etkös silloin ole osa syyllinen? mies on tehnyt omat ratkaisunsa pettämisen suhteen ja sinä omasi tukeaksesi miestä perheen rikkomisessa.
 
munsta
Niin, asialla on monta puolta. Kuinkahan moni teistä asiaa moittivista on joskus ollut ihastunut/flirttaillut tai jopa salaa tavannut varattua miestä tai hulluina vuosina rakastellut baari-illan jälkeen henkilön kanssa jolta on aamulla löytynyt sormus? Aika moni varmaan kun rupeaa elämäänsä taaksepäin kelaamaan, vai mitä?
Uskon kohtaloon ja joskus se kohtalo voi olla sitä, että rakastuu toiseen ja jatkaa elämäänsä hänen kanssaan. Helpointahan tämä olisi, jos kuvioissa ei olisi lapsia, mutta joskus niin valitettavasti vaan on.
 
Se on paljon suhteesta jos toinen pakaotetaan valitsemaan. Hän ei siis itse ollut valmis/kyllin kypsä tekemään valintaa? Oman ongelmat jäivät jälleen käsittelemättä. Seuraavaksi sinulla on edessäsi tulevan kumppanin ongelmat. Jos suhde ei toiminut pienen lapsen kanssa yhteisessä liitossa, älä hyvä ihmineen vain hanki lasta. Koska miestä selvästi ahdisti sitoutuminen ja kasvatusvastuu.Yleisin syy pettämiseen pieni lapsi kotona..yms vaimo ei ymmärrä marinat.
Sitä saa mitä tilaa ja edestäsi löydät.
Ei katkeruudella vaan valitettavasti koettuna.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 17:44 munsta kirjoitti:
Niin, asialla on monta puolta. Kuinkahan moni teistä asiaa moittivista on joskus ollut ihastunut/flirttaillut tai jopa salaa tavannut varattua miestä tai hulluina vuosina rakastellut baari-illan jälkeen henkilön kanssa jolta on aamulla löytynyt sormus? Aika moni varmaan kun rupeaa elämäänsä taaksepäin kelaamaan, vai mitä?
Uskon kohtaloon ja joskus se kohtalo voi olla sitä, että rakastuu toiseen ja jatkaa elämäänsä hänen kanssaan. Helpointahan tämä olisi, jos kuvioissa ei olisi lapsia, mutta joskus niin valitettavasti vaan on.
minäkin uskon kohtaloon ja toisiin voi todellakin rakastua. kyse onkin siitä miten tilanteessa toimitaan. reilusti vai vaan itseä ajatellen. kai kohtaloaan voi seurata ilman muiden tallaamista?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 17:35 tai kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 17:32 laiskimus kirjoitti:
niin, ja mulla on sulle ap vielä yks vinkki: kirjaudu sisään, perusta tonne kerhot-osioon kerho naisille jotka on kanssasi samassa tilanteessa ja pistä se salaiseksi kerhoksi. sillai voitte keskustella ilman meitä moralisoijia. kun tämä on kuitenki ihan AVOIN palsta... :whistle:
Lainattu viesti on poistettu.
no minkäpä takia? siksikö kun en ole samaa mieltä kun sinä tai ap?

tämä on vapaa maa ja mullakin on oikeus mielipiteeseen, vai oletko toista mieltä?<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 17:42 nöppönen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 17:07 Eve kirjoitti:
EN MINÄ OLE KENENKÄÄN PERHETTÄ OLLUT RIKKOMASSA ENKÄ OLE RIKKONUTKAAN,
olet kuitenkin ollut tietoisesti suhteessa varatun ja perheellisen miehen kanssa, etkös silloin ole osa syyllinen? mies on tehnyt omat ratkaisunsa pettämisen suhteen ja sinä omasi tukeaksesi miestä perheen rikkomisessa.
nöppösen kanssa samaa mieltä.
 
Jotenkin mulla on sellanen tunne että ei taida teidänkään liitto kovin kauan kestää jos sun piti mies oikein pakottaa,saattaa tehdä saman tempun sulle vielä joskus.En luottais mieheen joka ollut kahden kanssa yhtäaikaa.
 
munsta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 17:49 nöppönen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 17:44 munsta kirjoitti:
Niin, asialla on monta puolta. Kuinkahan moni teistä asiaa moittivista on joskus ollut ihastunut/flirttaillut tai jopa salaa tavannut varattua miestä tai hulluina vuosina rakastellut baari-illan jälkeen henkilön kanssa jolta on aamulla löytynyt sormus? Aika moni varmaan kun rupeaa elämäänsä taaksepäin kelaamaan, vai mitä?
Uskon kohtaloon ja joskus se kohtalo voi olla sitä, että rakastuu toiseen ja jatkaa elämäänsä hänen kanssaan. Helpointahan tämä olisi, jos kuvioissa ei olisi lapsia, mutta joskus niin valitettavasti vaan on.
minäkin uskon kohtaloon ja toisiin voi todellakin rakastua. kyse onkin siitä miten tilanteessa toimitaan. reilusti vai vaan itseä ajatellen. kai kohtaloaan voi seurata ilman muiden tallaamista?
niin, varmaan aika paljon on kuitenkin noita nk. toisia naisia. He vaan jaksaa odottaa lupausten lunastuksia ja varmaan 95% tuommoisista suhteista päättyy siihen, että mies ei lähdekkään mukaan. Mies on pitänyt toista suhdetta vaan vaihteluna ja omana huvituksena. Kyllähän tuo molemmista jotain luonteesta ja moraalista kertoo, koska kaksinaamaisuutta oli jatkunut jo vuosia.
 
Alkaa pettämään varmaanexän kans-ei toimi jos painostuksen alasena on päätöksensä tehnyt,ja musta toi on niin väärin muutenki-täysin epärehellistä,eikä tollasessa oo mitään aitoa-Mieti omalle kohdalles
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 17:07 Eve kirjoitti:
En ole hu.ora enkä lutk.a, mutta voitte toki pönkittää omaa egoanne haukkumalla minua sellaiseksi. Satuin aikoinani ihastumaan tähän mieheen, ja vuosien aikana suhde syveni ja meillä on hyvä olla yhdessä. Kyllä minä ymmärrän teidän kantanne, olettehan kaikki vaimoja ja äitejä, mutta miettikääpä omalle kohdallenne. EN MINÄ OLE KENENKÄÄN PERHETTÄ OLLUT RIKKOMASSA ENKÄ OLE RIKKONUTKAAN, uskon, että näin on kaikille paras, suru kestää aikansa, sen tietää jokainen.

PAKOTTAA mies valitsemaan on ehkä väärä ilmaisu, mutta ymmärrättehän te nyt itsekin että jos tätä on jatkunut kolme vuotta, ei mies tuosta vaan napsauta kanssani yhteen ja jätä avokkiaan, kun tähänkin mennessä ollaan oltu salassa. Siksipä nyt kun sanoin, etten enää suostu tällaiseen, hän valitsi minut -eikö juuri se kerro kaiken oleellisen.

En tiedä miksi olette ihan tahallanne todella ilkeitä, olen minäkin ihminen ja joskus kahden ihmisen onni alkaa vasta mutkien jälkeen. Se on elämää, mutta ilmeisesti elätte jossain pumpulimaailmoissanne. Olen kuitenkin nyt onnellinen ja se on minulle tärkeintä sen lisäksi, että tiedän miehenkin olevan onnellinen.
Kyllä minäkin pettämistä VIHAAN.Ja enemmin sitten täytyy erota kun alkaa uuteen suhteeseen toisen aikana ja salaa.

No ymmärrän tavallaan myös ap:n sanoman..että pakottamalla tarkoitti vaan että sanoi se on joko hän tai minä.

Mutta tosiaan, se minkä teki sun kanssa , luultavasti tekee sen taas kun suhde ei enää ole niin hyvässä yms.
Tiedän koska ex oli just eronnut vaimostaan kun alettiin seurustelemaan.Kertoili sitten että harrastanu suhteita avioliiton aikana
ja nyt oli niin onnellinen kun mut löysi.
No eipä siinä ei kauaa menny kun petti..kerran..jos toisenkin.. jne.
Nyt tosiaan erosta kohta vuosi..ja toivon todellakin ettei tee sitä nykyiselle kihlatulleen..
Mutta tosiaan harvemmin nuo kai siitä miksikään muuttuu vaikka mitä sanoisivat..
 

Yhteistyössä