Palautuuko vyötärö raskauden jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
Nalkuttava Talonmies
Ei valitettavasti minulla ole palautunut. Painoa olen saanut hieman alkua pienemmäksi (pari kiloa). Pömppöä ei ole, mutta löysää läskiähän siellä on. Ruttumasu on ikuinen.
 
ktl
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Ei valitettavasti minulla ole palautunut. Painoa olen saanut hieman alkua pienemmäksi (pari kiloa). Pömppöä ei ole, mutta löysää läskiähän siellä on. Ruttumasu on ikuinen.
Näin myös mulla :(
 
Painon mukaan olen jopa kevyempi kuin ennen raskautta, mutta toista on sitten maha :/ Ei oo 2 vuoden jälkeenkään palautunut se vatsalihasten välinen rako ja nahka vaan roikkuu |O :x Mitäs tälläselle mahalle pystyy tekee!!?? Ei niin juur mitään... :ashamed:
 
Tunkeudun tähän ketjuun kysymään että mitä ihmettä voi tehdä sille vatsalihas-raolle.. Onko kellään muulla sellaista? Mulla nousee vieläkin sellanen kumpare vatsalihasten väliin, elikkäs ovat lihakset vielä erillään. Niin ja lapsen syntymästä on jo 2 vuotta! Olen kuullut että ei saa tehdä vatsalihaksia ennenkun tuo rako on palautunut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:
no mä olen palautunut kiloja katsoen mittoihini. Mutta malli on kyllä tuolla lantion seudulla muuttunut. Olen leveämpi kuin ennen.
Sama täällä! Kiloja on itse asiassa vähemmän, vyötärö kapeampi kuin aikoihin, mutta perse levisi ihan kiitettävästi :D
 
tiki
Ekasta palautui kyllä täysin, lantio jäi ehkä aavistuksen leveämmäksi. Pelkään, että tästä tokasta ei palaudu, koska maha on ihan erimallinen ja vyötärö katosi jo alkuraskaudesta (toisin kuin ekassa)
 
muuten ok,niinku että en ole tasapaksu mut tuo etu reppu on tainnu jäädä loppuiäks :kieh: jos laihduttaisin enempi niin alkais roikkuun siks mieluummin pidän painon 68-73..en meinaa haluu pelkkää nahkapussia tohon..eli mulla ei ole palautunut ainaka alamaha. :'(
 
Boogyman
Mulla aina ollut vy 59cm raskauksienkin jälkeen....mutta ei kaikilla palaudu samaan tahtiin ja voi olla, että nyt kolmannen jälkeen ei välttämättä niin pieni enää tule.....
 

Yhteistyössä