paljon +asteita että puette taaperolle pitkähihaisen uloa?:D +19?

  • Viestiketjun aloittaja tämmöstä
  • Ensimmäinen viesti
vieras
laitan lapsille t-paidat ja sen päälle sit huppari.ei tartte monia vaatekertoja vaihdella päivään jos aamulla onkin hiukan viileempi ja sit iltapäivällä jo t-paitakeli...
 
No,
oltiin 10-11.30 varjoisessa puistossa ,oli n.+14 ja lapsella oli pitkähih.paita + fleecetakki ja vuorellise ulkoiluhousut,tyytyväiseltä vaikutti.Iltapäivä ulkoiluun ei taida takkia tarvita.
 
vieras
aamupäivästä kun lähdettiin puistoon (oli jotain +13 ja +14 välillä) niin puin päälle t-paidat ja päälle lämpöiset hupparit. Pitkät housut vetäsin jalkaan. Tyytyväisiltä vaikutti :)
 
mamma
Tänään +14 ja viileä tuuli.. Lapsella 11kk oli ulkona päällä ohutvuoriset ulkoiluhousut, pitkähihanen body, huppari, sukat, ohut pipo ja kengät..ei ollu yhtään liian lämmin.. melkeen olis saanu lapasetki olla käsissä ku kädet oli ihan kylmät.
 
varvasvälivahveroharmaana
Alkuperäinen kirjoittaja !:
Alkuperäinen kirjoittaja varvasvälivahvero:
Tänä aamuna mittari oli noin +13 ja kova tuuli. Ohut,mutta pitkähihainen trikoopaita oli päällä.
No tuo on aika vähän, vaikka meilläkin 21 asteeseen saakka juoksee täysin alasti.
Anteeksi, emme siis ulkoilleet varsinaisesti.Menimme autolla kerhoon. ;)
 
No se riippuu siitäkin tuuleeko ja kuinka viileästi tai paistaako aurinko, mutta kyllä mä olen ohuen trikoopaidan laittanut kun on just vähän alle +20 astetta ja tarvittaessa keveän hupparin tms. Auringossa kuitenkin lämpimämpi. Ja meillä jo 3v osaa itse ilmoittaa tarviiko lisää vaatetta tai riisuu liiat vaatteet pois jos on lämmin.
 

Yhteistyössä