Paljon kaksoset mummolassa?

Meillä kaksoset ovat olleet 8 viikkoisesta lähtien silloin tällöin mummolassa yökylässä. Pienempinä harvemmin, mutta nyt , kun lähestyvät 2-vuotta ovat olleet yökylässä kerran kuussa la-su välisen yön. Muuten eivät ole mummolassa (anopilla) päiväkseltään olleet kylässä. Mummo käy silloin tällöin meillä lapsia katsomassa, kun on menossa töistä kotiin. Mun vanhemmat asuvat melkein 400 km päässä, siellä olen viettänyt n.5krt/ vuoden aikana viikon ja toki vanhempani ovat meillä olleet. Silloin kun olen kotona, niin vanhempani haluavat olla tosi paljon lasten kanssa ja haluavat mm. että lapsukaiset nukkuvat heidän kanssaan. Noiden viikkojen aikana saa hyvin ladattua omia akkuja,kun saa nukuttua ja liikuttua hieman ihan itekseen. Monesti olen harmitellut välimatkaa omiin vanhempiini, koska tiedän,että he ottaisivat lapsia niin mielellään hoitoon.
 
2v. kaksoset ei juuri lainkaan,yökylässä eivät ole olleet koskaan (esikoinenkin oli 6v. ku meni eka kerran yökylään)
muutaman kerran päiväaikaan mummulla olleet hoidossa ja eipä meillä kotonakaan niitä juuri ole muut hoitaneet :)
 

Yhteistyössä