Paljon pisteitä???

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2005 klo 22:11 Manta76 kirjoitti:
ananaksesta tulee jotain puol pistettä... ei oo nyt romppu lähellä et pääsis tarkistamaan... Noista muista ei mun mielestä tuu mitään.
Kehtaatko vaikka huomenna tarkistaa rompulta?Ku mullakin on sellanen,mutta se ei enää toimi sen yhen päivityksen jäkeen :/
 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2005 klo 22:18 Jonnu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2005 klo 22:11 Manta76 kirjoitti:
ananaksesta tulee jotain puol pistettä... ei oo nyt romppu lähellä et pääsis tarkistamaan... Noista muista ei mun mielestä tuu mitään.
Kehtaatko vaikka huomenna tarkistaa rompulta?Ku mullakin on sellanen,mutta se ei enää toimi sen yhen päivityksen jäkeen :/
hei!!! Miullakin on romppu joka lopetti toimintansa sen jälkeen un olin päivittänyt uuden service pack 2:sen...
Lähetin s-postin osoitteeseen joka on pv:n sivuilla rompun kohalla ja sieltä tuli paluu viestinä osoite jossa rompun voi päivittää ja sen jälkeen se on toiminut moitteettomasti!!! :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2005 klo 11:43 Tintti1010 kirjoitti:
hei!!! Miullakin on romppu joka lopetti toimintansa sen jälkeen un olin päivittänyt uuden service pack 2:sen...
Lähetin s-postin osoitteeseen joka on pv:n sivuilla rompun kohalla ja sieltä tuli paluu viestinä osoite jossa rompun voi päivittää ja sen jälkeen se on toiminut moitteettomasti!!! :D
Mulla on poltettu se...Onnistuukohan se sit?
 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2005 klo 16:48 Jonnu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2005 klo 11:43 Tintti1010 kirjoitti:
hei!!! Miullakin on romppu joka lopetti toimintansa sen jälkeen un olin päivittänyt uuden service pack 2:sen...
Lähetin s-postin osoitteeseen joka on pv:n sivuilla rompun kohalla ja sieltä tuli paluu viestinä osoite jossa rompun voi päivittää ja sen jälkeen se on toiminut moitteettomasti!!! :D
Mulla on poltettu se...Onnistuukohan se sit?
en tiiä, mutta luulisin että kai se onnistuu... :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2005 klo 17:17 Tintti1010 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2005 klo 16:48 Jonnu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2005 klo 11:43 Tintti1010 kirjoitti:
hei!!! Miullakin on romppu joka lopetti toimintansa sen jälkeen un olin päivittänyt uuden service pack 2:sen...
Lähetin s-postin osoitteeseen joka on pv:n sivuilla rompun kohalla ja sieltä tuli paluu viestinä osoite jossa rompun voi päivittää ja sen jälkeen se on toiminut moitteettomasti!!! :D
Mulla on poltettu se...Onnistuukohan se sit?
en tiiä, mutta luulisin että kai se onnistuu... :)
No pitääpä mullakin sit koklata sitä! :)
 

Yhteistyössä