Paljon teillä menee baarissa rahaa? Sanokaa etten tuhlannut mahdottomasti.

  • Viestiketjun aloittaja "lillis"
  • Ensimmäinen viesti
"lillis"
Varmaan suunnilleen se kaksi juomaa tunnissa, toki välillä kun haettiin teräviä samalla niin ne meni siinä tiskillä samalla. Eli 1-2 juomaa tunnissa, ei se näin kuulosta edes niin pahalta :D Puhalsin kotona sitten alkometriin, promillen kuitenkin vain.
 
jkkll
Muutaman kerran vuodessa käyn, mut koskaan ei mene niin paljoa, että missään tuntuis. Pääsylipuista en koskaan narise, mielelläni maksan sen vajaan parikymppiä mut yleensä korkeintaan pari drinksua illassa. Pelkissä baaribaareissa käyn vain läpällä.
 
"lillis"
Alkuperäinen kirjoittaja niinkö?;30435554:
Promille? 12 alkoholiannoksella? Niin varmaan.
Onko siis mielestäsi paljon vai vähän? En itse noista niin ymmärrä. Kaksi siideriä join ennen baariin menoa, baarissa ehkä 4 shottia, muutama siideri ja loput drinkkejä.
 
Mulla meni edellisellä reissulla 50€:sta 10€ ja sekin meni apteekkiin, kun mies pyysi hakemaan paketin Buranaa.
 
"kuusa"
[QUOTE="lillis";30435629]Onko siis mielestäsi paljon vai vähän? En itse noista niin ymmärrä. Kaksi siideriä join ennen baariin menoa, baarissa ehkä 4 shottia, muutama siideri ja loput drinkkejä.[/QUOTE]

Millaisessa kunnossa olit noiden jälkeen?
 
"lillis"
[QUOTE="kuusa";30435877]Millaisessa kunnossa olit noiden jälkeen?[/QUOTE]

Olen joskus enemmän päissänikin ollut, mutta tunsin kyllä juoneeni. Fiksusti osasin käyttäytyä ja ongelmitta kävelin omin jaloin :D
 
ööööööööööööö
Lähibaarissa menee 40-100€(juon hyvää siideriä, pelaan rahapelejä ja ehkä syön pizzan), jos lähden keskustaan niin 80-200€(menen julkisilla, käyn syömässä, juon siideriä, narikat, sisäänpääsyt, taksi kotiin, jos bussi on jo mennyt). Käyn niin harvoin, etten jaksa silloin pihistellä. Tänä vuonna oon käynyt kerran, jonka jälkeen olin raskaana, heh. Normaalisti ehkä 3-5kertaa/vuosi.
 
"Realisti"
Aika harvoin tulee käytyä, mutta ehkä keskimäärin 10e sisäänpääsy+narikka, max 2-3 drinkkiä, kyyti yleensä niin että mies tulee hakemaan = yht max 50e. Harvoin kyllä menee noinkaan paljoa, ehkä sellainen 10-20e on tyypillisin (usein tulee lähdettyä itse autolla, joten juomiin ei mene rahaa).

Jos ois satanen mennyt kerralla niin.. kylläpä vituttaisi, ja lisäksi krapula olisi varmasti megalomaaninen tuolla viinamäärällä!
 

Yhteistyössä