paljon teillä on paino noussut?

  • Viestiketjun aloittaja hyttiäinen
  • Ensimmäinen viesti
hyttiäinen
hitsit vitsit, mulla on tullut jo about 10kg lisää ja viikkoja vasta 18.
Pakko alkaa vähentää herkkuttelua :'( ihan terveydenkin takia. Tulee kohta satinkutia neuvolassakin.
 
kyllä
mulla ei oo tullu yhtään ja viikkoja on 37.. päinvastoin olen pikkasen miinuksella vielä,mutta olen sen verran isompikokonen että ei ole suotavaaka minulle lisäkilot!

älkää harmitelko kilojanne vaan nauttikaa raskaudesta..
kyllä sinne synnytyslaitoksellekki jää niitä aivan takuulla =)
 
Viikolla 30 mennään ja kilon miinuksella lähtöpainoon! Aluksi laski paino niin paljon pahoinvoinnin takia ja ruokavalio on paljon paljon terveellisempi kuin ennen, niin siitäpä varmaan johtuu :) Mutta olihan tuota lähtöpainoa, niin että ei haittaa vaikkei lisäpainoa ole tullutkaan.
 
rv 39+6 ja kiloja tullut 13. Keskiraskaudessa painoa tuli lisää enemmän ja nyt taas painonnousu hidastunut viimeisen parin kuukauden aikana. Jospa sitä jo ensi yönä voisi käydä jättämässä muutaman kilon synnärille eli synnytystä odotellessa =)
 
Nyt menossa 18+3 ja noin kilo on tullut lisää alkupainoon. Ensimmäisen ja toisen neuvolan välissä paino oli jopa pudonnut. Viikolla 17 alkoi vaaka näyttää kilon enemmän (meidän vaaka on aito retro 70-luvulta, joten siinä ei muutama sata grammaa edes näy :) ). BMI on minulla 26, joten eipä tuon painon tarvitse vielä tässä vaiheessa pahemmin noustakaan.
 
Minulla rv 17+4 ja olen ylipainoinen, joten kiloja on nyt -4kg lähtöpainoon vaikkakin olen herkutellut ym. mutta nyt vaan ei syömiset jostain syystä maistu yhtä hyvin kuin poikien raskausaikana - onneksi :D Mutta onhan tässä vielä aikaa kertyä... ;)
 

Yhteistyössä