paljon tullut kiloja rv 26-28 mennessä ?

  • Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti
....
Joo, mulla kans on bmi noin 20. 166 ja 55. Oon ollut aiemminkin raskaana ja kilot on lähtenyt kyllä ihan itsestään, niin kuin tulivatkin :) Kunhan ei lähde mässäilemään, tuskin kertyy ylimääräistä rasvaa juuri sen enempää kuin ei-raskaanakaan.
 
Bollabella
Bmi vajaa 20 ja kaksi tulli tuossa vaiheessa lisää vaikka söin kuin hevonen ja kaikkea mitä mieli teki . Vauva kasvoi ok. Koko raskaudesta tuli 4kg jotka jäi miinusten kera synnärille. Vauva normaali 3,5kg. Joka raskaus (3) menny samaa kaavaa, kuten meidän suvun naisilla yleensäkin.
 
"vieras"
Mulla on nyt rv 29+4 ja painoa on tullut 4kg. Bmi ennen raskautta oli 29. Viime viikolla oli juuri lääkäri neuvola ja lekuri kyseli kovasti syömisistä kun paino oli jopa pudonnut edellisestä käynnistä. Nyt näköjään joulu ja loma on tehnyt tehtävänsä ja paino on lähtenyt taas nousuun. Ei vaan maistu ruoka niinkuin tavallisesti ja herkuttelukin on jäänyt vähiin. Eikä taida olla suurta haittaa kun tuota lähtöpainoa on sen verran reilusti...
 
Day
Lähtö oli 163/55, nyt rv27 painoa tullut 6-7kg lisää. Tuo paino ilmaantunut vasta viime viikkojen aikana, alkuun ei noussut ollenkaan luultavasti pahoinvointien takia. Syön terveellisesti ja säännöllisesti sekä käyn salilla 3-4 kertaa viikkoon. :)
 
Nyt tulee lukemia :)

Ekan raskauden alkaessa bmi oli 16.
rv 26 painoa oli tullut 17kg lisää
Koko raskaudessa painoa tuli 25kg (bmi 25)
Jälkitarkastuksessa paino oli tippunut 8kg

Toisen raskauden alkaessa bmi oli 25.
rv 26 painoa oli tullut 5kg lisää
Koko raskaudessa painoa tuli 8kg
Jälkitarkastuksessa paino oli tippunut 10kg

Kolmannen raskauden alussa bmi oli 23.
rv 28 painoa oli tullut 10kg lisää
Koko raskaudessa painoa tuli 13kg
Jälkitarkastuksessa paino oli tippunut 8kg
 
Jj..
Heips! Edelisessä raskaudessa mulle tuli kertaheitolla 20kiloa painoa :D... sain ne kyllä 2kk pois.. nyt tän toisen kanssa tullut 2kiloa.. ja turvotusta on kyl aika paljon.. ja masu on iso..
 

Yhteistyössä