paljonko koirasi maksoi?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meidän koira löytyi vapaana kuljeskelemasta, ja otin sen meille, koska oli talvi. Ei ois pärjännyt yksin. Se on labradorin noutaja.
kyselittekös mistään, et onko kellään kadonnut koiraa, ennenkuin otitte omaksenne?
Ei ollu pantaa eikä sirua, mistäpä oisin sit kysynyt. Selvästi on kotikoira ollut ja lapsiin tottunut, niin miksei ois antanut sille kotia.
 
??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meidän koira löytyi vapaana kuljeskelemasta, ja otin sen meille, koska oli talvi. Ei ois pärjännyt yksin. Se on labradorin noutaja.
Täh??

Kai sitä nyt olis voinu laittaa ilmoituksen lehteen, kaupan seinälle ym että tämmöinen koira on löydetty. Tai olisit soittanu poliisille että onko kukaan hukannut koiraansa. Älytöntä että noin vaan OTETAAN jonkun toisen koira.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meidän koira löytyi vapaana kuljeskelemasta, ja otin sen meille, koska oli talvi. Ei ois pärjännyt yksin. Se on labradorin noutaja.
Täh??

Kai sitä nyt olis voinu laittaa ilmoituksen lehteen, kaupan seinälle ym että tämmöinen koira on löydetty. Tai olisit soittanu poliisille että onko kukaan hukannut koiraansa. Älytöntä että noin vaan OTETAAN jonkun toisen koira.
Ilmoittaisko joku nyt koirasta poliisille? Onko se joku poliisiasia. Ei ole kukaan paikkakunnan lehdissä kysellyt.
 
??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meidän koira löytyi vapaana kuljeskelemasta, ja otin sen meille, koska oli talvi. Ei ois pärjännyt yksin. Se on labradorin noutaja.
Täh??

Kai sitä nyt olis voinu laittaa ilmoituksen lehteen, kaupan seinälle ym että tämmöinen koira on löydetty. Tai olisit soittanu poliisille että onko kukaan hukannut koiraansa. Älytöntä että noin vaan OTETAAN jonkun toisen koira.
Ilmoittaisko joku nyt koirasta poliisille? Onko se joku poliisiasia. Ei ole kukaan paikkakunnan lehdissä kysellyt.
No toki, jos on rakas lemmikki kateissa. Voi herranenaika, en mä arvannu että tämmöisiä daijuja voi Suomessakin majailla...
 
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Kauheeta mitä hintoja. Mä jaksan aina ihmetellä miten ihmiset maksaa sohvakoirista jopa yli tonnin. Työkoirat jotenkin ymmärrän. Ja sekotuksista pyydetään hirveitä hintoja nykyään.

Mun eka koira makso 100mk sillon vuonna -93, sekarotunen. Sit toka oli kans sekotus vuonna 96 ja muistelen maksaneeni 50mk ja viskipullon. Sit oli välissä paperillinen jonka hintaa en kyl enää muista mut oisko se joku 3000-4000mk ollu. Se oli ehkä vuonna 01. Ja sit onkin tuo sekotus vuonna 06, 50euroa ja nyt 08 sekotus jonka hinta oli omantunnon mukaan ja mun omatuntoni oli 20 euroa ja koirankeksipaketti ja sillä me koira mukaan saatiin ja kaikki oli tyytyväisiä.

Ja mulla on näistä vaan nää kaks nuorinta. Tuo paperillinen ei ollu kokonaan mun. Ja kaks vanhinta on kuolleet jo.
Ei minusta kamalia hintoja paitsi tuo borkun yksi tuonti. Se ostohinta on niin pieni verrattuna koiran pitoon. Oma sekarotuiseni maksoi 200 euroa ja koira on nyt 7 kk vanha. Ne kulut mitä koiraan tähän mennessä ovat menneet ovat monikertaiset tuohon ostohintaan.

Ehkä joillain sekarotuisten ja rekisteröimättömien kasvattajilla on menneet yli nuo hinnat, mutta saavathan he pyytää koiristaan mitä haluavat. Ostaja päättää ostaako.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meidän koira löytyi vapaana kuljeskelemasta, ja otin sen meille, koska oli talvi. Ei ois pärjännyt yksin. Se on labradorin noutaja.
Täh??

Kai sitä nyt olis voinu laittaa ilmoituksen lehteen, kaupan seinälle ym että tämmöinen koira on löydetty. Tai olisit soittanu poliisille että onko kukaan hukannut koiraansa. Älytöntä että noin vaan OTETAAN jonkun toisen koira.
Ilmoittaisko joku nyt koirasta poliisille? Onko se joku poliisiasia. Ei ole kukaan paikkakunnan lehdissä kysellyt.
No tottakai ilmotetaan. Mä löysin saksanpaimenkoiran kesähelteillä hortoilemassa tokkurassa ja ois varmaan kuollut janoon ellen olisi mukaani ottanut. Ja toki soitin poliisille ja vein koiran eläinkotiin, josta onnellinen omistaja haki koiransa.
 

Yhteistyössä